Gå til innhold

Hvor går din neste ferie?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
  • 2 uker senere...

Hadde jeg ikke allerede vært på Cuba ville jeg sørget for å booke en tur dit i nærmeste fremtid..

Det blir spennende å se forandringene der nå, jeg tror den nye linjen mellom Cuba og USA kan føre til vesentlige endringer relativt fort.

For min del blir neste tur dit i 2016, i år er det Japan som er høydepunktet.. Men jeg vurderer å presse inn Kina på samme tur.

Lenke til kommentar

Flyr i morgen til Las Palmas, der seilbåten min ligger. Derfra bærer det vestover, med Rom & Cola som neste stopp; litt usikker på akkurat hvilken øy vi sikter oss inn på, mulig det blir Barbados eller St. Lucia. Skal videre gjennom Panama og over Stillehavet, men der er detaljene enda vagere.

Lenke til kommentar

Denne måneden går turen til Sri Lanka, Dubai og Charleston.

Etter dette er kun 9 andre turer booket. :hm:

Litt off topic, men hva er det du jobber med/som om jeg kan spørre? Selv kunne jeg gjerne tenkt meg mer fritid som jeg kunne benyttet til reising.

Min neste reise blir hvertfall til Kazakhstan og Turkmenistan i februar, gleder meg stort!

Lenke til kommentar

Jeg skal til Charleston også, mange fine bed and breakfast i charleston. Hvis jeg hører noen snakker norsk....

Har hatt det så travelt at jeg enda ikke har booket sted å bo der, men hadde sett for meg et hotell nær kryssset mellom Market og Meeting street, liker å bo sentralt. Hadde faktisk ikke vurdert B&B, noen du vil anbefale?

Lenke til kommentar

Litt off topic, men hva er det du jobber med/som om jeg kan spørre? Selv kunne jeg gjerne tenkt meg mer fritid som jeg kunne benyttet til reising.

Har faktisk ikke flere fridager enn andre, er bare flinkere til å få mye reise ut av dem. Det er utrolig hva man kan få til i løpet av en helg. Det er bare snakk om å planlegge og prioritere.

Min neste reise blir hvertfall til Kazakhstan og Turkmenistan i februar, gleder meg stort!

Er ikke Turkmenistan en vanskelig visum-destinasjon hvor man må få visum fra London? Slikt tar tid og blokkerer for andre reiser.

Lenke til kommentar

Er ikke Turkmenistan en vanskelig visum-destinasjon hvor man må få visum fra London? Slikt tar tid og blokkerer for andre reiser.

Stemmer det! Har fikset dette på forhånd så klart. Var i Berlin å ordnet opp i dette, men visum kan fikses i London også.

Lenke til kommentar

Stemmer det! Har fikset dette på forhånd så klart. Var i Berlin å ordnet opp i dette, men visum kan fikses i London også.

Hvor mange uker satt du fast i Berlin for å få til dette? Regner med at de ikke har helgeåpent og at de skal ruge litt på passet før du får det tilbake.

Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...