Gå til innhold

Hvor går din neste ferie?

Anbefalte innlegg

Helt i begynnelsen av sommerferien tar meg og brodern + 2 fettre oss en tur til Trondheim hvor det skjer diverse aktiviteter. Dette varer rundt en uke tror jeg. Så blir det ca. 3 uker hjemme før turen går videre til Sverige med to andre familier, hvor det blir shopping og bading på høyt plan! Så denne ferien kommer til å bli knall :w00t:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Eg skal jobbe, og ellers kose meg her i Geiranger. Vi dreg aldri på ferie om sommaren, foreldra mine har det så travelt då.

Ellers så skal eg forbetre slakklineeigenskapane mine, og forhåpentlegvis byrje med buldring, om eg får tak i sko og crashpad. Litt for typisk meg å tenkje slikt utan at det blir noko av, men eg skal prøve.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-77do0b

Jeg og dama reiser til Egypt i September. Aller første sydenferien min... eller aller første utenlandsferien min i løpet av mine 21 år. Skal først på 8-dagers cruise opp nilen hvor vi stikker innom masse steder : link.

Når de åtte dagene er over, blir det 6 yttligere dager på hotell i Hurghada for å chille og eventuelt finne på annet.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...