robertaas Skrevet i går, 09:28 Del Skrevet i går, 09:28 (endret) ilpostino skrev (2 timer siden): Er det i tilfelle folk bruker blitz? All fotografering da mange ikke har kontroll over automatisk blitsbruk. Har med 360 kamera og der er det jo vanskelig å bruke blits. Resultatet blir tilsvarende Google Streetview. Det var et par vakter der som kom springende hver gang folk løftet mobilen. De hadde det travelt. Endret i går, 09:30 av robertaas Lenke til kommentar
robertaas Skrevet i går, 09:33 Del Skrevet i går, 09:33 (endret) paatur skrev (1 time siden): De serverte samme det rælet der hvor jeg fløy first. Bare agn, fiskefor og gjæret juice. Endret i går, 09:35 av robertaas Lenke til kommentar
Milhouse85 Skrevet i går, 11:48 Del Skrevet i går, 11:48 robertaas skrev (2 timer siden): De serverte samme det rælet der hvor jeg fløy first. Bare agn, fiskefor og gjæret juice. Som kokk syns jeg bare det er trist at dette skal være "førsteklasse-mat". Bare fordi det er dyrt, begrenset tilgjengelighet og gir i enkelte sosiale lag en viss overklassefølelse. "Se hva jeg har råd til å putte i meg...." . Idioti. Eksemplene på det er mange. Hummer var tidligere så lett tilgjengelig, at det var fengselsmat i USA og de brukte det til å produsere dyremat med. Men kun fordi tilgjengeligheten er redusert, prisene høye - blir det såpass eksklusivt at det har fått innpass sammen med kaviar & agn. Helt idiotisk. Skal jeg har noe fingermat type det greiene der, hadde jeg foretrukket en pakke beef jerky og en IPA. Mat smaker dessuten annerledes ombord i et fly, og da blir det også idioti å servere kaviar til 50 000 kr,- kiloen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå