robertaas Skrevet 12. oktober 2014 Del Skrevet 12. oktober 2014 Langhelg i Bucuresti midt i November Spennende destinasjon, men synes det er en måned for sent på året for å reise dit. Tirana/Albania som også kan anbefales var som en god norsk juni da jeg var der midt i november i fjor. Lenke til kommentar
FrihetensRegn Skrevet 12. oktober 2014 Del Skrevet 12. oktober 2014 Hvordan er infrastrukturen i Romania og resten av Øst Europa/tidligere kommunistland? Går det an å kjøre rundt i landene, eller må man ta fly? Lenke til kommentar
wailer Skrevet 12. oktober 2014 Del Skrevet 12. oktober 2014 (endret) Hvordan er infrastrukturen i Romania og resten av Øst Europa/tidligere kommunistland? Går det an å kjøre rundt i landene, eller må man ta fly? tog systemet er bedre enn NSB og hovedveiene er som i Norge, småveiene er så som så Endret 12. oktober 2014 av wailer Lenke til kommentar
crazylazyboy Skrevet 12. oktober 2014 Del Skrevet 12. oktober 2014 Langhelg i Bucuresti midt i November Spennende destinasjon, men synes det er en måned for sent på året for å reise dit. Tirana/Albania som også kan anbefales var som en god norsk juni da jeg var der midt i november i fjor. Jeg er også enig at det er litt sent med tanke på temperatur, men var det noe annet? Forholdene her gjorde at det ikke var mulig før. Men gjennomsnittstemperatur i Bucuresti gjennom November måned skal ligge på ca. 10C så jeg kommer ikke til å lide noen nød, har ennå ikke lagt vekk shortsen så Lenke til kommentar
robertaas Skrevet 1. november 2014 Del Skrevet 1. november 2014 Denne måneden går turen til Sheffield, chesterfield og til San Antonio. Etter dette er allerede 15 andre turer booket Lenke til kommentar
Skurupu Skrevet 2. november 2014 Del Skrevet 2. november 2014 Skal feire jul på Boracay med familien. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-qfohT7 Skrevet 2. november 2014 Del Skrevet 2. november 2014 Mt. Olympus i Hellas rett etter Jul og til utpå nyåret Lenke til kommentar
Leifen Skrevet 2. november 2014 Del Skrevet 2. november 2014 Blir 10 dager i Seattle i mars. Tror 10 dager kan bli litt mye for kun Seattle, så vurderer muligheten for å legge inn en tur med båt til Victoria og/eller en flytur ned til San Francisco. Noen andre områder utenfor Seattle som kan være vært å få med seg? Lenke til kommentar
koots Skrevet 3. november 2014 Del Skrevet 3. november 2014 New Zealand (nordøya), deretter Gold Coast over jul etterfulgt av nyttår i Sydney. Har fortsatt ca 5 dager igjen før jeg burde komme meg tilbake til Norge og forelesninger. Vurdert sørøya på NZ, men det kan virke som om blir litt snaut med tid pga usikkerhet rundt fly (standby billetter). Andre ting jeg vurderer er andre steder i Australia (Melbourne, Perth. Brisbane, vet ikke helt hva som er "best"), SIngapore er også noe jeg vurderer. Lenke til kommentar
Travellingman Skrevet 11. november 2014 Del Skrevet 11. november 2014 Er inne i min 6 tur til Thailand i år, har en til på lur i neste måned Lenke til kommentar
Linaria1 Skrevet 21. november 2014 Del Skrevet 21. november 2014 Neste uke har jeg en enveisbillett til Edinburgh. Tenker å reise rundt i Stobritannia og Irland til budsjettet for turen tar slutt. Deilig med lang ferie! 1 Lenke til kommentar
Gjest medlem-169651 Skrevet 26. november 2014 Del Skrevet 26. november 2014 (endret) Selv går reisen tilbake til Japan. Gleder meg. Satser på 6-7 ukers opphold der nede denne gangen. Mitt favorittreisemål! Endret 26. november 2014 av medlem-169651 Lenke til kommentar
Akselev Skrevet 27. november 2014 Del Skrevet 27. november 2014 Las Vegas Kun Las Vegas? Hvor lenge skal du være avgårde? Mange flotte steder langs kysten. Bay area (San Jose, San Francisco, Berkeley...) og Los Angeles er jo noe du burde få med deg! Lenke til kommentar
OrcRayen Skrevet 28. november 2014 Del Skrevet 28. november 2014 Las Vegas Kun Las Vegas? Hvor lenge skal du være avgårde? Mange flotte steder langs kysten. Bay area (San Jose, San Francisco, Berkeley...) og Los Angeles er jo noe du burde få med deg! Jeg har hvert på de fleste plassene Lenke til kommentar
Stoddart Skrevet 29. november 2014 Del Skrevet 29. november 2014 Denne måneden går turen til Sheffield, chesterfield og til San Antonio. Etter dette er allerede 15 andre turer booket Misunnelig er jeg ikke... Neeeida. Selv drar jeg til Milton Keynes om 10 timer. Lenke til kommentar
robertaas Skrevet 30. november 2014 Del Skrevet 30. november 2014 Selv går reisen tilbake til Japan. Gleder meg. Satser på 6-7 ukers opphold der nede denne gangen. Mitt favorittreisemål! Hva skal du innom? Om du liker Japan bør du også prøve sør-Korea som ikke er for forskjellig. Lenke til kommentar
Gjest medlem-169651 Skrevet 30. november 2014 Del Skrevet 30. november 2014 Selv går reisen tilbake til Japan. Gleder meg. Satser på 6-7 ukers opphold der nede denne gangen. Mitt favorittreisemål! Hva skal du innom? Om du liker Japan bør du også prøve sør-Korea som ikke er for forskjellig. Planlegger faktisk en båttur over fra Fukuoka til Sør Korea. Skal bo i Hiroshima-området og pendle litt til Tokyo, Osaka og Kyushu. Lenke til kommentar
robertaas Skrevet 30. november 2014 Del Skrevet 30. november 2014 Planlegger faktisk en båttur over fra Fukuoka til Sør Korea. Skal bo i Hiroshima-området og pendle litt til Tokyo, Osaka og Kyushu. Hadde ikke så god til da jeg var i Hiroshima så jeg fikk ikke med meg Miyajima, en skikkelig brøler. Følg også med på (religiøse) feiringer med opptog i regionen. Har ikke klaffet de raske turene jeg har vært i Japan, men traff på det i Korea og det var en utrolig opplevelse. Lenke til kommentar
robertaas Skrevet 2. desember 2014 Del Skrevet 2. desember 2014 Denne måneden går turen til Nagano, Yokahama, Düsseldorf, Wuppertal og Costa Blanca. Etter dette er allerede 12 andre turer booket Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå