rune89 Skrevet 28. juni 2009 Del Skrevet 28. juni 2009 Jeg var i Dubai i månedsskiftet oktober/november (første tur med Norwegian) og selv da var jeg glad for at de hadde lukkede busskur med luftavkjøling. I tillegg til at de om sommeren har ekstremt høye temperaturer om dagen så kan du heller ikke regne med temperaturer under 30 om natten. Og solen er mye kraftigere enn hva vi er vant med. Skulle noen klare å oppholde seg på stranden så er vannet for varmt til å avkjøle. Det ble mye negativt, men det er rett og slett farlig der om sommeren. Å gå rundt for å finne en taxi er noe som for eksempel kan ta lang tid i Dubai da sjåførene er meget selektive med hvem og hvor de tar opp passasjerer. Ikke virr rundt i solen i håp om å finne en taxi! Såpass. Har vært i Egypt midt på sommeren opp til flere ganger. En kveld rundt klokka 10 var det ca 36-38 varme grader Jeg digger at det er såpass varmt på natta, men om dagen er sola farlig. 5min i solsenga så er man skikkelig blaut av svette vett Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 29. juni 2009 Del Skrevet 29. juni 2009 Drar til Malta 4. Juli. Noen som har noen tips til hva en bør se? Lenke til kommentar
Bonna86 Skrevet 29. juni 2009 Del Skrevet 29. juni 2009 Djerba, Tunisia 18. juli. Gleder meg! Lenke til kommentar
robertaas Skrevet 29. juni 2009 Del Skrevet 29. juni 2009 Drar til Malta 4. Juli. Noen som har noen tips til hva en bør se? Var der for ett år siden. Få med deg båttur rundt øya, virre litt rundt inni Valetta og se på et par kirker, bading/snorkling ved ministranden de kaller den blå lagumen. Lenke til kommentar
Khalifen Skrevet 29. juni 2009 Del Skrevet 29. juni 2009 Drar til Palestina og Israel om en to ukers tid, blir nok grusomt varmt der nede, spesielt for meg som sliter med varmen her på Østlandet, hehe. Lenke til kommentar
SpecialForce Skrevet 4. juli 2009 Del Skrevet 4. juli 2009 I år blir det ikke ferie, men jeg skal da på en tur innom marmaris i Tyrkia har jungeltrommene sagt. Lenke til kommentar
medlem-173043 Skrevet 4. juli 2009 Del Skrevet 4. juli 2009 blir vel en tur til evje Lenke til kommentar
Catanjana Skrevet 5. juli 2009 Del Skrevet 5. juli 2009 Min neste ferie går til Budapest i september, håper jeg. Har ei venninne som studerer der. Hun er født to dager etter meg, så vi skal prøve å få til en bursdagsfeiring sammen der nede. Aldri vært i Ungarn før, så er veldig spent! Lenke til kommentar
robertaas Skrevet 8. juli 2009 Del Skrevet 8. juli 2009 Denne måneden går turen til Wien og Bratislava. Etter dette er 6 nye turer booket. Lenke til kommentar
Bonselo Skrevet 8. juli 2009 Del Skrevet 8. juli 2009 Dreg til Derby, England om nokre dagar Gledar meg enormt! Lenke til kommentar
TheNarsissist Skrevet 8. juli 2009 Del Skrevet 8. juli 2009 Skal til Montenegro på Lørdag. Noen som har vært der? Lenke til kommentar
TMB Skrevet 8. juli 2009 Del Skrevet 8. juli 2009 (endret) Tenerife for 10 gang senere i år! Endret 8. juli 2009 av timb Lenke til kommentar
Nord-Skandinav Skrevet 8. juli 2009 Del Skrevet 8. juli 2009 Moldejazzen på mandag og utover noen dager. Blir koslig. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-XHLacM Skrevet 19. juli 2009 Del Skrevet 19. juli 2009 Drar til Galdhøpiggen i morgen og Kroatia uken etter. Lenke til kommentar
Krom-stag Skrevet 19. juli 2009 Del Skrevet 19. juli 2009 Vært på ferie i Frankrike(Nice, Grasse, Speracedes). Så skal jeg til USA(Florida)i høstferien . Lenke til kommentar
robertaas Skrevet 19. juli 2009 Del Skrevet 19. juli 2009 Vært på ferie i Frankrike(Nice, Grasse, Speracedes). Så skal jeg til USA(Florida)i høstferien . Hvor og hva skal du gjøre i Florida? Lenke til kommentar
turbonissen Skrevet 19. juli 2009 Del Skrevet 19. juli 2009 Bestilte nettopp tur til USA neste år. 30april-18mai. Hvis noen har tips om hva å se\gjøre "down south" send meg gjerne en mld eller kommenter bloggen; Reiserute\blogg på www.americandreaming.info Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 19. juli 2009 Del Skrevet 19. juli 2009 Til Henzorz: Høstferien er vel hurricane-season i Florida? var i hvertfall det jeg hørte når jeg var der. Lenke til kommentar
izek_mendez Skrevet 22. juli 2009 Del Skrevet 22. juli 2009 Neste uke skal jeg noen dager til Caracas og etter det gaar turen til Norge og Jotunheimen! Gleder meg! Lenke til kommentar
robertaas Skrevet 22. juli 2009 Del Skrevet 22. juli 2009 Neste uke skal jeg noen dager til Caracas Hei, hvorfor bare noen dager i det fantastiske landet? Og blir det tid til en tur opp på Avila? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå