AvIOn Skrevet 2. juni 2010 Del Skrevet 2. juni 2010 Stikker til england neste torsdag, Download 2010!!! Lenke til kommentar
Gege Skrevet 2. juni 2010 Del Skrevet 2. juni 2010 (endret) Skal bl.a innom Six Flags Great Adventure og kjøre Kingda Ka, som er en liten drøm jeg har hatt en stund.Gale menneske. http://www.youtube.com/watch?v=HN8nv4tVFuA Har sett den videon før og den gjør meg enda mer keen på å prøve den. Våget ingenting før jeg var i Valleyfair, MN i fjor. Nå tar jeg alt. Endret 2. juni 2010 av Gege Lenke til kommentar
robertaas Skrevet 10. juni 2010 Del Skrevet 10. juni 2010 Denne måneden går turen til Beograd. Etter dette er 5 nye turer booket. Lenke til kommentar
EB_Veyron Skrevet 10. juni 2010 Del Skrevet 10. juni 2010 Denne måneden går turen til Beograd. Etter dette er 5 nye turer booket. Hvor mange land har du egentlig vært i? Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 10. juni 2010 Del Skrevet 10. juni 2010 Belgrade er en by jeg gjerne skulle dratt til selv. Står høyt opp på ønskelisten i Europa, sammen med Kiev, Bucuresti og Tel-Aviv (teknisk sett ikke Europa, men Israel blir jo betraktet av mange som en del av oss). Lenke til kommentar
robertaas Skrevet 10. juni 2010 Del Skrevet 10. juni 2010 Belgrade er en by jeg gjerne skulle dratt til selv. Står høyt opp på ønskelisten i Europa, sammen med Kiev, Bucuresti og Tel-Aviv (teknisk sett ikke Europa, men Israel blir jo betraktet av mange som en del av oss).Beograd er vel ikke det mest spennende eller truistvennlige stedet man kan dra, men jeg skulle innom en tur for mange år siden da jeg reiste forbi på inter-rail. Toget var så forsinket at jeg måtte hoppe rett på neste tog. Endelig blir jeg kvitt gammel dårlig samvittighet for ikke å ha sett byen. Kiev og Bukaresti høres enda mer ut som triste gamle kommunistbyer. Tel Aviv er nok mere spennende. Var innom Eilat i 2008 og fikk lyst til å oppleve mere av Israel selv om jeg er litt betenkt på sikkerheten. Også Beirut lokker. Hvor mange land har du egentlig vært i?Altfor få. Lenke til kommentar
jokki Skrevet 11. juni 2010 Del Skrevet 11. juni 2010 Bodd i australia nå i halvannet år. Reiser til singapore, malaysia og indonesia(bali) om 3 ukers tid Lenke til kommentar
Bobbylove Skrevet 11. juni 2010 Del Skrevet 11. juni 2010 En måned interrail til fredag Lenke til kommentar
Mythos Skrevet 14. juni 2010 Del Skrevet 14. juni 2010 Drar på interrail om et par uker. Skal til Praha, Kroatia, Sveits. Resten er ikke bestemt. 35 år siden sist jeg var på interrail. Lenke til kommentar
TheNarsissist Skrevet 18. juni 2010 Del Skrevet 18. juni 2010 Stikker til Tyrkia i morgen. 2 JÆVLA UKER! Lenke til kommentar
quakie Skrevet 22. juni 2010 Del Skrevet 22. juni 2010 London fra fredag til søndag. Lenke til kommentar
koots Skrevet 22. juni 2010 Del Skrevet 22. juni 2010 Kom hjem fra Spania i natt, USA i juli/august, Sør-Afrika i høstferien Lenke til kommentar
Nidaroo Skrevet 24. juni 2010 Del Skrevet 24. juni 2010 Ferie? Ikke blitt ferie på meg på flere år. Men en dag, skal jeg ta meg et helt år lang langt borte Lenke til kommentar
robertaas Skrevet 24. juni 2010 Del Skrevet 24. juni 2010 Ferie? Ikke blitt ferie på meg på flere år. Men en dag, skal jeg ta meg et helt år lang langt borte Det er fullt mulig å reise langt langt bort litt innimellom. Det er utrolig hva man kan oppleve på en langhelg. Lenke til kommentar
wailer Skrevet 24. juni 2010 Del Skrevet 24. juni 2010 blir masse på meg fram over nå. tyskland til mandag, Irland og dublin uke 29. Libanon i september. tilbake til india i november og videre til guam og palau så videre i asia Lenke til kommentar
robertaas Skrevet 24. juni 2010 Del Skrevet 24. juni 2010 Det er visst enkelte som slipper å jobbe eller gå på skole... Lenke til kommentar
wailer Skrevet 24. juni 2010 Del Skrevet 24. juni 2010 (endret) jeg jobber skift så har en del fri uker pluss tok permisjon i fjor (derfor jeg nettopp har reist 8 månder) fikk 1.års permisjon så har 4 månder til. Fikk til en avtale at jeg kom hjem nå som sommern er og jobber mens mange har sommer ferie så jeg kan dra og ta de 4 siste måndene permisjon til høsten, så er det tilbake til fast jobb igjen Endret 24. juni 2010 av wailer Lenke til kommentar
sunde1990 Skrevet 25. juni 2010 Del Skrevet 25. juni 2010 Kom hjem fra interrail i går (anbefales!) og fikk vært innom tyskland, nederland, belgia, frankrike, monaco, Italia, danmark og sverige. Neste turen min blir nok innom Amsterdam igjen som vi besøkte på turen. Ellers frister det veldig med ny interrail tur neste sommer igjen for å dra til øst-europa. Lenke til kommentar
hojohansen Skrevet 25. juni 2010 Del Skrevet 25. juni 2010 Om 24 timer så er jeg på Kreta, 14 dager - det blir bra. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå