SurfingElite Skrevet 14. april 2008 Del Skrevet 14. april 2008 Skal en tur til New York nå i slutten av april. Spennende! Da er du i allfall heldig med dollarkursen hehe Bor allerede i USA og nyter den! Lenke til kommentar
robertaas Skrevet 14. april 2008 Del Skrevet 14. april 2008 Ikke om du får lønnen i dollar... Lenke til kommentar
SurfingElite Skrevet 14. april 2008 Del Skrevet 14. april 2008 Lite lønn som student gitt Lenke til kommentar
theoriginalAidskake Skrevet 15. april 2008 Del Skrevet 15. april 2008 Reiser til Roskilde 28.juni, og drar rett på interrail med en kamerat etterpå. Lenke til kommentar
Mester_B Skrevet 19. april 2008 Del Skrevet 19. april 2008 Men er det "teit" og rart å reise alene? Absolutt ikke. Reiser man som backpacker møter man nye folk hver dag og du vil fort oppdage at sikkert halvparten av de du møter også reiser alene eller har slått følge med noen de har møtt underveis. Litt avhengig av hvor man drar selvfølgelig. Selv skal jeg til bali i sommer, og israel mot høsten en gang. Lenke til kommentar
edge Skrevet 21. april 2008 Del Skrevet 21. april 2008 Avreise: 26 juni Reiseplan: -Stockholm(2 netter) Fly til -Paris(4 netter) Tog til -Amsterdam(4 netter) Fly hjem Blir bra Senere på sommeren(uti august) blir det London-tur i tillegg Lenke til kommentar
SurfingElite Skrevet 21. april 2008 Del Skrevet 21. april 2008 Hvor lang tid tar Stocholm - Paris ved tog? Lenke til kommentar
robertaas Skrevet 21. april 2008 Del Skrevet 21. april 2008 Hvor lang tid tar Stocholm - Paris ved tog? Ca. 24 timer. Lenke til kommentar
Daniel-G Skrevet 23. april 2008 Del Skrevet 23. april 2008 Reiser til spania -Benidorm en 10 dagers tur f.o.m. Søndag.. Herlig! Lenke til kommentar
SurfingElite Skrevet 23. april 2008 Del Skrevet 23. april 2008 Reiser til spania -Benidorm en 10 dagers tur f.o.m. Søndag.. Herlig! Håper du skal tilbringe tid utenfor Benidorm, for den byen er slitsom og kjedelig. Lenke til kommentar
Platium91 Skrevet 28. april 2008 Del Skrevet 28. april 2008 Skal en tur til New York nå i slutten av april. Spennende! Da er du i allfall heldig med dollarkursen hehe Bor allerede i USA og nyter den! Så lenge man ikke får dårlig økonmi selv og mister hus, bil og unger så er man vel fornøyd ^^ Så er det de som må leve i telt under ei bru... Nyt velstanden mens du kan lol Lenke til kommentar
Frigata Skrevet 1. mai 2008 Del Skrevet 1. mai 2008 Sommarferien vert lagt til USA i år: Avreise 14.juni. 2 netter i New York 1 natt i Boston Deretter fly til Miami for å sløve der resten av turen. Heimreise 27.juni. Lenke til kommentar
dr0m Skrevet 1. mai 2008 Del Skrevet 1. mai 2008 Er gira på Praha-tur i sommer om det faller noen tusenlapper på meg i nærmeste fremtid. Hva jeg skal? Tja. Se, oppleve, kjøpe billig klær, sløve. Lenke til kommentar
SurfingElite Skrevet 1. mai 2008 Del Skrevet 1. mai 2008 Sommarferien vert lagt til USA i år: Avreise 14.juni. 2 netter i New York Deretter fly til Miami for å sløve der resten av turen. Heimreise 27.juni. Artig du har nesten samme tur som meg bare omvendt, kommer til New York 14 juni... fra Miami. Lenke til kommentar
theoriginalAidskake Skrevet 6. mai 2008 Del Skrevet 6. mai 2008 Reiser til Roskilde 28.juni, og drar rett på interrail med en kamerat etterpå. Forandring i planene. 17-28.juni: Florida, USA. 28-7.juli: Roskilde Festivalen Slutten av august: Sharm El Sheik, Egypt. Lenke til kommentar
Frigata Skrevet 6. mai 2008 Del Skrevet 6. mai 2008 17-28.juni: Florida, USA. Florida 16-26 juni her! Om du bumpar borti ein nordmann på beachen så er det sikkert meg! Lenke til kommentar
theoriginalAidskake Skrevet 6. mai 2008 Del Skrevet 6. mai 2008 17-28.juni: Florida, USA. Florida 16-26 juni her! Om du bumpar borti ein nordmann på beachen så er det sikkert meg! Najs! Hvor i Florida skal dere? Vi har leid hus i Kissimmee. Dere burde ta turen til Clearwater beach en dag! Lenke til kommentar
Frigata Skrevet 6. mai 2008 Del Skrevet 6. mai 2008 Miami blir basen, så får alt anna bli utflukter! Skal bu på to forskjellige hotell (1 i Key Largo, det andre huskar eg ikkje) gjennom opphaldet. Clearwater beach skal sjekkast ut! Lenke til kommentar
dadiadi Skrevet 6. mai 2008 Del Skrevet 6. mai 2008 Skal til Danmark i alle fall på fotballcup, en tur til det litt kaldere nord, nærmere bestemt Vadsø faktisk. Mer vet jeg ikke Lenke til kommentar
Reisegutt Skrevet 7. mai 2008 Del Skrevet 7. mai 2008 Jeg setter meg i bilen min i Budapest i slutten av juni, og kjører til Kroatia, til Selce. Der blir vi i 8-9 dager før vi på ny kjører hjem til Budapest. Vi kommer nok også til å besøke de flotte insjøene i Kroatia, men det er ikke helt sikkert om vi gjør det på starten eller på slutten. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå