tsghost Skrevet 22. mai 2008 Del Skrevet 22. mai 2008 Noen som vet om noe en festglad 16-åring kan oppleve i Sunny Beach? ^^ Lenke til kommentar
Mr. Bojangles Skrevet 22. mai 2008 Del Skrevet 22. mai 2008 Slutten av august: Sharm El Sheik, Egypt.Been there, done that. Ikke i slutten av august vel? Da er de jo altfor varmt der. Tror det var i april jeg var der og da var det allerede ganske så varmt. Var der i mars jeg, rimelig kurant temperatur (litt kjøig på kvelden, spesielt i ørkenen (gikk med boblejakke, lue og hansker i ørkenen )). Har vært i Nord-Afrika i August før, i Sahara, og det var rimelig jævlig varmt. Hehe. Lenke til kommentar
Daniel-G Skrevet 23. mai 2008 Del Skrevet 23. mai 2008 jeg var i hurghada i midten av juli i fjor.. Det var så man svetta når man spiste middag.. Det å gå til minibanken var som å jogge i 30 min.. Men likevel så var det helt fantastisk Lenke til kommentar
Multiflex Skrevet 24. mai 2008 Del Skrevet 24. mai 2008 Min neste ferie går til Spania, og vil finne sted i juli. Uke 1: Magaluf, Mallorca Uke 2: Ibiza Mer info. Lenke til kommentar
ZyberZone Skrevet 25. mai 2008 Del Skrevet 25. mai 2008 Min neste ferie går til Spania, og vil finne sted i juli. Uke 1: Magaluf, Mallorca Uke 2: Ibiza Mer info. Hehe, skal ikke se bort fra at vi sees på Armada eller Tiësto på Ibiza Lenke til kommentar
robertaas Skrevet 27. mai 2008 Del Skrevet 27. mai 2008 Italia, så spania Uten noe mellom? Lenke til kommentar
Nautique Skrevet 27. mai 2008 Del Skrevet 27. mai 2008 New York til sommern'n og Spania til høsten Lenke til kommentar
TCRW Skrevet 28. mai 2008 Del Skrevet 28. mai 2008 Til Paris eller Lanzarote til høsten 08 sannsynligvis. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-XHLacM Skrevet 28. mai 2008 Del Skrevet 28. mai 2008 Jeg har vært begge plassene. Du får en opplevelse uansett hva du velger. Lenke til kommentar
SurfingElite Skrevet 30. mai 2008 Del Skrevet 30. mai 2008 Skal til Washington D.C på mandag. Lenke til kommentar
robertaas Skrevet 31. mai 2008 Del Skrevet 31. mai 2008 Denne måneden går turen til London, Malta og Riga. Etter dette er 4 andre turer allerede booket. Lenke til kommentar
Studentinød Skrevet 1. juni 2008 Del Skrevet 1. juni 2008 Jeg skal til færøyene! Jihuuuu -_- Heldige meg som får lov til å gå med vind/regn-jakke mens dere blir fæle og brune. Lenke til kommentar
robertaas Skrevet 1. juni 2008 Del Skrevet 1. juni 2008 Jeg skal til færøyene! Jihuuuu -_-Hva får et blekansikt til å reise dit? Jeg bare flydd over og det så veldig karrig ut. Lenke til kommentar
Studentinød Skrevet 1. juni 2008 Del Skrevet 1. juni 2008 Jeg skal til færøyene! Jihuuuu -_-Hva får et blekansikt til å reise dit? Jeg bare flydd over og det så veldig karrig ut. Vel sånn er det når ikke pengene strakk helt til Island. Færøyene har masse historie bak seg, så det skal bli spennende. Jeg eg ikke så trist pga en litt kjølig sommer, drar til varmere støk til vinteren:) Lenke til kommentar
robertaas Skrevet 1. juni 2008 Del Skrevet 1. juni 2008 Jeg betalte ca. 800 tur/retur til Island. Hvor mye billigere er det til Færøyene? Lenke til kommentar
Studentinød Skrevet 1. juni 2008 Del Skrevet 1. juni 2008 Jeg betalte ca. 800 tur/retur til Island. Hvor mye billigere er det til Færøyene? Vi reiser med båt:P og for å frakte (innkludert hotell) slekta på 8 pers: 45000kr:O Lenke til kommentar
robertaas Skrevet 1. juni 2008 Del Skrevet 1. juni 2008 Vi reiser med båt:P og for å frakte (innkludert hotell) slekta på 8 pers: 45000kr:ODa betaler hver person over dobbelt så mye som jeg betalte til Island inkludert hotell. Så at dere reiser dit pga. pris må være bløff, det er nok andre grunner. Lenke til kommentar
Studentinød Skrevet 1. juni 2008 Del Skrevet 1. juni 2008 Vi reiser med båt:P og for å frakte (innkludert hotell) slekta på 8 pers: 45000kr:ODa betaler hver person over dobbelt så mye som jeg betalte til Island inkludert hotell. Så at dere reiser dit pga. pris må være bløff, det er nok andre grunner. Skulle ønske det var det;) Tror nok det er turen med båten som koster, vi må overnatte 2 netter i lugar. Også er det 5 netter på det beste hotellet. Samme opplegget bare til Island koster 12-14 000kr per pers. Lenke til kommentar
robertaas Skrevet 1. juni 2008 Del Skrevet 1. juni 2008 Da er det båtturen som koster. Og beste hotell i Reykjavik er antagelig bedre enn det beste i Torshamn. En opplevelse blir det sikkert uansett. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå