LostOblivion Skrevet 27. november 2010 Del Skrevet 27. november 2010 Skal til Gran Canaria etter juletider. Det blir digg!! Lenke til kommentar
nietzsche Skrevet 27. november 2010 Del Skrevet 27. november 2010 (endret) Vi blir boende på Negril, og har kanskje planlagt en liten tur til Kingston for å ta turen innom Bob Marley museet. Føler dette er litt obligatorisk når man først befinner seg på Jamaica. Ellers ser jeg forøvrig at prisene varierer enormt for lokalbefolkningen og tilreisende. Besøk på museet koster 20$ USD for tilreisende og 500$ JMD - som tilsvarer ~6$ USD - for lokalbefolkningen. Er det slik med andre varer og tjenester på Jamaica? Er det en så markant skilnad i pris for tilreisende og lokale mennesker? Endret 27. november 2010 av nietzsche Lenke til kommentar
nietzsche Skrevet 27. november 2010 Del Skrevet 27. november 2010 På nyåret drar jeg 1 uke til orlando samt 1 uke på cruise i karibien. Det er godt å ha noe varmt å se frem til i denne kulda. Snakkes i baren Lenke til kommentar
majiiis Skrevet 27. november 2010 Del Skrevet 27. november 2010 Blir weekend-tur til london i april for å se manu - arsenal og en uke i amsterdam i mai Lenke til kommentar
Panerai Skrevet 27. november 2010 Del Skrevet 27. november 2010 På nyåret drar jeg 1 uke til orlando samt 1 uke på cruise i karibien. Det er godt å ha noe varmt å se frem til i denne kulda. Snakkes i baren Jeg skal desverre ikke innom Jamaica denne gangen. Jeg var der sist jeg var på cruise (1994) Lenke til kommentar
robertaas Skrevet 5. desember 2010 Del Skrevet 5. desember 2010 Denne måneden går turen til Spania. Etter dette er 5 andre turer allerede booket. Lenke til kommentar
Zabaniya Skrevet 5. desember 2010 Del Skrevet 5. desember 2010 Høres mildt sagt chill ut. Selv skal jeg feriere i et "luksustelt" i hagen resten av månden, for å spare penger. Lenke til kommentar
A9ta Skrevet 9. desember 2010 Del Skrevet 9. desember 2010 Jeg skal en uke til New York og en uke til Flordia i Juni =D Lenke til kommentar
Bonna86 Skrevet 9. desember 2010 Del Skrevet 9. desember 2010 Bestilt tur til Oslo i januar. Ikke store greiene, men godt å komme seg litt bort sammen med kjæresten. Og man skal jo ikke klage når prisen på hotellrommet er 9 kr. Lenke til kommentar
The Barnacle Skrevet 9. desember 2010 Del Skrevet 9. desember 2010 Reiser til London i morgen natt Tredje turen på et år, gleder meg Lenke til kommentar
Euklid Skrevet 9. desember 2010 Del Skrevet 9. desember 2010 Og man skal jo ikke klage når prisen på hotellrommet er 9 kr. Et eller annet bonuskort eller lignende, formodentlig? (Eller beregnet slitasje per natt per person av et fjelltelt ... ?) Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 9. desember 2010 Del Skrevet 9. desember 2010 Og man skal jo ikke klage når prisen på hotellrommet er 9 kr. Et eller annet bonuskort eller lignende, formodentlig? (Eller beregnet slitasje per natt per person av et fjelltelt ... ?) http://www.comforthotelxpress.no/9kr/no/ Utsolgt Lenke til kommentar
Bonna86 Skrevet 10. desember 2010 Del Skrevet 10. desember 2010 Og man skal jo ikke klage når prisen på hotellrommet er 9 kr. Et eller annet bonuskort eller lignende, formodentlig? (Eller beregnet slitasje per natt per person av et fjelltelt ... ?) Se linken til Mchandsern. Benyttet meg av et tilbud i julekalenderen til Choice. Gjelder dobbeltrom på dette hotellet. Lenke til kommentar
Blabla1 Skrevet 12. desember 2010 Del Skrevet 12. desember 2010 Her er min perfekte ferieplan. Che Guevara style. Lenke til kommentar
Wiciwato Skrevet 12. desember 2010 Del Skrevet 12. desember 2010 Reiser til Thailand om 4-5 dager. Først blir det fire dager i Koh Lanta, så 7 dager i Kata Beach. Fra -15 til +30! Gleder meg som en spurv! Lenke til kommentar
Euklid Skrevet 17. desember 2010 Del Skrevet 17. desember 2010 Ved gaten nå, på vei til Tyskland. Glühwein galore! Lenke til kommentar
Tunky Skrevet 17. desember 2010 Del Skrevet 17. desember 2010 Reiser til Thailand om 4-5 dager. Først blir det fire dager i Koh Lanta, så 7 dager i Kata Beach. Fra -15 til +30! Gleder meg som en spurv! Heldig.... Lenke til kommentar
Bonna86 Skrevet 17. desember 2010 Del Skrevet 17. desember 2010 Én måned til London. Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 17. desember 2010 Del Skrevet 17. desember 2010 Ved gaten nå, på vei til Tyskland. Glühwein galore! Glühwein er godt det. Personlig større fan av Weissbier når det kommer til Tyske drikker. Lenke til kommentar
robertaas Skrevet 18. desember 2010 Del Skrevet 18. desember 2010 Én måned til London. Å reise en måned til London var da et langt opphold. Mye shopping? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå