robertaas Skrevet 6. juni 2009 Del Skrevet 6. juni 2009 Jeg var i Dubai i månedsskiftet oktober/november (første tur med Norwegian) og selv da var jeg glad for at de hadde lukkede busskur med luftavkjøling. I tillegg til at de om sommeren har ekstremt høye temperaturer om dagen så kan du heller ikke regne med temperaturer under 30 om natten. Og solen er mye kraftigere enn hva vi er vant med. Skulle noen klare å oppholde seg på stranden så er vannet for varmt til å avkjøle. Det ble mye negativt, men det er rett og slett farlig der om sommeren. Å gå rundt for å finne en taxi er noe som for eksempel kan ta lang tid i Dubai da sjåførene er meget selektive med hvem og hvor de tar opp passasjerer. Ikke virr rundt i solen i håp om å finne en taxi! Lenke til kommentar
rune89 Skrevet 6. juni 2009 Del Skrevet 6. juni 2009 Neste tur går forhåpentligvis til Hong Kong, og kanskje Kina (Nærmere bestemt Guangzhou og/eller Shenzhen) Pleier å dra på badeferie, men denne gangen så ble jeg skikkelig sugen på Hong Kong, er jo en hel del masse å se og gjøre i Hong Kong Lenke til kommentar
Travellingman Skrevet 18. juni 2009 Del Skrevet 18. juni 2009 Kom hjem fra tur i Thailand på tirsdag,var mest i Isaan og en liten tur til Laos også Lenke til kommentar
Scooby snacks Skrevet 18. juni 2009 Del Skrevet 18. juni 2009 (endret) Seiltur til Shetland neste uke, så rundtur i USA (først Orlando, så Oahu, så to uker biltur i vest). Endret 18. juni 2009 av Billy-the-kid Lenke til kommentar
Fløyelsbøtte Skrevet 18. juni 2009 Del Skrevet 18. juni 2009 Om 15 dager skal jeg reise til Nord-Norge og være i 15 dager. Der skal jeg være på en hytte uten strøm og mobildekning. Deilig med villmarken da Lenke til kommentar
Nord-Skandinav Skrevet 19. juni 2009 Del Skrevet 19. juni 2009 Telttur til en plass rundt Hamar om et par uker. Hoho! Lenke til kommentar
ZyberZone Skrevet 19. juni 2009 Del Skrevet 19. juni 2009 Blir et par uker på Ibiza og noen dager i Barcelona. Drar om 3 uker Lenke til kommentar
Karoline! Skrevet 19. juni 2009 Del Skrevet 19. juni 2009 Min neste ferie går til Danmark i Juli, på Dronninglund cup. Og i August skal jeg til Lesvos can't wait. Lenke til kommentar
Barista Bob Skrevet 19. juni 2009 Del Skrevet 19. juni 2009 NEste tur går til Katalonia med familien! Var i Barcelona tidlig i mai, så gleder meg til et gjennsyn med denne byen. Savner dog ikke horene på La Rambla. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+12348972834 Skrevet 22. juni 2009 Del Skrevet 22. juni 2009 Stikker til Marmaris på torsdag, blir i to uker Lenke til kommentar
Kokobananas Skrevet 22. juni 2009 Del Skrevet 22. juni 2009 Danmark på fredag, og sannsynligvis Portugal i September Lenke til kommentar
S0ppel Skrevet 26. juni 2009 Del Skrevet 26. juni 2009 Drar til Frejus på søndag, som ligger en halvtime med kjøring fra Nice.. Vært der mange ganger før, men gleder meg alltid til å dra ned igjen noen som har vært i området? Lenke til kommentar
Barista Bob Skrevet 26. juni 2009 Del Skrevet 26. juni 2009 Har vært ett par ganger i Nice. Var i Nice, Antibes og Cannes midt i mai faktisk. Lenke til kommentar
robertaas Skrevet 26. juni 2009 Del Skrevet 26. juni 2009 Har vært mye rundt i området, men faktisk aldri stoppet i Frejus. Få også med dere en tur til Verdon i innlandet. Og ut på Porquerolles. Lenke til kommentar
S0ppel Skrevet 26. juni 2009 Del Skrevet 26. juni 2009 Frejus er en veldig fin liten by, spesielt området mellom Frejus og Saint-Raphael.. Nydelig å gå imellom de byene å se på folk Lenke til kommentar
Kimannjer Skrevet 28. juni 2009 Del Skrevet 28. juni 2009 Neste Lørdag drar jeg med familien til Torrevieja i Spania, for frste gang på en god stund. Blir koslige saker sikkert:> Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå