Snikpellik Skrevet 20. januar 2010 Del Skrevet 20. januar 2010 Det skulle jeg gjerne gjort, men har dessverre ikke lenger PS-fila.. men det er bare et screenshot fra Google Maps Du bør prøve å sette opp ditt eget kart i Google Maps. Da kan du være nøye, og legge til steder og severdigheter. Vi har nå endra litt på ruta vår, og gjort den litt kortere: Reiserute Lenke til kommentar
L4ffen Skrevet 20. januar 2010 Del Skrevet 20. januar 2010 Det skulle jeg gjerne gjort, men har dessverre ikke lenger PS-fila.. men det er bare et screenshot fra Google Maps Du bør prøve å sette opp ditt eget kart i Google Maps. Da kan du være nøye, og legge til steder og severdigheter. Vi har nå endra litt på ruta vår, og gjort den litt kortere: Reiserute Fant et ganske perfekt på nettet anyways (og endra litt i photoshop ) Ang rute: Ikke dumt! Man bør få litt tid når man er på interrail, det er begrenset hva man får sett med bare korte besøk i hver by... Lenke til kommentar
EDB Skrevet 25. januar 2010 Del Skrevet 25. januar 2010 Reiser til Mumbai på onsdag på backpackertur. Noen som har erfaring med noen hostels der? Lenke til kommentar
Gendarmerie Skrevet 30. januar 2010 Del Skrevet 30. januar 2010 Driver å kikker litt på Afrika, spesielt Sør-Afrika og Namibia, da det sies at disse landene er gode å "starte" i for de som vil reise til Afrika. Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 30. januar 2010 Del Skrevet 30. januar 2010 Driver å kikker litt på Afrika, spesielt Sør-Afrika og Namibia, da det sies at disse landene er gode å "starte" i for de som vil reise til Afrika. Hvis det er plain safaritur er vel Sør-Afrika, Kenya og Tanzania de landene som er mest standard å dra til. Mange som drar til Tanzania tar ca. 5-7 dager på Safari og det samme på badeferie på øyen Zanzibar utenfor fastlandet. Når det gjelder SA er det vel Krugerparken som gjelder. I Namibia har man jo sjansen til å oppleve ørken og sump i samme land, noe som kan være spennende. Selv har jeg kun vært i Zimbabwe og Zambia i Afrika. Lenke til kommentar
bras248 Skrevet 3. februar 2010 Del Skrevet 3. februar 2010 Noen som skal til sunny beach i sommer eller? Håper det bli bra der i pr Lenke til kommentar
Gendarmerie Skrevet 3. februar 2010 Del Skrevet 3. februar 2010 Driver å kikker litt på Afrika, spesielt Sør-Afrika og Namibia, da det sies at disse landene er gode å "starte" i for de som vil reise til Afrika. Hvis det er plain safaritur er vel Sør-Afrika, Kenya og Tanzania de landene som er mest standard å dra til. Mange som drar til Tanzania tar ca. 5-7 dager på Safari og det samme på badeferie på øyen Zanzibar utenfor fastlandet. Når det gjelder SA er det vel Krugerparken som gjelder. I Namibia har man jo sjansen til å oppleve ørken og sump i samme land, noe som kan være spennende. Selv har jeg kun vært i Zimbabwe og Zambia i Afrika. Takk for innspill! Ang. hva slags type ferie jeg skal på, så ville det vært for dumt å dra til Afrika og ikke begi seg ut på safari, så takk for at du også nevnte Kenya og Tanzania. Tilbake i tenkeboksen! Lenke til kommentar
frds Skrevet 3. februar 2010 Del Skrevet 3. februar 2010 Den går til London, eller det er vel mer en klassetur. Men regner det litt som en kort ferie. Lenke til kommentar
Hopperesque Skrevet 3. februar 2010 Del Skrevet 3. februar 2010 Har ikke ferie før i mai. Da skal jeg til Tyskland, Sveits, Italia og Frankrike. Lenke til kommentar
Stokken Skrevet 3. februar 2010 Del Skrevet 3. februar 2010 Driver å planlegger tur til Egypt i April/Mai. Sharm El Sheik er planen. Har sett på ein del hotell med all inclusive, nokon som har erfaring fra hotell der? Eventuelt andre tips, ting ein bør få med seg når ein er der? Lenke til kommentar
robertaas Skrevet 3. februar 2010 Del Skrevet 3. februar 2010 Kan anbefale Hilton Sharks Bay, veldig bra snorkling på hotellrevet. Lenke til kommentar
AnewZ Skrevet 6. februar 2010 Del Skrevet 6. februar 2010 Kan nå anbefale Roma på det varmeste. Hvertfall om man er litt interessert i kunst/arkitektur/historie. Lenke til kommentar
Kurt Grusom Skrevet 11. februar 2010 Del Skrevet 11. februar 2010 Min neste ferie går til de franske alper på ski, vinterferien Lenke til kommentar
chevelle16 Skrevet 11. februar 2010 Del Skrevet 11. februar 2010 Jeg reiser til Arguineguin i Gran Canaria nå i slutten av februar, to uker:) Deilig og få slappet av litt.. Noen som vet ca temp der nede i mars? og ossen vannet er egnetlig?? Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 12. februar 2010 Del Skrevet 12. februar 2010 Min neste ferie går til de franske alper på ski, vinterferien Hvor da? Val d`isere, Val Thorens, Chamonix? La Grave? Lenke til kommentar
multisync Skrevet 12. februar 2010 Del Skrevet 12. februar 2010 (endret) Sunnyvale CA, i juni Litt sør for San Francisco, ut og besøke familie Endret 12. februar 2010 av multisync Lenke til kommentar
robertaas Skrevet 12. februar 2010 Del Skrevet 12. februar 2010 Denne måneden går turen til New Orleans. Etter dette er kun 2 nye turer booket. Lenke til kommentar
robertaas Skrevet 12. februar 2010 Del Skrevet 12. februar 2010 Sunnyvale CA, i juniLitt sør for San Francisco, ut og besøke familie har vært der. Mye spennende som skjer i Bay Area. Lenke til kommentar
multisync Skrevet 12. februar 2010 Del Skrevet 12. februar 2010 Kom gjerne med forslag og/eller erfaringer Har vært der selv før, så har dekket en god del sånn turist-ting i San Francisco ihvertfall. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå