Henrik C Skrevet 4. mai 2009 Del Skrevet 4. mai 2009 Ferie og ferie, er på bussen nå, skal til York på studietur. Lenke til kommentar
Bonna86 Skrevet 5. mai 2009 Del Skrevet 5. mai 2009 Ferie og ferie, er på bussen nå, skal til York på studietur. Gled deg, der var jeg på studietur i november. Elsker York. Lenke til kommentar
Bebeluv Skrevet 5. mai 2009 Del Skrevet 5. mai 2009 Rhodos midt i juli. Gleder meg! Lenke til kommentar
Ninjakos Skrevet 5. mai 2009 Del Skrevet 5. mai 2009 Harrytur til Sverige ja. Trenger bare sjåfør. Lenke til kommentar
robertaas Skrevet 5. mai 2009 Del Skrevet 5. mai 2009 Denne måneden går turen til Toronto og Moskva. Etter dette er 4 nye turer booket. Lenke til kommentar
91baby Skrevet 6. mai 2009 Del Skrevet 6. mai 2009 Jeg og min venninne reiser til ayia napa i august =) det blir strøkent! Lenke til kommentar
TheNarsissist Skrevet 6. mai 2009 Del Skrevet 6. mai 2009 Jeg skal 2 uker til Playa Del Ingles i slutten av mai, midt i tentamens perioden :!: Lenke til kommentar
mopani Skrevet 10. mai 2009 Del Skrevet 10. mai 2009 skal til Sør-Afrika i sommer:D Lenke til kommentar
Geggse Skrevet 10. mai 2009 Del Skrevet 10. mai 2009 Skal til Berlin i juni. Sammen med dama og mor min. Torsdag til søndag. Hærlig helg blir det. Ellers blir det mulig en tur til Skien etter det på fotballkamp sammen med en kompis. Lenke til kommentar
robertaas Skrevet 10. mai 2009 Del Skrevet 10. mai 2009 skal til Sør-Afrika i sommer:D Sommer her og vinter der? Lenke til kommentar
Amberlamps Skrevet 11. mai 2009 Del Skrevet 11. mai 2009 (endret) Var 18 dager i USA i påsken (Florida - Fort Lauderdale, Orlando) Så nå har vi bestilt en 19 dagers tur til neste år også! HERLIG! Da går turen fra Norge - Tyskland rett til Miami (slipper omveier opp i landet) hvor vi skal være noen dager før vi drar ut på et 4-5 dagers cruise i Karibien. Der skal vi besøke 2 øyer. (Den ene heter Nassau, Bahamas) og etter cruiset blir det Fort Lauderdale. Åååh jeg gleder meg! Endret 11. mai 2009 av DSG Lenke til kommentar
StoreMyen Skrevet 11. mai 2009 Del Skrevet 11. mai 2009 Åååh jeg gleder meg! Jeg gleder meg også. Om fem uker går turen til Houston. Derifra kjører vi, i løpet av to dager, til Orlando. Der blir vi i ca. en uke før vi somler oss langs Mexico Gulfen til New Orleans. Etter noen dager der går turen til slekt og venner i Houston og en uke med basengsløving og shopping. Åååh jeg steike som jeg gleder meg! Lenke til kommentar
Midnight_walker Skrevet 14. mai 2009 Del Skrevet 14. mai 2009 Skal til Japan 1. juni! Skal bo på hotell i Tokyo. Jeg og en kamerat har planlagt det i 4-5 år nå. Lenke til kommentar
robertaas Skrevet 14. mai 2009 Del Skrevet 14. mai 2009 Var i Tokyo i februar og det var en stor opplevelse. Bodde på hotell ved Kanda i gangavstand fra Akihabara. Veldig velorganisert samfunn og det er trygt overalt (I alle fall alle steder jeg så). Mye rart å få med seg. Lenke til kommentar
Midnight_walker Skrevet 14. mai 2009 Del Skrevet 14. mai 2009 Vi skal bo på "Amista Asagaya". Noen som er kjent med det hotellet? Lenke til kommentar
robertaas Skrevet 14. mai 2009 Del Skrevet 14. mai 2009 Med tog må dere antagelig via Shinjuku stasjon. Det er verdens mest trafikerte stasjon med nesten 4 millioner reisende i døgnet, flere togselskaper som skal til de samme stasjonene fra forskjellige peronger og med forskjellige billeter, og alt av merking er stort sett på Japansk. Å prøve seg på første togbytte i Japan og med all bagasje på den stasjonen er absolutt ikke å anbefale. Og så er dere godt plassert til å få med dere Yoyogi Park på søndag. Husk å få med den delen som ligger helt vest i parken. Lenke til kommentar
Alinoe Skrevet 14. mai 2009 Del Skrevet 14. mai 2009 Har du noengang vært på Hokkaido, Robertaas? Har plukket opp noen brosjyrer om ski der, og det ser ganske fett ut. Lenke til kommentar
robertaas Skrevet 14. mai 2009 Del Skrevet 14. mai 2009 Sorry, kun Honsu og kun Tokyo. Lenke til kommentar
Nord-Skandinav Skrevet 15. mai 2009 Del Skrevet 15. mai 2009 Nettopp bestilt reise til Riga i slutten av Juli. Blir deilig å komme seg litt bort. Billig var det også, tror kanskje det er billigere å feriere der enn å bo hjemme! Skal også reise litt før den tid, men blir mest på impuls. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå