Gå til innhold

Hvor går din neste ferie?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
  • 2 uker senere...
Sousse eller nærmere bestemt Port El Kantaoui. Skal se om det er mulig å snorkle i nærheten og å få seg en tur til ruinene i Kartago.

 

Temperaturen er på vei under 30 nå så håper det blir behagelig temperatur.

 

Okay, blir sikkert fint, men temperaturen var på vei opp da vi dro derfra den 2. august, så jeg vet ikke helt jeg altså. Var ihvertfall rundt 40 grader der da.(..)

Lenke til kommentar
Sousse eller nærmere bestemt Port El Kantaoui. Skal se om det er mulig å snorkle i nærheten og å få seg en tur til ruinene i Kartago.

 

Temperaturen er på vei under 30 nå så håper det blir behagelig temperatur.

 

 

Der har jeg vært. Men en god stund siden, om du liker å snorkle anbefaler jeg Egypt, Sharm El Sheik. Er varmere der da, men høsten er fin og litt kjøligere. Forøvrig så er det varmt i Tunisia også på denne tiden av året. Du må nok regne med tempraturer opp i mot 35-40 grader i skyggen nå i august

Endret av Nipps
Lenke til kommentar
I Egypt ja, men skulle hatt litt mere info om Tunisia/PEK.

 

Noe spesielt du lurer på? Vil bare si at det er varmt ja, opp mot 40 grader som sagt, da vi dro derfra 2. august var temperaturen på vei opp, så ikke regn med grader under 30. Ellers vil jeg si at maten i Tunisia er veldig god, en herlig blanding av tradisjonelt tunisisk og italiensk.

Lenke til kommentar

Skal to-tre uker til Qatar nå i september. Blir kombinert ferie og besøk av fattern som jobber nedi der for tiden.

 

Har gledet meg lenge og gleder meg enda mer nå som det nærmer seg. En ting skal jeg iallefall få med meg når jeg er der, og det er Dubai, det kan bli litt morro. :D

Lenke til kommentar
Noe spesielt du lurer på? Vil bare si at det er varmt ja, opp mot 40 grader som sagt, da vi dro derfra 2. august var temperaturen på vei opp, så ikke regn med grader under 30. Ellers vil jeg si at maten i Tunisia er veldig god, en herlig blanding av tradisjonelt tunisisk og italiensk.
Det er 29 grader der akkurat nå som sagt også meldt 29 grader neste uke og det er passe. 40 er litt slitsomt, men Djerba har visst vært varmere enn Sousse den siste tiden. Er fullt klar over at midtsommer ikke er lurt i Egypt/Dubai, men håper å komme så sent at Tunisia går greit.

 

Vet det er vrakdykking der, men er ute etter områder i nærheten man kan snorkling uten å måtte ta en lang båttur.

Lenke til kommentar
Har gledet meg lenge og gleder meg enda mer nå som det nærmer seg. En ting skal jeg iallefall få med meg når jeg er der, og det er Dubai, det kan bli litt morro. :D
Du kan glede deg, det er utrolig hva de har fått til. I Atlantis kan dere få dagsbiletter til badeanlegget om du ikke er så heldig å få bo der. Bare det å kjøre ut til hotellet er en opplevelse. I Mall of the Emirates har de skibakke og i Dubai Mall som skal være verdens største shoppingsenter har de et digert aquarium som har flere verdensrekorder og dette ligger ved Burj Dubai som er verdens høyeste bygning (enda ikke åpnet). Og utendørs har de et fonteneshow inspirert av det utenfor Bellagio i Las vegas. Selvsagt skulle de ha høyere fontene og i tillegg ha mere farger, lasere, røykmaskiner, bildeprojisering på vannskjerm og fyrverkeri.

 

Verdens største, full pakke og enda litt til er Dubai i et nøtteskall.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...