Kassablanca Skrevet 12. desember 2007 Del Skrevet 12. desember 2007 (endret) Jeg skal til Orlando i Florida i 10 dager i Februar 08. Vi skal leie et stort feriehus med basseng og greier. Vi skal innom Disney World en dag siden jeg har tre yngre søsken / stesøsken. Mer vet jeg egentlig ikke ennå. Men jeg gleder meg! Endret 12. desember 2007 av Kassablanca Lenke til kommentar
SurfingElite Skrevet 12. desember 2007 Del Skrevet 12. desember 2007 Tar turen opp til New York om et par dager for en liten ferie. Lenke til kommentar
Akidon Skrevet 12. desember 2007 Del Skrevet 12. desember 2007 Skal visst til Aya napa i sommer med noen kompisser. Fant det ut i dag... Lenke til kommentar
robertaas Skrevet 12. desember 2007 Del Skrevet 12. desember 2007 Telletråd? Har booket 6 turer som er linet opp. Første ut er et par uker på Elfenbenskysten nå i vinter. Skal bli spennende. Ikke akkurat et sted for pakketuristen. Lenke til kommentar
spitz Skrevet 12. desember 2007 Del Skrevet 12. desember 2007 Vinterferie er alltid fint, så vi booket nettopp en uke til Orlando i mars, som avsluttes med en dag eller to i Miami før turen går hjem igjen. Der blir det vel for det meste shopping og sightseeing, da jeg reiser med samboer'n som aldri har vært i USA før. Universal Studios vet jeg ikke om jeg gidder å besøke, da jeg var på Universal i LA nettopp og ikke ble spesielt imponert.. Har vært i USA endel ganger, blir aldri lei av landet. Kom nettopp hjem fra fire uker i Las Vegas, LA og San Diego, og har vært i Florida et par ganger før, så vet jo at det blir stas! Lenke til kommentar
robertaas Skrevet 12. desember 2007 Del Skrevet 12. desember 2007 har vært i Florida et par ganger før, så vet jo at det blir stas! Har aldri vært i den staten, men det er vel ett av de stedene hvor man ikke kommer unna å leie bil. Å kjøre ned til Key West høres spennende ut. Orlando er vel bare haugevis med fornøyelsesparker? Lenke til kommentar
spitz Skrevet 12. desember 2007 Del Skrevet 12. desember 2007 (endret) har vært i Florida et par ganger før, så vet jo at det blir stas! Har aldri vært i den staten, men det er vel ett av de stedene hvor man ikke kommer unna å leie bil. Å kjøre ned til Key West høres spennende ut. Orlando er vel bare haugevis med fornøyelsesparker? Jepp, Orlando er ikke så veldig spennende bortsett fra fornøyelsesparkene, men vi skal nok klare å bruke opp en uke allikevel, før det bærer til Miami Bil er nok greit ja, har bestilt en Mustang cab som leiebil, så vi får satse på at det duger. Endret 12. desember 2007 av spitz Lenke til kommentar
robertaas Skrevet 13. desember 2007 Del Skrevet 13. desember 2007 Telletråd? Har booket 6 turer som er linet opp. 7 Lenke til kommentar
morningstar665 Skrevet 13. desember 2007 Del Skrevet 13. desember 2007 Skal til Kina til sommeren. Blir som vanlig slektsbesøk og sightseeing og shopping og sånt. Lenke til kommentar
DuTTZi Skrevet 13. desember 2007 Del Skrevet 13. desember 2007 Provence i påsken, men lurer på Kroatia i sommerferien - noen som har vært der? Fint? Lenke til kommentar
robertaas Skrevet 13. desember 2007 Del Skrevet 13. desember 2007 (endret) Provence i påsken,Ett av mine favorittområder. Hvor i Provence skal du? Ellers er påsken tidlig i år, midt i mars. Var i Provence i slutten av mars i år og det skulle absolutt vært en måned senere for sikrere og bedre vær. men lurer på Kroatia i sommerferien - noen som har vært der? Fint?Har kun vært nord i Kroatia, i Rijeka. Det jeg husker best er at vi kun fant små private strender med rullestein. De fleste reiser uansett lengere sør i landet. Endret 13. desember 2007 av robertaas Lenke til kommentar
DuTTZi Skrevet 14. desember 2007 Del Skrevet 14. desember 2007 Skal til Gordes, liten by ca 20 km fra Avignon. Ja, påsken kom tidlig i år, men oppvarmet basseng ordner det (bare det ikke er altfor kaldt da, skal jo gå turer) Lenke til kommentar
robertaas Skrevet 14. desember 2007 Del Skrevet 14. desember 2007 (endret) Skal til Gordes, liten by ca 20 km fra Avignon. Ja, påsken kom tidlig i år, men oppvarmet basseng ordner det (bare det ikke er altfor kaldt da, skal jo gå turer) En skikkelig village perché midt i smørøyet jo. Skulle være nok å bruke tid på i området, men om du har tid anbefaler jeg en å ta en dagstur via -Les Baux-de-Provence (historisk site med fantastisk utsikt over Rhone-deltaet) -Arles (Mye av det samme som de andre store byene i deltaet, men det som var verdt besøket var et museum om inkvisisjonen som blandt annnet hadde et skremmende utvalg av torturinstrumenter) -Aigues-Mortes (Liten by bak høy bymur midt ute i deltaet, som tatt rett ut av en film om middelalderen). Endret 14. desember 2007 av robertaas Lenke til kommentar
reiseglad Skrevet 20. desember 2007 Del Skrevet 20. desember 2007 Neste ferie går til Cape Town, Garden Route og Kruger :o) Koser meg med denne mens jeg venter http://www.reiseplaneten.no/reiseguider/Cape_Town Lenke til kommentar
Sir Zu Zwat Skrevet 28. desember 2007 Del Skrevet 28. desember 2007 Vel, naa er jeg i Australia. Skal vaere her til ihvertfall Juni 2008. Paa veien hjem til mitt kjaere hjem blir det en maaned eller to stopp i India. Gleder meg. Lenke til kommentar
Mr. Bojangles Skrevet 28. desember 2007 Del Skrevet 28. desember 2007 Skal en uke til Egypt utpå nyåret, skal først til Cairo; så til Sinai og dykke ved Raz Mohammad. Tror det blir ganske gøy, har aldri vært i Egypt før, bare i noen av nabolandene. Lenke til kommentar
robertaas Skrevet 29. desember 2007 Del Skrevet 29. desember 2007 (endret) Skal en uke til Egypt utpå nyåret, skal først til Cairo; så til Sinai og dykke ved Raz Mohammad. Tror det blir ganske gøy, har aldri vært i Egypt før, bare i noen av nabolandene. Det var en spesiell måte å reise på i Egypt. Har du satt sammen reisen selv og tar du innenlandsfly? Cairo + Sinai er jo ikke en vanlig kombinasjon, i alle fall ikke om du kun skal være der 1 uke. Endret 29. desember 2007 av robertaas Lenke til kommentar
Mr. Bojangles Skrevet 29. desember 2007 Del Skrevet 29. desember 2007 (endret) Skal en uke til Egypt utpå nyåret, skal først til Cairo; så til Sinai og dykke ved Raz Mohammad. Tror det blir ganske gøy, har aldri vært i Egypt før, bare i noen av nabolandene. Det var en spesiell måte å reise på i Egypt. Har du satt sammen reisen selv og tar du innenlandsfly? Cairo + Sinai er jo ikke en vanlig kombinasjon, i alle fall ikke om du kun skal være der 1 uke. Sa litt feil, reisen går som følger: Sharm el Sheik> Sinai-fjellet og st.katharina-klosteret > Cairo > Sharm el Sheik > dykking i rødehavet > Hjem Skal være to dager i Cairo. Reiser ikke med innenlandsfly nei, men med buss. I cairo blir det nok det egyptiske museet og selvfølgelig en tur til Giza. Endret 29. desember 2007 av EvenT Lenke til kommentar
TheNarsissist Skrevet 29. desember 2007 Del Skrevet 29. desember 2007 Jeg skal til Egypt i Hurgada i 2 uker i april muligen så tar vi fly fra hurgada til kairo for og e på Pyramidene osv Lenke til kommentar
SurfingElite Skrevet 29. desember 2007 Del Skrevet 29. desember 2007 Hawaii i februar. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå