TMB Skrevet 12. februar 2010 Del Skrevet 12. februar 2010 (endret) Som tittelen sier. Hvor er det du skal på ferie? Tenerife, 9. gang Endret 12. februar 2010 av timb Lenke til kommentar
robertaas Skrevet 12. februar 2010 Del Skrevet 12. februar 2010 Har du hatt aksess til IBM Almaden? De driver med mye spennende der. Lenke til kommentar
Bonna86 Skrevet 13. februar 2010 Del Skrevet 13. februar 2010 Tur med Stena Line i morgen. Lenke til kommentar
knutaj Skrevet 13. februar 2010 Del Skrevet 13. februar 2010 Sunnyvale CA, i juniLitt sør for San Francisco, ut og besøke familie Har bodd et år på grensa mellom Mountain View og Sunnyvale. Men gjorde vel egentlig ikke noe turistgreier tiden jeg var der. Bodde der, jobbet der, nøt klimaet og levde late dager. Herlig område. Skal dit en tur igjen til uka. Hva ferie angår, blir det ca ei uke i Las Vegas med avreise om 11 dager. Ingen planer egentlig, trenger bare et avbrekk i hverdagen. Har vært der et par ganger tidligere og drar derfor nytte av at de tilbyr gratis opphold for at jeg skal komme tilbake. Ligger første natt på nye Aria (5*) som er en del av CityCenter og har booket 4 netter på MGM Grand (4*). Bruker poeng for fly tur/retur og har vel brukt $205 tilsammen for flyskatter og de fem første nettene på hotell. Da er mat og drikke for $100 inkl. Gode tider! Lenke til kommentar
TheNarsissist Skrevet 15. februar 2010 Del Skrevet 15. februar 2010 Hei, skal til Sharm El Sheik på onsdag og blir der i en uke. Jeg og broren min kunne tenkt oss en dag med snorkling. Med båt. Noen som vet om noen gode dykke tur oppratører der nede? Lenke til kommentar
Vetafaen Skrevet 16. februar 2010 Del Skrevet 16. februar 2010 Jeg skal reise til praha for 4. gang :-) Elsker storby ferie og Praha er min type by. Det er fortsatt billig å leve der og har funnet en sykt nice leilighet for oss 10 som skal nedover :-) Med norwegian og praha1.no koster d oss 1700 per person for en uke ^_^ Lenke til kommentar
theoriginalAidskake Skrevet 17. februar 2010 Del Skrevet 17. februar 2010 Jeg og kjæresten min reiser til Sharm El Sheik 23.mars og blir borte i 8 dager. Det blir stas! Eneste som er litt kjedelig er at siden Egypt er et ganske konservativt land, så kan vi ikke holde hender eller kysse som nyforelska mennesker gjerne gjør. Syntes det er litt kjedelig å måtte "gjemme seg", men sånn blir det bare. De er jo ikke like okey med to jenter som er kjærester som oss i Norge. Lenke til kommentar
Bobbylove Skrevet 17. februar 2010 Del Skrevet 17. februar 2010 Hvorfor velger dere å dra dit da? Finnes hundrevis av alternativer? Lenke til kommentar
theoriginalAidskake Skrevet 18. februar 2010 Del Skrevet 18. februar 2010 Fordi hun fikk velge, pluss at jeg har venner i Egypt. Hun har alltid villet reise til dit, så da var valget enkelt for hennes del. Vi greier å beherske oss, det er jo ikke et problem sånn sett. Men jeg syntes alikevel det er litt kjipt. Lenke til kommentar
Bonna86 Skrevet 19. februar 2010 Del Skrevet 19. februar 2010 (endret) Siden det aldri ble noen Stena Line-tur på oss, blir det en tur til Kiel med Color Line i begynnelsen av mars. Fordi hun fikk velge, pluss at jeg har venner i Egypt. Hun har alltid villet reise til dit, så da var valget enkelt for hennes del. Vi greier å beherske oss, det er jo ikke et problem sånn sett. Men jeg syntes alikevel det er litt kjipt. Tja, vil tro at Egypt nødvendigvis ikke er så veldig forskjellig fra Tunisia. Og der holdt vi hender og kysset i offentligheten uten problemer. Det man derimot ikke bør gjøre det er utenfor turistområdene. Endret 19. februar 2010 av yvonne2 Lenke til kommentar
Laffe Skrevet 19. februar 2010 Del Skrevet 19. februar 2010 Jeg og kjæresten min reiser til Sharm El Sheik 23.mars og blir borte i 8 dager. Det blir stas! Eneste som er litt kjedelig er at siden Egypt er et ganske konservativt land, så kan vi ikke holde hender eller kysse som nyforelska mennesker gjerne gjør. Syntes det er litt kjedelig å måtte "gjemme seg", men sånn blir det bare. De er jo ikke like okey med to jenter som er kjærester som oss i Norge. whuut? Jeg opplevde ikke noe "blikk" når jeg og dama var der nede. Holdt handa, kyssset, klemmet, etc.. isåfall, så må det være noe nytt som har kommet. Var der 07 Lenke til kommentar
AnewZ Skrevet 19. februar 2010 Del Skrevet 19. februar 2010 Er du jente eller gutt? Lenke til kommentar
theoriginalAidskake Skrevet 19. februar 2010 Del Skrevet 19. februar 2010 whuut? Jeg opplevde ikke noe "blikk" når jeg og dama var der nede. Holdt handa, kyssset, klemmet, etc.. isåfall, så må det være noe nytt som har kommet. Var der 07 Er dere av samme kjønn da? For det er vi. Lenke til kommentar
Muzungu Skrevet 20. februar 2010 Del Skrevet 20. februar 2010 Det spørs òg veldig hvor du reiser i Egypt. Hvis det er et typisk badested, som Sharm El Sheikh, trenger du ikke å ta mer hensyn til "de innfødte" enn du ville gjort på Gran Canaria. Reiser du derimot til Cairo, eller til mindre landsbyer, har folk et mer konservativt syn på ting. Lenke til kommentar
Uncle Scrooge Skrevet 22. februar 2010 Del Skrevet 22. februar 2010 Blir en 10 dagers tur til USA i starten av Juni, først New York så Salt Lake City, fikk ikke lengre perm så ble bare 10 dager, men skal bli digg. Lenke til kommentar
robertaas Skrevet 22. februar 2010 Del Skrevet 22. februar 2010 Hva gjør man i Salt Lake City? Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 23. februar 2010 Del Skrevet 23. februar 2010 Flachau, Østerrike i morgen tidlig Det blir deilig å stå på ski i noen ordentlige bakker. Lenke til kommentar
Uncle Scrooge Skrevet 23. februar 2010 Del Skrevet 23. februar 2010 Hva gjør man i Salt Lake City? Besøke familie, kommer til å dra litt rundt der da, skal visstnok være mange fine nasjonalparker o.l. Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 23. februar 2010 Del Skrevet 23. februar 2010 Fryd deg. DU skal midt inn i tjukkeste mormoner land. Lenke til kommentar
jogurten Skrevet 26. februar 2010 Del Skrevet 26. februar 2010 Koh lanta 14 mars =) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå