robertaas Skrevet 10. juli 2008 Del Skrevet 10. juli 2008 Magaluf på neste fredag.. Blir herlig, to artige og trolig tunge uker.Tunge? Høres ikke ut som ferie... Lenke til kommentar
aklla Skrevet 10. juli 2008 Del Skrevet 10. juli 2008 Magaluf på neste fredag.. Blir herlig, to artige og trolig tunge uker.Tunge? Høres ikke ut som ferie... er ikke alle som tar ferie for å slappe av vet du Lenke til kommentar
sharpspear Skrevet 10. juli 2008 Del Skrevet 10. juli 2008 Gran Canaria i Oktober, All Inclusive oje!! birra birra birra Lenke til kommentar
Angeleno Skrevet 11. juli 2008 Del Skrevet 11. juli 2008 Min neste ferie går til New York. Lenke til kommentar
Daggie Skrevet 11. juli 2008 Del Skrevet 11. juli 2008 Er vel slik at når man kommer hjem fra Ferie trenger man en ukes restutisjon, i hvertfall på den typen ferie, men også ellers, men jeg har aldri slappet av heller da.. Lenke til kommentar
Leffsa Skrevet 13. juli 2008 Del Skrevet 13. juli 2008 Ja, da passer det vel perfekt å sitte inne foran skjermen =) Lenke til kommentar
robertaas Skrevet 13. juli 2008 Del Skrevet 13. juli 2008 er i Spania naa Kan vi få bilde ut av vinduet der du sitter? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-XHLacM Skrevet 14. juli 2008 Del Skrevet 14. juli 2008 Reiser til Parga, Hellas om en og en halv time (lang kjøretur fra Kristiansand til Gardermoen). Lenke til kommentar
robertaas Skrevet 14. juli 2008 Del Skrevet 14. juli 2008 Hvorfor ikke heller ta tog dit? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-XHLacM Skrevet 14. juli 2008 Del Skrevet 14. juli 2008 Har ingen peiling, det var ikke jeg som bestemte at vi skulle kjøre. Kanskje det har noe med det at vi kommer hjem på et ubeleilig tidspunkt og ønsker å kjøre rett hjem. Lenke til kommentar
Tehjoran Skrevet 14. juli 2008 Del Skrevet 14. juli 2008 Jeg og faren min har tenkt å ta oss en tur til syden med noen venner iløpet av neste uke. ^^ Vi har ikke bestemt oss hvor vi skal dra.. men håper at det blir Egypt, Sharm el Sheikh.. Noen tips hvor vi kan dra? ^^ Lenke til kommentar
robertaas Skrevet 14. juli 2008 Del Skrevet 14. juli 2008 (endret) Jeg og faren min har tenkt å ta oss en tur til syden med noen venner iløpet av neste uke. ^^ Vi har ikke bestemt oss hvor vi skal dra.. men håper at det blir Egypt, Sharm el Sheikh.. Noen tips hvor vi kan dra? ^^Du synes det er behagelig med 40 grader og sol som er for kraftig til å sole seg? Sharm kan være bra, men vent til i oktober. Endret 14. juli 2008 av robertaas Lenke til kommentar
Tehjoran Skrevet 14. juli 2008 Del Skrevet 14. juli 2008 Jeg og faren min har tenkt å ta oss en tur til syden med noen venner iløpet av neste uke. ^^ Vi har ikke bestemt oss hvor vi skal dra.. men håper at det blir Egypt, Sharm el Sheikh.. Noen tips hvor vi kan dra? ^^Du synes det er behagelig med 40 grader og sol som er for kraftig til å sole seg? Sharm kan være bra, men vent til i oktober. Orker ikke å vente så lenge.. Mne kan hende vi tar oss en tur til et annet sted isteden for Egypt.. Faren min har sakt at vi godt kan ta en tur i skole tid.. og bare ta en feire.. da er det billigst ^^ Noen forslag til andre steder ? ^^ Lenke til kommentar
Kenny McCormick Skrevet 14. juli 2008 Del Skrevet 14. juli 2008 er i Spania naa Kan vi få bilde ut av vinduet der du sitter? sorry har ikke med utstyr saa jeg faar lasta det opp bruker en data som staar paa hotellet som er litt loen stand, mangler endel bokstaver paa tastaturet som du sikkert skjonner men har blitt tatt endel bilder her, skal se om jeg faar lasta de opp naar jeg kommer hjem Lenke til kommentar
Sir Zu Zwat Skrevet 15. juli 2008 Del Skrevet 15. juli 2008 Dubrovnik, Kroatia 3. Juli. Mulighet for å komme seg hjem for under 1000 lappen? Har bare billett ene veien (Sola Lufthavn) Lenke til kommentar
robertaas Skrevet 16. juli 2008 Del Skrevet 16. juli 2008 Dubrovnik, Kroatia 3. Juli. Mulighet for å komme seg hjem for under 1000 lappen? Har bare billett ene veien (Sola Lufthavn) Vil ikke anbafale å fly uten returbillett, spesielt ikke i fellesferien. Om du er rask får du retur i morgen for 1143 av Norwegian, ellers kan du forvente at prisene bare vil øke. Lenke til kommentar
Kenny McCormick Skrevet 16. juli 2008 Del Skrevet 16. juli 2008 Ja, da passer det vel perfekt å sitte inne foran skjermen =) jeg sitter ikke foran skjermen hele tida, men er inne en gang i blant for aa sjekke mail osv. Lenke til kommentar
Sir Zu Zwat Skrevet 16. juli 2008 Del Skrevet 16. juli 2008 Dubrovnik, Kroatia 3. Juli. Mulighet for å komme seg hjem for under 1000 lappen? Har bare billett ene veien (Sola Lufthavn) Vil ikke anbafale å fly uten returbillett, spesielt ikke i fellesferien. Om du er rask får du retur i morgen for 1143 av Norwegian, ellers kan du forvente at prisene bare vil øke. Skriveleif! 3. August. Lenke til kommentar
oslofreak Skrevet 16. juli 2008 Del Skrevet 16. juli 2008 Vel, jeg skal hjem til Oslo nå snart (bor i Trondheim for tiden), men det er vel ikke akkurat hva jeg tenker på som "ferie". En ordentlig ferie har jeg enda ikke planlagt, men håper å få til noe i løpet av høsten eller neste vår/sommer. Har aldri vært utenfor Europa, så det er noe jeg har veldig lyst til, vurderer Thailand, New Zealand eller Australia. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå