SD88 Skrevet 6. desember 2014 Del Skrevet 6. desember 2014 2 uker til Kroatia i Juli måned og 2 uker til Tyrkia i Oktober Lenke til kommentar
crazylazyboy Skrevet 9. desember 2014 Del Skrevet 9. desember 2014 (endret) I de nærmeste dagene etter julaften blir det først Vilnius i 3 netter, så buss til Riga hvor det blir nyttårsfeiring og fly hjem derfra. Skal bli en spennende tur Endret 9. desember 2014 av crazylazyboy Lenke til kommentar
Snylter Skrevet 19. desember 2014 Del Skrevet 19. desember 2014 Hadde jeg ikke allerede vært på Cuba ville jeg sørget for å booke en tur dit i nærmeste fremtid.. Det blir spennende å se forandringene der nå, jeg tror den nye linjen mellom Cuba og USA kan føre til vesentlige endringer relativt fort. For min del blir neste tur dit i 2016, i år er det Japan som er høydepunktet.. Men jeg vurderer å presse inn Kina på samme tur. Lenke til kommentar
Bonna86 Skrevet 19. desember 2014 Del Skrevet 19. desember 2014 London i februar og Tyrkia i juli. Lenke til kommentar
jjkoggan Skrevet 21. desember 2014 Del Skrevet 21. desember 2014 Toronto eller Seattle, vanskelig å velge Lenke til kommentar
Euklid Skrevet 28. desember 2014 Del Skrevet 28. desember 2014 Flyr i morgen til Las Palmas, der seilbåten min ligger. Derfra bærer det vestover, med Rom & Cola som neste stopp; litt usikker på akkurat hvilken øy vi sikter oss inn på, mulig det blir Barbados eller St. Lucia. Skal videre gjennom Panama og over Stillehavet, men der er detaljene enda vagere. Lenke til kommentar
Tkse Skrevet 28. desember 2014 Del Skrevet 28. desember 2014 Toronto eller Seattle, vanskelig å velge Begge deler såklart! Lenke til kommentar
Hakataramea Skrevet 28. desember 2014 Del Skrevet 28. desember 2014 @Euklid: Wow, spennende planer (gjelder flere andre også, selvsagt). Lenke til kommentar
Samara Skrevet 30. desember 2014 Del Skrevet 30. desember 2014 Tur til England i februar bestilt Satser på å få med meg en fotballkamp også. 1 Lenke til kommentar
robertaas Skrevet 2. januar 2015 Del Skrevet 2. januar 2015 Denne måneden går turen til Sri Lanka, Dubai og Charleston. Etter dette er kun 9 andre turer booket. Lenke til kommentar
Skurupu Skrevet 2. januar 2015 Del Skrevet 2. januar 2015 Neste som har dato er Bohol i mai. Men jeg skal prøve å komme meg til Palawan innen den tid. Lenke til kommentar
Stoddart Skrevet 2. januar 2015 Del Skrevet 2. januar 2015 Denne måneden går turen til Sri Lanka, Dubai og Charleston. Etter dette er kun 9 andre turer booket. Du er mitt idol! Eller noe sånn! Damn! 1 Lenke til kommentar
Tkse Skrevet 2. januar 2015 Del Skrevet 2. januar 2015 Denne måneden går turen til Sri Lanka, Dubai og Charleston. Etter dette er kun 9 andre turer booket. Litt off topic, men hva er det du jobber med/som om jeg kan spørre? Selv kunne jeg gjerne tenkt meg mer fritid som jeg kunne benyttet til reising. Min neste reise blir hvertfall til Kazakhstan og Turkmenistan i februar, gleder meg stort! Lenke til kommentar
jjkoggan Skrevet 2. januar 2015 Del Skrevet 2. januar 2015 Denne måneden går turen til Sri Lanka, Dubai og Charleston. Etter dette er kun 9 andre turer booket. Jeg skal til Charleston også, mange fine bed and breakfast i charleston. Hvis jeg hører noen snakker norsk.... Lenke til kommentar
robertaas Skrevet 3. januar 2015 Del Skrevet 3. januar 2015 Neste som har dato er Bohol i mai. Men jeg skal prøve å komme meg til Palawan innen den tid. <-- Som du ser likte jeg Bohol. Spennende øy med mye rart å se. Lenke til kommentar
robertaas Skrevet 3. januar 2015 Del Skrevet 3. januar 2015 Jeg skal til Charleston også, mange fine bed and breakfast i charleston. Hvis jeg hører noen snakker norsk.... Har hatt det så travelt at jeg enda ikke har booket sted å bo der, men hadde sett for meg et hotell nær kryssset mellom Market og Meeting street, liker å bo sentralt. Hadde faktisk ikke vurdert B&B, noen du vil anbefale? Lenke til kommentar
robertaas Skrevet 3. januar 2015 Del Skrevet 3. januar 2015 Litt off topic, men hva er det du jobber med/som om jeg kan spørre? Selv kunne jeg gjerne tenkt meg mer fritid som jeg kunne benyttet til reising. Har faktisk ikke flere fridager enn andre, er bare flinkere til å få mye reise ut av dem. Det er utrolig hva man kan få til i løpet av en helg. Det er bare snakk om å planlegge og prioritere. Min neste reise blir hvertfall til Kazakhstan og Turkmenistan i februar, gleder meg stort! Er ikke Turkmenistan en vanskelig visum-destinasjon hvor man må få visum fra London? Slikt tar tid og blokkerer for andre reiser. Lenke til kommentar
Tkse Skrevet 3. januar 2015 Del Skrevet 3. januar 2015 Min neste reise blir hvertfall til Kazakhstan og Turkmenistan i februar, gleder meg stort! Er ikke Turkmenistan en vanskelig visum-destinasjon hvor man må få visum fra London? Slikt tar tid og blokkerer for andre reiser. Stemmer det! Har fikset dette på forhånd så klart. Var i Berlin å ordnet opp i dette, men visum kan fikses i London også. Lenke til kommentar
robertaas Skrevet 3. januar 2015 Del Skrevet 3. januar 2015 Stemmer det! Har fikset dette på forhånd så klart. Var i Berlin å ordnet opp i dette, men visum kan fikses i London også. Hvor mange uker satt du fast i Berlin for å få til dette? Regner med at de ikke har helgeåpent og at de skal ruge litt på passet før du får det tilbake. Lenke til kommentar
Fjellrapp Skrevet 21. januar 2015 Del Skrevet 21. januar 2015 Dubai i Mars. Noen som har tips til hotell? Helst så rimelig som mulig men fordel om det er et ok utested/bar på hotellet da jeg skal dit med en kompis. Andre forslag til gjøremål i Dubai? Turen er på totalt 8 dager. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå