Uncle Scrooge Skrevet 28. februar 2010 Del Skrevet 28. februar 2010 Fryd deg. DU skal midt inn i tjukkeste mormoner land. I know, blir interresant å se. Regner med det blir slitsomt i lengden, men skal jo bare være der noen dager så. Lenke til kommentar
thomassit0 Skrevet 28. februar 2010 Del Skrevet 28. februar 2010 En uke i London, drar i morgen. Gleeder meg Lenke til kommentar
Glenn Skrevet 1. mars 2010 Del Skrevet 1. mars 2010 Da er ferieturen bestilt! Årets store tur blir til Antalya, med min samboer. Gleder meg utrolig mye. Lenge siden jeg har vært i syden. Dette blir spennende. Har fått anbefalt Antalya fra mange, så da ble det det i år. Noen som har noen tips om hva man kan finne på/gjøre i Antalya, uten om å ligge på stranden? Det er jo en utrolig fint sted for shopping, så jeg får vel prøve å holde kjæresten unna så hun ikke går amok Hehe.. Vi reiser lørdag 29 mai fra OSL. Tuifly/StarTour. Lenke til kommentar
robertaas Skrevet 1. mars 2010 Del Skrevet 1. mars 2010 Noen som har noen tips om hva man kan finne på/gjøre i Antalya, uten om å ligge på stranden?Både Kappadokia og Pamukkale burde være severdige utflukter. Lenke til kommentar
Bonna86 Skrevet 1. mars 2010 Del Skrevet 1. mars 2010 Tur med Color Magic. Deilig med litt avslapning ihvertfall. Lenke til kommentar
wailer Skrevet 2. mars 2010 Del Skrevet 2. mars 2010 nettopp hvert 2 uker i kashmir india, fantastisk sted. hvert i gulmarg og statt paa ski paa verdens hoyseste ski annlegg (over 4000m hoyt) skal 100% sikkert til kashmir naar jeg har tid igjen er fortsatt i India, har hvert her 4 maander naa. skal til Andaman island til sondag, for og vare der 3 uker. saa er det 1 maande i bangladesh, fly til oman, 1 uke der, saa fly til islamabad og 1 maande rundt i Pakistan for avsluttes med 1 maande i iran saa hjem til norge desverre Lenke til kommentar
robertaas Skrevet 2. mars 2010 Del Skrevet 2. mars 2010 Det var litt av en reise. Om Andaman island ligner på Similanøyene like ved så kan du glede deg og ikke glem å få dykket og snorklet der. Må skuffe deg med at Gulmarg kun kommer på 5. plass. Ved Chacaltaya, Bolivia som ligger høyest står de på ski over 5400 meter. Det er ofte mye lokalt skryt om verdensrekorder. Lenke til kommentar
Glenn Skrevet 3. mars 2010 Del Skrevet 3. mars 2010 Både Kappadokia og Pamukkale burde være severdige utflukter. Takk for tips. Lenke til kommentar
robertaas Skrevet 17. mars 2010 Del Skrevet 17. mars 2010 Denne måneden går turen til Yucatan. Etter dette er kun 2 nye turer booket. Lenke til kommentar
koots Skrevet 18. mars 2010 Del Skrevet 18. mars 2010 Det virker som om det blir en langhelg på østkysten av USofA, mest sannsynlig New York i April en gang. Begynner å bli på tide, har ikke flydd siden høstferien! Lenke til kommentar
SML Skrevet 22. mars 2010 Del Skrevet 22. mars 2010 Skal til Lefkada i hellas neste sommer, gleder meg sinnsykt mye. Lenke til kommentar
Bonna86 Skrevet 24. mars 2010 Del Skrevet 24. mars 2010 Tur med StenaLine til helga. Lenke til kommentar
eflatjan Skrevet 24. mars 2010 Del Skrevet 24. mars 2010 Korea omkring august. 2-3 uker i Sør, 5 netter i Nord (DPRK). Håper å få med meg et "mass game" i Pyongyang. Dessuten blir det 2-4 dager i Beijing som bonus. ...og så blir det en svipptur til Island i september. Lenke til kommentar
robertaas Skrevet 24. mars 2010 Del Skrevet 24. mars 2010 Korea omkring august. 2-3 uker i Sør, 5 netter i Nord (DPRK). Håper å få med meg et "mass game" i Pyongyang. Dessuten blir det 2-4 dager i Beijing som bonus.Spennende. Har du funnet en måte å komme deg rett fra Sør- til Nord-Korea eller var det derfor du måtte innom Beijing? Lenke til kommentar
eflatjan Skrevet 25. mars 2010 Del Skrevet 25. mars 2010 Korea omkring august. 2-3 uker i Sør, 5 netter i Nord (DPRK). Håper å få med meg et "mass game" i Pyongyang. Dessuten blir det 2-4 dager i Beijing som bonus.Spennende. Har du funnet en måte å komme deg rett fra Sør- til Nord-Korea eller var det derfor du måtte innom Beijing? Riktig. Umulig for turister å reise direkte mellom NK og SK. Så da blir det via Beijing. Har booket individuell tur i NK med utgangspunkt i Beijing ( www.koreakonsult.com ) "Individuell" er kanskje sterkt sagt - må alltid ha med to(!) offisielle guider til enhver tid utenfor hotellet. Lenke til kommentar
robertaas Skrevet 28. mars 2010 Del Skrevet 28. mars 2010 Har vurdert noe lignende, men fant at det var relativt dyrt å fly mellom Seoul og Beijing, i alle fall da jeg forsøkte. Det var like greit å ta en separat tur til Beijing fra Norge. Lenke til kommentar
Henrik C Skrevet 30. mars 2010 Del Skrevet 30. mars 2010 Lite spennende ferie nå i påskeferien, vi planla Stockholm eller København i 4-5 dager, men pga sykdom og utsettelse var plutselig billettene vi ville ha (og egentlig de fleste andre brukbare) tatt, så da blir det tur til Århus med bil. Ikke fantastisk spennende, men det er da bedre enn å være hjemme. Misunner dere som har klart å planlegge og gjennomføre ordentlige ferieturer nå i påsken, begynner å bli en god stund siden vi hadde en skikkelig tur. Synd pappa reiser så mye og ikke er så interessert i å reise når han endelig er hjemme Lenke til kommentar
Muzungu Skrevet 31. mars 2010 Del Skrevet 31. mars 2010 Planlegger smaatt en tur fra Cape Town til Zanzibar neste sommer (2011). Lenke til kommentar
Belle_ Skrevet 31. mars 2010 Del Skrevet 31. mars 2010 Har så smått begynt å smake på sjansen for roadtrip i USA i november. Det hadde vært noe det. Ellers går neste reise til Hamburg. Ikke så veldig spennende akkurat. Lenke til kommentar
robertaas Skrevet 1. april 2010 Del Skrevet 1. april 2010 Hamburg kan da være spennende. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå