Gjest Slettet+3165 Skrevet 9. februar 2014 Del Skrevet 9. februar 2014 Ja, var skeptisk i utgangspunktet, men det var den eneste direkteflygningen mellom Stavanger og Göteborg. Nå blir det Stavanger - Gardemoen og buss til Göteborg. Lenke til kommentar
Olabukse3 Skrevet 9. februar 2014 Del Skrevet 9. februar 2014 Guatemala, Belize og Mexico. Har to og en halv uke på å komme meg fra Guatemala City til Cancún i Mexico. Eneste jeg vet jeg skal er at jeg skal besøke Tikal, og at jeg tar de første nettene i Antigua (gammel spansk koloniby) like utenfor Guatemala City. Kommer til å bo på vandrehjem/herberg og satser på å skaffe meg litt reisefølge her og der. Reiser alene. Budsjett: tilstrebe minst mulig, men ting som krever en viss kompetanse, som eksempelvis bestigning av vulkan etc. kommer jeg ikke til å spare på. Flybilletter: En blanding av Eurobonus, SAS Ungdomsbilltter og Norwegian skaffer meg t/r Norge-Amsterdam (hvor jeg har gjøremål før tur og etter retur) til omtrentlig 1600,- inkl baggasje. Amsterdam - Guatemala og Cancún - Amsterdam blir med United Airlines og kom på 5200,- inkl. baggasje. 2 Lenke til kommentar
Skurupu Skrevet 16. februar 2014 Del Skrevet 16. februar 2014 Berlin. Langhelg sammen med mor og far, så det blir ikke noe sprell. Lenke til kommentar
robertaas Skrevet 16. februar 2014 Del Skrevet 16. februar 2014 Denne måneden går endelig turen til.... Etter dette er 12 andre reiser alllerede booket. Lenke til kommentar
paraxsystemz Skrevet 24. februar 2014 Del Skrevet 24. februar 2014 Min neste tur blir til Tyrkia Alanya igjen dette blir tredje gangen jeg reiser dit med familien Lenke til kommentar
Henrik C Skrevet 24. februar 2014 Del Skrevet 24. februar 2014 Neste tur blir Bangkok, Myanmar og muligens også Vietnam. Fortsatt i planleggingsfasen, men billetter til Bangkok er i det minste bestilt. Lenke til kommentar
robertaas Skrevet 2. mars 2014 Del Skrevet 2. mars 2014 Denne måneden går turen til Savannah, Dresden og Philadelphia hvor jeg håper å få til en tur innom Atlantic City kjent fra Boardwalk Empire. Etter dette er 11 andre reiser alllerede booket. Lenke til kommentar
koots Skrevet 2. mars 2014 Del Skrevet 2. mars 2014 Dublin i slutten av mars, bare for å tilfredstille de verste reiseabstinensene Juli: Fyker til Peru, par dager i Lima før man drar til Cuzco, slå ihjel et par dager der før man skal gå Inca Trail. Etter det bærer det til Belize og Caye Caulker et par dager. Så til Ft Lauderdale hvor man møter familien, er der en uke, etterfulgt av en uke på seilbåt med startpunkt St Maarten. Kan det være sommer snart? Lenke til kommentar
foorex Skrevet 6. mars 2014 Del Skrevet 6. mars 2014 Neste ferie blir til Alabama. Drar på fredag. Roll Damn Tide. Lenke til kommentar
Bonna86 Skrevet 12. mars 2014 Del Skrevet 12. mars 2014 Molde i mai og juli (aldri vært i Molde, så det blir fint) og Tyrkia i august. Lenke til kommentar
Gyr0 Skrevet 12. mars 2014 Del Skrevet 12. mars 2014 Coron i Palawan 4.April. Yeah buddy Lenke til kommentar
Samara Skrevet 14. mars 2014 Del Skrevet 14. mars 2014 Molde i mai og juli (aldri vært i Molde, så det blir fint) og Tyrkia i august.Går det an å spørre hva du skal i Molde? Tipper på jazzfestival i juli, men mai? Lenke til kommentar
PrettyBoy Skrevet 14. mars 2014 Del Skrevet 14. mars 2014 Reiser på cruise til Carribien imorra!!! Lenke til kommentar
sector Skrevet 16. mars 2014 Del Skrevet 16. mars 2014 Skal på ferie seks dager i New York, men det er ikke før i september. Men må vel finne på noe til sommeren også. Lenke til kommentar
Bonna86 Skrevet 17. mars 2014 Del Skrevet 17. mars 2014 Molde i mai og juli (aldri vært i Molde, så det blir fint) og Tyrkia i august.Går det an å spørre hva du skal i Molde? Tipper på jazzfestival i juli, men mai? Skal treffe kjærestens familie. Skal egentlig ikke dit pga jazzfestivalen, men jeg hadde ferie da, så det falt seg slik at vi reiser dit når den er. Lenke til kommentar
koots Skrevet 18. mars 2014 Del Skrevet 18. mars 2014 (endret) Dublin i slutten av mars, bare for å tilfredstille de verste reiseabstinensene Juli: Fyker til Peru, par dager i Lima før man drar til Cuzco, slå ihjel et par dager der før man skal gå Inca Trail. Etter det bærer det til Belize og Caye Caulker Ecuador og et sted som heter Montanita et par dager. Så til Ft Lauderdale hvor man møter familien, er der en uke, etterfulgt av en uke på seilbåt med startpunkt St Maarten. Kan det være sommer snart? Måtte justere planene litt, fant ut det å faktisk komme seg fra Peru til Belize ikke var så lett så etter litt googling så fant man ut at Ecuador sikkert er fint. Kjøpt billetter Lima-Cuzco og Cuzco-Lima-Guayaquil (og retur siden det var mye billigere men tar en no-show der). Resten gjør man på standby-billetter Endret 18. mars 2014 av koots Lenke til kommentar
Olabukse3 Skrevet 19. mars 2014 Del Skrevet 19. mars 2014 Personelig syntes jeg ikke Caye Caulker var så bra som folk skulle ha det til. For mye turister etter min smak. Snorklingen og solnedgangen var det beste. Og selvfølgelig, om du er ute etter Blue Hole så er det jo mulig å ha base der. Lenke til kommentar
kmatis Skrevet 24. mars 2014 Del Skrevet 24. mars 2014 (endret) Bestilte billetter til Vietnam i går. Det blir første backpackingstur til SØ-Asia Noen som har vært dær? Gode tips? Endret 24. mars 2014 av kmatis Lenke til kommentar
empetre Skrevet 24. mars 2014 Del Skrevet 24. mars 2014 Neste reise blir London i juni. Blir konfirmasjonsgave fra meg og min samboer til min lillesøster. Blir forhåpentligvis ferie i slutten av august og, til et varmere sted. Prøver å overtale samboern til å bli med til Gambia eller Jordan. Lenke til kommentar
Snylter Skrevet 24. mars 2014 Del Skrevet 24. mars 2014 Ser ut som neste tur blir en biltur til Belgia, Luxembourg og Tyskland i slutten av juni.. Tar gjerne imot tips til hvor det er verdt å stoppe i Belgia, ettersom jeg kjenner landet dårlig.. I Luxembourg og Tyskland er planene allerede i boks. Belgia og Luxembourg er to av landene i Europa jeg ikke har besøkt tidligere, så da passer det godt for en roadtrip når man uansett skal langt nedover i Tyskland. Planen er å kjøre bil både ned og opp.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå