aklla Skrevet 27. mai 2015 Del Skrevet 27. mai 2015 Los Cristianos, i Tenerife, om en måneds tid. Ikke tidenes ferie men er ikke først og fremst for min del. Ellers satser jeg på Cuba av alle steder litt senere i sommer Lenke til kommentar
-ɐMoԀ- Skrevet 29. mai 2015 Del Skrevet 29. mai 2015 Min neste ferie går til Hua Hin 15 dager. 12 timers flytur Lenke til kommentar
Samara Skrevet 29. mai 2015 Del Skrevet 29. mai 2015 Norgesferie på meg i år. Vestfold er nydelig om sommeren hvis været er tålelig greit Også Vestlandet og Trøndelag. Spontanturer til Sverige og Danmark kan forsåvidt skje, og jeg funderer fremdeles på England. Vi får se. Lenke til kommentar
Skurupu Skrevet 29. mai 2015 Del Skrevet 29. mai 2015 Drar til Norge for å besøke familie og venner. 11. juni - 5. juli. 25 dager med kjølig norsk sommer. Deilig. Lenke til kommentar
wailer Skrevet 29. mai 2015 Del Skrevet 29. mai 2015 Min neste ferie går til Hua Hin 15 dager. 12 timers flytur Har hvert på HuaHin og det er ikke så fint der som bilde er Lenke til kommentar
jjkoggan Skrevet 29. mai 2015 Del Skrevet 29. mai 2015 Var i Michigan siste helg langs storsjøen Lake Huron. Deilig vær i ferskvannet med mange laks på fiskestangene presque isle Michigan http://www.photography-plus.com/image_pages/PresqueIsle.htm Lenke til kommentar
robertaas Skrevet 29. mai 2015 Del Skrevet 29. mai 2015 Den dominikanske republikk Dra ut på Saona om du får muligheten til det. Lenke til kommentar
Snylter Skrevet 31. mai 2015 Del Skrevet 31. mai 2015 Los Cristianos, i Tenerife, om en måneds tid. Ikke tidenes ferie men er ikke først og fremst for min del. Ellers satser jeg på Cuba av alle steder litt senere i sommer Cuba er fantastisk, men temperaturen på sommeren kan være drøy. Det er dog ikke de største variasjonene i temperatur. Jeg anbefaler å dra andre steder enn Havanna også, og sov helst på casa particular (i private hjem).. Det er langt bedre enn mange av hotellene etter min erfaring. Det kan også regne en hel del fra mai og utover til oktober siden man da er i regntiden. Lenke til kommentar
robertaas Skrevet 2. juni 2015 Del Skrevet 2. juni 2015 Denne måneden går turen til Røros og Utrecht med andre byer i området. Etter dette er kun 6 andre turer booket. Lenke til kommentar
( ) Skrevet 2. juni 2015 Del Skrevet 2. juni 2015 Robertaas, den der ble litt fin... Jeg leste den nemlig som at "området" skulle innbefatte både Røros og Utrecht, og da blir det litt spesielt med "andre byer i området"... ;-) God reise! Lenke til kommentar
Unquale Skrevet 2. juni 2015 Del Skrevet 2. juni 2015 Ti dager på Hardangervidda med meg, jeg, teltet og fiskestanga. Definitivt høydepunktet i sommer! Lenke til kommentar
robertaas Skrevet 2. juni 2015 Del Skrevet 2. juni 2015 Robertaas, den der ble litt fin... Jeg leste den nemlig som at "området" skulle innbefatte både Røros og Utrecht, og da blir det litt spesielt med "andre byer i området"... Ser den. Røros blir nok en separat tur. Lenke til kommentar
Stoddart Skrevet 3. juni 2015 Del Skrevet 3. juni 2015 Til Utrecht ja, vært der før? Har akkurat blitt invitert til en drink i Utrecht, men er litt usikker på om det er verdt å ta en hel dag der når jeg bare skal være i Amsterdam i 3 dager. Lenke til kommentar
robertaas Skrevet 4. juni 2015 Del Skrevet 4. juni 2015 Til Utrecht ja, vært der før? Har akkurat blitt invitert til en drink i Utrecht, men er litt usikker på om det er verdt å ta en hel dag der når jeg bare skal være i Amsterdam i 3 dager. Skjønner ikke hvorfor så mange er tilbøyelig til å spørre om jeg har vært før på steder jeg skal til. Det er veldig sjeldent at jeg reiser tilbake til steder jeg allerede har sett. Fra Amsterdam bør du dra til Haarlem og videre til Zandvoort om været er bra. Lenke til kommentar
Snikpellik Skrevet 5. juni 2015 Del Skrevet 5. juni 2015 I dag går turen til Amsterdam. Etter dette er 649291 nye turer booket. Neida. Bare én, Venezia i september. 1 Lenke til kommentar
Euklid Skrevet 15. juni 2015 Del Skrevet 15. juni 2015 Er stadig på seiltur, nå i Fransk Polynesia – ankom Hiva Oa i Marquesas for et par dager siden, etter 24 dager på havet fra Galapagos. For å svare temarelevant går vi videre til Tuamotos-gruppen, for så å sikte oss mot Society-øyene, med Tahiti, Bora Bora og Maupiti på agendaen. Blue-footed boobie, en av de snodigere kreaturene som lusker rundt på Galapagos. Her fra San Cristobal. Et litt mer velkjent dyr – også dette på Galapagos. En bildesekvens fra Galapagos er neppe komplett uten bilde av en iguana? Dette seiloppsettet fulgte oss en god stund over Stillehavet. Solnedgang på Stillehavet. Land i sikte! Ankomst ved daggry. Atuona, Hiva Oa. 9 Lenke til kommentar
crazylazyboy Skrevet 15. juni 2015 Del Skrevet 15. juni 2015 Blir bare antenna på bilen i forhold til Euklid, men jeg skal til Lublin om noen timer og være der i 2 netter. Gleder meg til mer Polsk gammelby og god mat og drike Lenke til kommentar
robertaas Skrevet 15. juni 2015 Del Skrevet 15. juni 2015 Blir bare antenna på bilen i forhold til Euklid, men jeg skal til Lublin om noen timer og være der i 2 netter. Gleder meg til mer Polsk gammelby og god mat og drike Wizzair? Lenke til kommentar
crazylazyboy Skrevet 15. juni 2015 Del Skrevet 15. juni 2015 Blir bare antenna på bilen i forhold til Euklid, men jeg skal til Lublin om noen timer og være der i 2 netter. Gleder meg til mer Polsk gammelby og god mat og drike Wizzair? Haha ja, jeg er svak for flyturer til under 100-lappen (hver vei) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå