Gå til innhold

Hvor går din neste ferie?

Anbefalte innlegg

Vakkert! Cathay har ekstremt pent businessprogram r, det samme har Thai. Finnair har fått mye skryt for flott AVOD.

Usikker på om Finnair og Cathay har lie flat beds, men rimelig sikker på at Thai har det. Kommer dog annpå hvilken flytype og alder på flyet.

Du får også oppleve 3 flotte lounger. Finnair sin på Vantaa, Thai på Suvarnabhumi og ikke minst Cathay på Chek Lap Kok.

Jeg vil tro at de asiatiske selskapene er noe bedre enn Finnair.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
  • 2 uker senere...

Når rastløsheten etter hvert sniker seg tilbake igjen ser jeg ikke bort fra at Wien blir aktuelt, muligens innom Nürnberg også om det blir tid. Viel Spaß!

Wien it is, tar toget fra Praha på søndag (har i det siste vært i skytteltrafikk mellom Dresden og Praha, men nå er trafikkens årsak lokket med på tur ...), har for en gangs skyld spandert på meg et relativt seriøst hotell også (Le Meridien), Wien er en by det er greit å ha ok hotellstandard.

Lenke til kommentar

Interrail i 1 måned, må reise på et ugunstig tidspunkt for at dette skal passe inn med dimisjon. Reiser til Nijmegen 20. Juli for å gå marsjen, mil interrail begynner da 24. Juli, hvor jeg planlegger å reise i retning Paris, for å så fortsette mot Barcelona, og ta båt over til en by nord for Roma, for å så ta båt til Tunis, hvorpå jeg tar båt tilbake til en by sør for Napoli, og reiser gjennom Italia, videre vet jeg ikke hvor mye tid jeg har igjen, og jeg vet heller ikke hvor jeg vil etter dette, men jeg ser for meg at det hadde vært artig å avslutte i en storby, hvor jeg kan ta flyet hjem, slik at jeg ikke trenger å bruke opp reisedager på å komme seg raskt hjem til norge. Noen tips om alternativ reiserute eller endringer?

Lenke til kommentar

Skal prøve Swiss, lenge siden jeg fløy med dem.

SWISS er et flott selskap. Mange bra turer med de.

Zürich, Gardermoen og København er i mine øyne de aller beste flyplassene i Europa når det oversiktlighet, køer, tap av bagasje etc.

Men det kan jo være at jeg bare er så vandt ved Gardermoen at jeg kan den inn og ut. Dermed blir det jo lettere å finne frem.

@Aklla: Stilig båt! Blir sikkert knall.

Endret av Mchansern
Lenke til kommentar

Egypt antagelig, i mars :)

Satser på 2 uker i denne båten, bor på båten og dykker masse:

Har aldri prøvd liveaboard. Blir det ikke litt innestengt med 2 uker på en liten båt? Og selv om den har en liten jacuzzi så vil man vel savne en strand eller miligheten til å snorkle litt?

Tror jeg ikke :)

Kan jo snorkle også da, men strand blir det vel litt værre med.

Lenke til kommentar
Du kan selge bilen din billig til meg og bruke pengene på å få båten for deg selv :p

Det var en dårlig løsning syntes jeg :p

kanskje ta en litt mindre båt og satse på å få meg noen hyggeligere, evt. kanskje leie en egen, liten båt...

Endret av aklla
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...