Gå til innhold

Hvor går din neste ferie?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Belgrade er en by jeg gjerne skulle dratt til selv. Står høyt opp på ønskelisten i Europa, sammen med Kiev, Bucuresti og Tel-Aviv (teknisk sett ikke Europa, men Israel blir jo betraktet av mange som en del av oss).

Beograd er vel ikke det mest spennende eller truistvennlige stedet man kan dra, men jeg skulle innom en tur for mange år siden da jeg reiste forbi på inter-rail. Toget var så forsinket at jeg måtte hoppe rett på neste tog. Endelig blir jeg kvitt gammel dårlig samvittighet for ikke å ha sett byen.

 

Kiev og Bukaresti høres enda mer ut som triste gamle kommunistbyer. Tel Aviv er nok mere spennende. Var innom Eilat i 2008 og fikk lyst til å oppleve mere av Israel selv om jeg er litt betenkt på sikkerheten. Også Beirut lokker.

 

Hvor mange land har du egentlig vært i?
Altfor få. ;)
Lenke til kommentar

jeg jobber skift så har en del fri uker pluss tok permisjon i fjor (derfor jeg nettopp har reist 8 månder) fikk 1.års permisjon så har 4 månder til. Fikk til en avtale at jeg kom hjem nå som sommern er og jobber mens mange har sommer ferie så jeg kan dra og ta de 4 siste måndene permisjon til høsten, så er det tilbake til fast jobb igjen

Endret av wailer
Lenke til kommentar

Kom hjem fra interrail i går (anbefales!) og fikk vært innom tyskland, nederland, belgia, frankrike, monaco, Italia, danmark og sverige. Neste turen min blir nok innom Amsterdam igjen som vi besøkte på turen. Ellers frister det veldig med ny interrail tur neste sommer igjen for å dra til øst-europa.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...