Gjest Slettet-fsaSP0zV Skrevet 30. april Del Skrevet 30. april En ukes tid i mai til området rundt Alicante, så en tre ukers road trip i Irland og Nord-Irland i juni. Lenke til kommentar
Auto Asmodeus Skrevet 30. april Del Skrevet 30. april Ser ut til at Bali neste år ryker. Tar en tur til Japan med en kompis istedet. Reker rundt og se litt forskjellige ting over to tre uker. Lenke til kommentar
Mr.Duklain Skrevet 1. mai Del Skrevet 1. mai Neste reise blir en liten uke til Skottland i juli :). Skal til St.Andrews, så det blir mye historie, strand og øl 1 Lenke til kommentar
Linaria1 Skrevet 2. mai Del Skrevet 2. mai On 1.5.2024 at 1:17 PM, Mr.Duklain said: Neste reise blir en liten uke til Skottland i juli :). Skal til St.Andrews, så det blir mye historie, strand og øl Jeg bor i Skottland! Beste landet 🥰 1 Lenke til kommentar
Mr.Duklain Skrevet 2. mai Del Skrevet 2. mai Linaria1 skrev (58 minutter siden): Jeg bor i Skottland! Beste landet 🥰 Skottland er et flott land Kunne godt ha flyttet dit selv Lenke til kommentar
Snakkest Skrevet 4. mai Del Skrevet 4. mai On 1.5.2024 at 2:17 PM, Mr.Duklain said: Neste reise blir en liten uke til Skottland i juli :). Skal til St.Andrews, så det blir mye historie, strand og øl Golf? Lenke til kommentar
Mr.Duklain Skrevet 4. mai Del Skrevet 4. mai (endret) Snakkest skrev (På 4.5.2024 den 6:27 PM): Golf? Er mange som drar til St.Andrews pga dette ja. Men jeg holder meg til historie, strand og øl Endret 6. mai av Mr.Duklain Lenke til kommentar
Medlem Skrevet 4. mai Del Skrevet 4. mai (endret) Auto Asmodeus skrev (På 28.4.2024 den 5:01 PM): Aner ikke jeg skrev det her, men har booka en langhelg i mai i Barcelona med datter. Blir shopping, spising og kanskje en dukkert på takterrassen på hotellet. Kanskje en fotballkamp, men vi får se. Tips angående billetter til Camp Nou. Barca-supporterne frigir billetter om de ikke skal bruke sesongkortet på enkeltkamper. Kamper som ser utsolgt ut om du sjekker en måned før, kan ha mange ledige plasser når det nærmer seg kamp. (Supporterne ønsker at Barca skal få inn mer spenn i kassa, og på denne måten slått beina under svartebørs) Endret 4. mai av Medlem Lenke til kommentar
Auto Asmodeus Skrevet 4. mai Del Skrevet 4. mai Camp Nou er under ombygging så å se Barca spille er uaktuelt denne sesongen. Men gleder meg til sesongstart og «Nou» Camp Nou eller hva man skal kalle det. Blir bra, men var innom stadion i dag - er et såre svært byggeprosjekt og mye gjenstår😊 Barcelona innfridde for øvrig. Relativt stille her sånn pre-sesong. Er alltid turister, men merkbart mindre. Det betyr at det er lett å få plass på de gode restaurantene. Lenke til kommentar
robertaas Skrevet 5. mai Del Skrevet 5. mai (endret) Denne måneden går turen til Waterford som jo er smør på flesk for nerder av etymologi. Det er Irlands eldste by og grunnlagt av vikinger. Skal se hva som finnes av levninger og om det minner om York. Turen går så til Schwerin for å se på slott og slikt. Etter dette er kun 8 andre turer booket. Endret 8. mai av robertaas 1 Lenke til kommentar
robertaas Skrevet 2. juni Del Skrevet 2. juni Denne måneden går turen opp til Kirkenes, men bare for å begynne ferden med den andre båten, Havila. Blir spennende å se hvordan den er sammenlighet med Hurtigruten. Delte turen nordover opp i 3 etapper og har tenkt gjøre det samme sørover. Vil gjøre unna den minst severdige etappen i år og være klar til å starte fra Tromsø i 2025. Skulle egentlig ta turen fra Kirkenes i 2023, men Havila måtte kanselere grunnet manglende godkjenninger. Turen går så til Newquay. Skal reise litt rundt i Cornwall for å se på natur og herskapshus. Skal også få med meg Portwenn.... eeeh.. Port Isaac. Hadde også denne turen booket i 2023, men booket om grunnet massivt regn i området. Etter dette er bare 9 andre reiser booket. 1 1 Lenke til kommentar
robertaas Skrevet 1. juli Del Skrevet 1. juli Denne måneden går turen til Alkmaar for å se ostemarkedet. Finner sikkert endel gamle ting å se i området. Skal ikke kysse kyssestatuen. Så går turen sør til Ishagaki sør i Okinawa i Japan for å oppleve et skikkelig tropisk Japan. Skal prøve meg på en Japansk versjon av Club Med. Det blir muligens også litt dykking der. Etter dette er bare 10 andre reiser booket. 2 Lenke til kommentar
ilpostino Skrevet 1. juli Del Skrevet 1. juli Neste jeg har reservert er Stockholm, Rotterdam og en rundreise til alle hovedstedene til de tyske delstatene. Lenke til kommentar
robertaas Skrevet 1. juli Del Skrevet 1. juli ilpostino skrev (3 timer siden): ... og en rundreise til alle hovedstedene til de tyske delstatene. Morsomt tema. Og eneste måten å få Magdeburg som destinasjon? Lenke til kommentar
ilpostino Skrevet 1. juli Del Skrevet 1. juli Jeg og kjæresten spiller et spill som heter Ingress og skal gjøre denne rundreisen. Jeg har brukt Wikitravel for det det er verdt og sett ut en del severdigheter i alle byene. Lenke til kommentar
frohmage Skrevet 1. juli Del Skrevet 1. juli ilpostino skrev (6 timer siden): Jeg og kjæresten spiller et spill som heter Ingress Kult! Det gjorde jeg også såvidt for ti år siden. Pokemon Go kjøpte vel en del kart-data derfra, om jeg husker rett. (Beklager off topic) Lenke til kommentar
ilpostino Skrevet 1. juli Del Skrevet 1. juli frohmage skrev (2 minutter siden): Kult! Det gjorde jeg også såvidt for ti år siden. Pokemon Go kjøpte vel en del kart-data derfra, om jeg husker rett. (Beklager off topic) Det er samme firma som har laget PoGO og Ingress så de deles nok en del data. Ingress kom i en helt ny utgave for et par år siden med nytt grensesnitt 1 Lenke til kommentar
frohmage Skrevet 1. juli Del Skrevet 1. juli ilpostino skrev (1 minutt siden): Det er samme firma som har laget PoGO og Ingress så de deles nok en del data. Ingress kom i en helt ny utgave for et par år siden med nytt grensesnitt Takk, det må sjekkes ut! Lenke til kommentar
robertaas Skrevet 1. juli Del Skrevet 1. juli ilpostino skrev (7 timer siden): Jeg har brukt Wikitravel for det det er verdt og sett ut en del severdigheter i alle byene. Gikk over til WikiVoyage for mange år siden. For Dresden ser jeg at du ikke har fått med deg Bastei. Dit må man ta båt og vandre opp på toppen. Lenke til kommentar
ilpostino Skrevet 1. juli Del Skrevet 1. juli (endret) robertaas skrev (1 time siden): Gikk over til WikiVoyage Jeg kjenner ikke til den siden. Hvorfor synes du den er bedre enn Wikitravel? edit: la den til som anbefaling på reisesiden min. Endret 1. juli av ilpostino Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå