Gå til innhold

Hvor går din neste ferie?


Anbefalte innlegg

Denne måneden går turen til Tournai for å se en gammel by og opptoget de årlig har hatt siden 1092 for å feire at de overlevde den siste pesten. de mente at iherdig bønn stoppet pesten og da skal alle religiøse relikvier bæres rundt byen. Bare ett år ble dette ikke feiret og det var ikke i 2020. De skal også markere 80-årsdagen av frigjøringen med å gjenskape inntoget av engelske og amerikanske styrker som blir møtt av motstandsbevegelsen.

20240907_095239.thumb.jpg.b9eb39ff769333b4e66b0f4f9cee0e30.jpg

Så går turen til Malbork for å se verdens største slott.

Etter dette er 16 andre reiser allerede booket.

 

Endret av robertaas
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Rask tur til Belgia i morgen for og søke om et visum.

Rask tur til Dubai neste uke.

så Dubai igjen om 25 dager før turen går til til Tsjad i Afrika. 3 ukers tur i Tsjad.

Etter det er 2 turer til planlagt til Asia i år.

ja alt er ferie :)

ser ut til og ende på 76 fly turer i år, hvor ingen er innenriksfly

 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Auto Asmodeus skrev (2 timer siden):

Jeg hadde ikke så mange turer booket på en gang selv da jeg hadde jobb med ca 60 flyreiser i året.. noen mennesker er mer reiseglade (eller planlegger langt frem i tid) enn andre :D 

Jeg prøver både få lavest mulig pris og få med meg spesielle lokale arrangement. Da jeg skulle til 500-årsfeiringen for Bosch var jeg for sent ute til å få hotellrom i samme by.

For en reise i mars så jeg at det en helg var mye høyere priser og klarte ikke finne grunnen. Fikk tilslutt forklaring fra noen lokale. Det var et stort arrengement i nabobyen og de som var for sent ute med å få seg hotellrom der fylte nå opp hotellrom i en rekke andre byer i nærheten. Og det var 7 måneder før.

Endret av robertaas
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...