sånn er det! Skrevet 28. juli 2014 Del Skrevet 28. juli 2014 Et sted kroppen ikke kan være med. En åndelig reise med sjelen. Lenke til kommentar
Tkse Skrevet 28. juli 2014 Del Skrevet 28. juli 2014 Blir en liten tur til Geilo, med masse fritidsaktiviteter! Lenke til kommentar
AvIOn Skrevet 28. juli 2014 Del Skrevet 28. juli 2014 Neste ferie går til oslo (fra hammerfest) med sønnen min. Turen går videre til dyreparken i krsand og 3 overnattinger i abra havn. Jeg gleder meg like nye som sønnen min på 4:)) Lenke til kommentar
arco3 Skrevet 28. juli 2014 Del Skrevet 28. juli 2014 Budapest i morgen og fram til søndagen. Gleder meg! Bare synd at det melder mye regn mens jeg skal være der Lenke til kommentar
sånn er det! Skrevet 29. juli 2014 Del Skrevet 29. juli 2014 Neste ferie går til oslo (fra hammerfest) med sønnen min. Turen går videre til dyreparken i krsand og 3 overnattinger i abra havn. Jeg gleder meg like nye som sønnen min på 4:))kjænn du han Kent? Lenke til kommentar
Andeith Skrevet 2. august 2014 Del Skrevet 2. august 2014 Reiser til Burundi om tre dager Lenke til kommentar
robertaas Skrevet 2. august 2014 Del Skrevet 2. august 2014 Reiser til Burundi om tre dager Hva gjør man der? Lenke til kommentar
robertaas Skrevet 2. august 2014 Del Skrevet 2. august 2014 Denne måneden går turen til Lyon med lysfestival, langt utpå landsbygda i Bourgogne og til Turku. Etter dette er 16 andre reiser allerede booket. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-qfohT7 Skrevet 2. august 2014 Del Skrevet 2. august 2014 3 uker med paragliding i Italia fra imorgen. Gleder meg :-) Lenke til kommentar
JimShorts Skrevet 18. august 2014 Del Skrevet 18. august 2014 Longyearbyen i september, Leuven og andre belgiske byer i oktober/november. Lenke til kommentar
Maurits91 Skrevet 21. august 2014 Del Skrevet 21. august 2014 Hellas eller Tyrkia nå i september. Forhåpentligvis.Drømmereise: til Mongolia Lenke til kommentar
Lagset Skrevet 21. august 2014 Del Skrevet 21. august 2014 Hellas eller Tyrkia nå i september. Forhåpentligvis. Drømmereise: til Mongolia Drar med transibiriske - transmongolske til Mongolia neste uke Lenke til kommentar
Titanium87 Skrevet 21. august 2014 Del Skrevet 21. august 2014 Hellas eller Tyrkia nå i september. Forhåpentligvis. Drømmereise: til Mongolia Drar med transibiriske - transmongolske til Mongolia neste uke Så bloggen din ! Skal definitivt følge med på den turen der ! Du får ta MASSE bilder og video i NordKorea, det blir spennende og se hvordan opplevelsen er der for en Nordmann Lenke til kommentar
wailer Skrevet 21. august 2014 Del Skrevet 21. august 2014 (endret) Hellas eller Tyrkia nå i september. Forhåpentligvis. Drømmereise: til Mongolia Drar med transibiriske - transmongolske til Mongolia neste uke Så bloggen din ! Skal definitivt følge med på den turen der ! Du får ta MASSE bilder og video i NordKorea, det blir spennende og se hvordan opplevelsen er der for en Nordmann jeg vari Nord Korea i november i fjor, var ikke så spesielt som jeg trodde på forhånd, var "mye mere åpenet og fritt" enn man for intrykk i av i media,man har tilgang på mailen sin på en date på hotelet, hadde BBC på tv på rommet, hadde kinesisk sim kort i tlf og hadde dekkning over store deler av de stedene vi var, har du instagram har jeg lagt noen bilder der på min aroundtravel Endret 21. august 2014 av wailer 1 Lenke til kommentar
Maurits91 Skrevet 22. august 2014 Del Skrevet 22. august 2014 Hellas eller Tyrkia nå i september. Forhåpentligvis. Drømmereise: til Mongolia Drar med transibiriske - transmongolske til Mongolia neste uke Så bloggen din ! Skal definitivt følge med på den turen der ! Du får ta MASSE bilder og video i NordKorea, det blir spennende og se hvordan opplevelsen er der for en Nordmann @Lagset god tur! Jeg må innrømme at jeg er litt sjalu, jeg... Men derfor vil jeg også følge med på turen P.S. For en flott blogg du har! venter spent på nye eventyr Lenke til kommentar
Euklid Skrevet 22. august 2014 Del Skrevet 22. august 2014 Drar med transibiriske - transmongolske til Mongolia neste uke God tur. Reiste samme strekning i 2010. Ta deg for all del god tid i Mongolia, men jeg ville ikke brukt mer tid enn absolutt nødvendig i Ulan Bator, det er ikke velsmurt sivilisasjon mongolene er kjent for. Antar ferden går videre mot Beijing? Jeg er for tiden på jordomseiling. Ankom A Coruña i Spania i går, etter å ha krysset over fra Scilly-øyene sørvest av England. Fortsetter nå nedover kysten av Spania og Portugal før vi legger ut mot Kanariøyene. Deretter over Atlanteren i vinter, gjennom Panama-kanalen til våren, og så over Stillehavet i løpet av vår, sommer og høst. Sånn omtrentlig. Lenke til kommentar
Lagset Skrevet 23. august 2014 Del Skrevet 23. august 2014 Hellas eller Tyrkia nå i september. Forhåpentligvis. Drømmereise: til Mongolia Drar med transibiriske - transmongolske til Mongolia neste uke Så bloggen din ! Skal definitivt følge med på den turen der ! Du får ta MASSE bilder og video i NordKorea, det blir spennende og se hvordan opplevelsen er der for en Nordmann @Lagset god tur! Jeg må innrømme at jeg er litt sjalu, jeg... Men derfor vil jeg også følge med på turen P.S. For en flott blogg du har! venter spent på nye eventyr Tusen takk! Er riktig spent nå, drar jo tidlig mandag morgen. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+3165 Skrevet 23. august 2014 Del Skrevet 23. august 2014 Helgetur til Talinn med jobb. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå