Gå til innhold

Hvor går din neste ferie?

Anbefalte innlegg

ilpostino skrev (2 timer siden):

Er det i tilfelle folk bruker blitz?

All fotografering da mange ikke har kontroll over automatisk blitsbruk. Har med 360 kamera og der er det jo vanskelig å bruke blits. Resultatet blir tilsvarende Google Streetview. Det var et par vakter der som kom springende hver gang folk løftet mobilen. De hadde det travelt.

Endret av robertaas
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
robertaas skrev (2 timer siden):

De serverte samme det rælet der hvor jeg fløy first. Bare agn, fiskefor og gjæret juice.

Som kokk syns jeg bare det er trist at dette skal være "førsteklasse-mat".
Bare fordi det er dyrt, begrenset tilgjengelighet og gir i enkelte sosiale lag en viss overklassefølelse. "Se hva jeg har råd til å putte i meg...." . Idioti.

Eksemplene på det er mange. Hummer var tidligere så lett tilgjengelig, at det var fengselsmat i USA og de brukte det til å produsere dyremat med. Men kun fordi tilgjengeligheten er redusert, prisene høye - blir det såpass eksklusivt at det har fått innpass sammen med kaviar & agn. Helt idiotisk. 

Skal jeg har noe fingermat type det greiene der, hadde jeg foretrukket en pakke beef jerky og en IPA. 

Mat smaker dessuten annerledes ombord i et fly, og da blir det også idioti å servere kaviar til 50 000 kr,- kiloen. 

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...