Jompio Skrevet 30. mai 2009 Del Skrevet 30. mai 2009 Helt i begynnelsen av sommerferien tar meg og brodern + 2 fettre oss en tur til Trondheim hvor det skjer diverse aktiviteter. Dette varer rundt en uke tror jeg. Så blir det ca. 3 uker hjemme før turen går videre til Sverige med to andre familier, hvor det blir shopping og bading på høyt plan! Så denne ferien kommer til å bli knall Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 30. mai 2009 Del Skrevet 30. mai 2009 Meg og dama skal til Wacken Open Air. Det er det eneste som er planlagt. Mulig vi tar noe telt-turer eller noe slikt før det da. Lenke til kommentar
Henroll Skrevet 31. mai 2009 Del Skrevet 31. mai 2009 Jeg skal tre uker til Thailand!!! :D Også en dag etterpå skal jeg en uke til Sverige og spille cup, Gothia cup :) denne ferien kommer til å bli KNALL!! :L Lenke til kommentar
Yunalesca Skrevet 31. mai 2009 Del Skrevet 31. mai 2009 Var i Thailand i desember, så ingen sommerferie i år, bare en uke til hjembyen. Men skal til Fort Lauderdale Florida i desember. Lenke til kommentar
Hopperesque Skrevet 1. juni 2009 Del Skrevet 1. juni 2009 Med bil fra Sør-Tyskland til Nice i august. Neste år blir det nok en lenger reise, mest sannynligvis til Japan. Lenke til kommentar
-Just-Me- Skrevet 1. juni 2009 Del Skrevet 1. juni 2009 Ska på cruise fra Venezia innom Hellas og 2 andre land Lenke til kommentar
Catkin Skrevet 1. juni 2009 Del Skrevet 1. juni 2009 Forhåpentligvis England eller Japan. Kan nesten ikke vente! Lenke til kommentar
Bonselo Skrevet 1. juni 2009 Del Skrevet 1. juni 2009 Eg skal ei veke til Derby, England og to dagar til London. Skal reise i lag med tre vener, og besøke og treffa felles kjente Elles går sommaren med på pakking og flytting. Lenke til kommentar
Gege Skrevet 1. juni 2009 Del Skrevet 1. juni 2009 Jeg og min bror skal til Minneapolis, i USA i begynnelsen av juli. Skal besøke slektninger som bor der borte og utforske byen. Blir min første tur til USA og gleder meg noe voldsomt. Lenke til kommentar
Matsemann Skrevet 1. juni 2009 Del Skrevet 1. juni 2009 Sykle 15 mil hver dag gjennom Danmark og Sverige Så ferie i Sverige, så Norway cup med fotballaget. Lenke til kommentar
anonymmmmmm Skrevet 1. juni 2009 Del Skrevet 1. juni 2009 Eg skal jobbe, og ellers kose meg her i Geiranger. Vi dreg aldri på ferie om sommaren, foreldra mine har det så travelt då. Ellers så skal eg forbetre slakklineeigenskapane mine, og forhåpentlegvis byrje med buldring, om eg får tak i sko og crashpad. Litt for typisk meg å tenkje slikt utan at det blir noko av, men eg skal prøve. Lenke til kommentar
Skagen Skrevet 1. juni 2009 Del Skrevet 1. juni 2009 To tråder om det samme har blitt flettet sammen. (Vennligst ikke kommenter dette innlegget. Reaksjoner på moderering gjøres pr. PM/melding) Lenke til kommentar
Stupedama Skrevet 2. juni 2009 Del Skrevet 2. juni 2009 Og etter England i juni blir det New York i juli Lenke til kommentar
Propofol Skrevet 4. juni 2009 Del Skrevet 4. juni 2009 Jeg har bestemt meg for å backpacke til Amsterdam, blogger litt om det. Lenke til kommentar
robertaas Skrevet 4. juni 2009 Del Skrevet 4. juni 2009 Denne måneden går turen til Ялта, Glasgow og Edinburgh. Etter dette er 4 nye turer booket. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-77do0b Skrevet 4. juni 2009 Del Skrevet 4. juni 2009 Jeg og dama reiser til Egypt i September. Aller første sydenferien min... eller aller første utenlandsferien min i løpet av mine 21 år. Skal først på 8-dagers cruise opp nilen hvor vi stikker innom masse steder : link. Når de åtte dagene er over, blir det 6 yttligere dager på hotell i Hurghada for å chille og eventuelt finne på annet. Lenke til kommentar
nubcake Skrevet 4. juni 2009 Del Skrevet 4. juni 2009 Min neste ferie går til Roskilde, drar om sånn ca. ikke altfor mange dager. Der skal jeg slappe helt av, kose meg med ymse rusmidler og god musikk Lenke til kommentar
robertaas Skrevet 5. juni 2009 Del Skrevet 5. juni 2009 Dubai om ikke så lenge ;D Midt på sommeren? Det er meldt 44 grader der på tirsdag.... Lenke til kommentar
Stupedama Skrevet 6. juni 2009 Del Skrevet 6. juni 2009 Norwegian slutter å fly dit om sommeren fordi det er umenneskelig varmt der, og ingen orker det... :s Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå