ZyberZone Skrevet 7. mai 2008 Del Skrevet 7. mai 2008 Neste ferie, i starten av juli, går til Ibiza. Gleder meg Lenke til kommentar
edge Skrevet 7. mai 2008 Del Skrevet 7. mai 2008 Neste ferie, i starten av juli, går til Ibiza. Gleder meg Skal du joine ? Lenke til kommentar
Bonna86 Skrevet 13. mai 2008 Del Skrevet 13. mai 2008 Blir nok en tur til utlandet, forhåpentligvis Kroatia. Ellers står det mellom Hellas, Bosnia eller Montenegro. Ellers blir det kanskje en tur til London, håper ihvertfall det. Mesteparten av sommern skal jeg tilbringe i Norge. Lenke til kommentar
robertaas Skrevet 14. mai 2008 Del Skrevet 14. mai 2008 Denne måneden går turen til Svalbard. Og ja, det ser for en gangs skyld ut til at jeg har bommet fullstendig på sesong. Etter dette er 4 andre turer allerede booket. Lenke til kommentar
bruno99 Skrevet 16. mai 2008 Del Skrevet 16. mai 2008 (endret) Denne måneden går turen til Svalbard. Og ja, det ser for en gangs skyld ut til at jeg har bommet fullstendig på sesong. Etter dette er 4 andre turer allerede booket. Du nyter livet Robertaas Hvor går de andre turene EDIT Hva jobber du egentlig med ? Endret 16. mai 2008 av bruno99 Lenke til kommentar
mistercartman Skrevet 16. mai 2008 Del Skrevet 16. mai 2008 (endret) ... Endret 19. mai 2008 av mistercartman Lenke til kommentar
Vikingspeider Skrevet 18. mai 2008 Del Skrevet 18. mai 2008 Europeisk sjongleringstreff i Karlsruhe, Tyskland, 2-10 august(om jeg ikke tar feil) FTW! Lenke til kommentar
bruno99 Skrevet 18. mai 2008 Del Skrevet 18. mai 2008 bruno99: Kom deg inn i finansbransjen Jeg kom tilbake etter 3 ukers rundtur i USA i midten av mars. Deretter er det hytteturer omtrent en gang i måneden. Afrika i august og deretter Thailand igjen til vinteren. Hardt å være 24.... Finans is the place Heldiggris Er nok litt for dårlig i matte gitt Neste sted jeg skal er vel Estland....... Lenke til kommentar
robertaas Skrevet 18. mai 2008 Del Skrevet 18. mai 2008 Du nyter livet Robertaas Hvor går de andre tureneDet kan jeg da ikke avsløre. Spennende fortsettelse neste måned. EDIT Hva jobber du egentlig med ?Vanlig jobb og vanlig lønn. Bare man prioriterer litt og følger med på gode tilbud er det ikkeno problem å få seg minst en tur i månden. Til Svalbard var en bonustur med Eurobonus, det er innenlands og maks valuta for bonuspoengene, og så bor jeg på gjestehus da hotell er for dyrt på Svalbard. Det dyreste var en heldags tur på snescooter. Lenke til kommentar
Leffsa Skrevet 18. mai 2008 Del Skrevet 18. mai 2008 Aiai, mye spennende her! Selv har jeg lyst å reise mer, tenker jeg kommer til å gjøre det når skole og slikt er over. har satt meg mange steder jeg skal reise til en gang i løpet av livet. Ellers så blir den neste reisen til Estland om to uker. Lenke til kommentar
Olems. Skrevet 21. mai 2008 Del Skrevet 21. mai 2008 Neste min tror jeg Blir Magaluf i slutten av juni med noen venner:) ellers blir det vel en langtur til snart:D Lenke til kommentar
norhawk Skrevet 21. mai 2008 Del Skrevet 21. mai 2008 Weenkend i Budapest er neste, reise fredag tilbake mandag Så er det jobb i noen uker før det blir 2 uker i Hellas. Lenke til kommentar
tsghost Skrevet 21. mai 2008 Del Skrevet 21. mai 2008 17.Juni skal jeg til Sunny Beach (Bulgaria) =D Lenke til kommentar
M-Gard Skrevet 21. mai 2008 Del Skrevet 21. mai 2008 Drar til New York i starten av sommerferien Lenke til kommentar
Gjest Slettet-XHLacM Skrevet 21. mai 2008 Del Skrevet 21. mai 2008 (endret) Først seiler vi til Frankrike (og tar fly hjem igjen). Noen uker senere drar (flyr) vi til Hellas. Endret 21. mai 2008 av Slettet-XHLacM Lenke til kommentar
Mr. Bojangles Skrevet 21. mai 2008 Del Skrevet 21. mai 2008 (endret) Reiser til Roskilde 28.juni, og drar rett på interrail med en kamerat etterpå. Slutten av august: Sharm El Sheik, Egypt. Been there, done that. Skal ingen steder i sommer, kanskje Agia Napa - men pengekassen er tom, pga. tattovering og betaling av skoleplass neste år. Endret 21. mai 2008 av Oddvar Knus Lenke til kommentar
theoriginalAidskake Skrevet 21. mai 2008 Del Skrevet 21. mai 2008 Been there, done that. Var det fett? Noe du anbefaler å se/gjøre? Lenke til kommentar
Mr. Bojangles Skrevet 21. mai 2008 Del Skrevet 21. mai 2008 (endret) Been there, done that. Var det fett? Noe du anbefaler å se/gjøre? Ja, var bra der. Anbefaler å dykke i Raz Mohammad nasjonalpark, utrolig vakkert. Så blant annet Barracuda, Løvefisk, Stingray og andre spennende fisker. I tillegg kan du ta turen opp på Jebel Musa (Moses-fjellet), ganske kurant utsikt, jævlig kaldt og mange sprø kristne som ber. 4000 trappetrinn. Bortsett fra dette er Sharm el Sheikh en typisk turistdestinasjon, med nattklubber og strandliv - så jeg anbefaler å ta en dag eller to i Kairo, hvis du ønsker å se litt spennende ting. Det er jo der du finner pyramidene, sfinxen, Zakkara, Det Egyptiske Museum og all kulturen. Tok ca. 5-6 timer med buss. Ellers tenkte jeg og en kompis å leie hver sin luksusbil, men vi lot være - for folkene der nede kjører som galne, spesielt i Kairo. Bare å spørre hvis du lurer på noe. Endret 21. mai 2008 av Oddvar Knus Lenke til kommentar
robertaas Skrevet 21. mai 2008 Del Skrevet 21. mai 2008 Slutten av august: Sharm El Sheik, Egypt.Been there, done that. Ikke i slutten av august vel? Da er de jo altfor varmt der. Tror det var i april jeg var der og da var det allerede ganske så varmt. Lenke til kommentar
Skadefryd Skrevet 22. mai 2008 Del Skrevet 22. mai 2008 Helsinki = festival for alle penga! kombinert med en tur til Estland : Tallinn. Utover det ferie i Norge. Men det kan jo alltids dukke opp en og annen spontantur til f.eks: London. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå