crazylazyboy Skrevet 24. mars 2014 Del Skrevet 24. mars 2014 Ser ut som neste tur blir en biltur til Belgia, Luxembourg og Tyskland i slutten av juni.. Tar gjerne imot tips til hvor det er verdt å stoppe i Belgia, ettersom jeg kjenner landet dårlig.. I Luxembourg og Tyskland er planene allerede i boks. Belgia og Luxembourg er to av landene i Europa jeg ikke har besøkt tidligere, så da passer det godt for en roadtrip når man uansett skal langt nedover i Tyskland. Planen er å kjøre bil både ned og opp.. Bør jo ha et stopp i Waterloo for å få med seg et viktig sted i historien, ellers er Brussel verdt å se, spessielt Grand Plaze som ga meg hakeslepp i alle fall Lenke til kommentar
empetre Skrevet 24. mars 2014 Del Skrevet 24. mars 2014 Anbefaler Bruges (ikke vært der før, men alle jeg kjenner som har vært der skryter veldig av denne byen). Så har du jo Spa Francorchamps om du vil prøve å hoppe i fallskjerm. I Brussel har du Grand Palace. Har du lagt inn American Cemetery and Memorial eller Vianden i Luxembourg-planene? Kjørte dit selv sommeren 2012. Verdt å få med seg, i tillegg til Burg Vogelsang i Schleiden, Tyskland. Om din foreløpige bilrute går i nærheten anbefales dette! :-) Lenke til kommentar
Olabukse3 Skrevet 25. mars 2014 Del Skrevet 25. mars 2014 Vil også trekke frem American Cemetry and Memorial i Luxembourg. Var der nede i fjor, men da vi ankom var det dessverre stengt. Kan være lurt å sjekke åpningstidene på forhånd. Lenke til kommentar
empetre Skrevet 25. mars 2014 Del Skrevet 25. mars 2014 Var stengt når vi var der og, men det er mulig å komme inn selvom hovedporten er stengt. Vi bare ruslet litt langs gjerdet, og fant en sti som førte rett inn :-) Lenke til kommentar
Gendarmerie Skrevet 26. mars 2014 Del Skrevet 26. mars 2014 Jeg har allerede skrevet om sommerferien min her, men før den turen blir det tre netter i Reykjavik med noen venner. Det begynte med en idé om å finne på noe etter å ha levert bachelor, og endte med bestilling av fly og overnatting noen timer etterpå. Liker når sånt skjer. 1 Lenke til kommentar
robertaas Skrevet 1. april 2014 Del Skrevet 1. april 2014 Denne måneden går turen til Martinique og antagelig også til Saint Lucia Etter dette er allerede 13 andre reiser booket. 2 Lenke til kommentar
Bob Sacamano Skrevet 1. april 2014 Del Skrevet 1. april 2014 Flyr til Amsterdam i juli. Har åtte dager til rådighet, så får se om vi får tatt oss en liten tur til Brussel også Lenke til kommentar
crazylazyboy Skrevet 2. april 2014 Del Skrevet 2. april 2014 Beograd om 2 uker, være der i 4 netter og har bare sett for meg 3-4 severdigheter, er åpen for mange fler Lenke til kommentar
Rundtiverden Skrevet 2. april 2014 Del Skrevet 2. april 2014 Denne måneden går turen til Martinique og antagelig også til Saint Lucia Etter dette er allerede 13 andre reiser booket. Når drar du til Martinique? Jeg er ferdig på jobb i neste uke og stikker nedover igjen 10 april. 4 uker forhåpentligvis. Ta en pils? 1 Lenke til kommentar
Cpt Skrevet 2. april 2014 Del Skrevet 2. april 2014 (endret) London på lørdag. Skal til Nederland i Juni, da blir jeg et par dager i Maastricht og noen dager i Amsterdam. Håper å få til en dagstur til Bruges i Belgia. Endret 2. april 2014 av Cpt Lenke til kommentar
robertaas Skrevet 2. april 2014 Del Skrevet 2. april 2014 Når drar du til Martinique? Jeg er ferdig på jobb i neste uke og stikker nedover igjen 10 april. 4 uker forhåpentligvis. Da er vi antagelig en periode samtidig på øya. Skal ha base camp i sør ved Sainte-Anne. Ta en pils? Det kan være mulig å få til, men jeg holder meg til en klassisk indianer. Lenke til kommentar
PrettyBoy Skrevet 4. april 2014 Del Skrevet 4. april 2014 Denne måneden går turen til Martinique og antagelig også til Saint Lucia Etter dette er allerede 13 andre reiser booket. Hvor mange ferieuker har du a?? :/ ( sjalu) Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817324 Skrevet 4. april 2014 Del Skrevet 4. april 2014 Denne måneden går turen til Savannah, Dresden og Philadelphia hvor jeg håper å få til en tur innom Atlantic City kjent fra Boardwalk Empire. Etter dette er 11 andre reiser alllerede booket. Du får hilse Max fra meg hvis du ser'n i Dresden Lenke til kommentar
robertaas Skrevet 4. april 2014 Del Skrevet 4. april 2014 Denne måneden går turen til Martinique og antagelig også til Saint Lucia Etter dette er allerede 13 andre reiser booket. Hvor mange ferieuker har du a?? :/ ( sjalu) Ikke flere enn de andre i Norge, men jeg har også 52 helger hvor jeg ikke jobber. Det har faktisk de fleste. Bare start å bruke dem! 2 Lenke til kommentar
robertaas Skrevet 4. april 2014 Del Skrevet 4. april 2014 Du får hilse Max fra meg hvis du ser'n i Dresden Den kom nok litt for sent til turene i mars. Dette var muligens bilen hans: Lenke til kommentar
Gjest Slettet+3165 Skrevet 4. april 2014 Del Skrevet 4. april 2014 Vel, det ble ikke noe bedre når jeg ringte inn for å få avbestilt reisen. Først satt jeg 20 minutt i telefonkø, så tar endelig noen telefonen, og jeg blir umiddelbar relativt sikker på at jeg har kommet til callsenter som driftes på baksiden av Mars. Horrible samtalekvalitet, og når personen du i tillegg får snakke med knapt kan engelsk. Blir tilbudt å fly 24 timer før og ikke 24 timer etter original dato, egentlig uaktuelt, men jeg gir beskjed om at jeg må sjekke med reisefølge og heller ringer opp igjen. Ringer opp igjen for å avbestille, samme lange telefonkøen for å så kom frem til en ny person som jeg knapt kan høre og som i tillegg sliter med engelsken. Tror jeg må gjenta at jeg vil avbestille reisen 20 ganger, og tror til slutt at jeg fikk det igjennom. Grunnen til at jeg sier tror, er at de sa jeg skulle sende meg en e-post med bekreftelse av avbestilling, den har jeg nå etter 3 dager forsatt ikke fått. Har forsatt ikke fått igjen pengene, ringte supporten igjen og det var forsatt under arbeid... Nei, ALDRI mer BMI / Bravo. Lenke til kommentar
Skurupu Skrevet 16. april 2014 Del Skrevet 16. april 2014 Spania og Frankrike. Skal følge Tour de France. 1 Lenke til kommentar
crazylazyboy Skrevet 16. april 2014 Del Skrevet 16. april 2014 Fikk klemt inn en togreise opp til Novi Sad imorgen også, liten ferie fra ferien:-) Lenke til kommentar
Skurupu Skrevet 23. april 2014 Del Skrevet 23. april 2014 Spania og Frankrike. Skal følge Tour de France. Kan legge til Sveits. Skal se en etappe i Basil, samt ta en lynvisit innom Zürich. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå