korehoret Skrevet 30. november 2013 Del Skrevet 30. november 2013 Joda, pensjonistene slår seg løs med en Lumumba i solveggen. Haha Vet at det er mange pensjonister der, men er vel noen der som er litt yngre også? Lenke til kommentar
robertaas Skrevet 30. november 2013 Del Skrevet 30. november 2013 Haha Vet at det er mange pensjonister der, men er vel noen der som er litt yngre også? Joda, pensjonistene får gjerne litt familie på besøk. 1 Lenke til kommentar
korehoret Skrevet 30. november 2013 Del Skrevet 30. november 2013 Joda, pensjonistene får gjerne litt familie på besøk. loooool får jakte på gilfs da Lenke til kommentar
Rundtiverden Skrevet 1. desember 2013 Del Skrevet 1. desember 2013 Tar gjerne imot tips om den øya, og spesielt om utflukter, for eksempel til Dominica. Ur-fransk øy. God infrastruktur. Bor i et rolig strøk, nær Sainte-Luce. Mener det går daglig båt-rute til Dominica. Har ikke tatt båten selv ennå, har vært mere opptatt av å 'bo oss inn'. Prisnivå som fastlands Frankrike. Har ikke vært på noen organisert tur ennå, har styrt med å flytte inn, lang historie, men det har gått greit sålangt. Drar nedover på onsdag/torsdag desom værgudene tillater det (er i nordsjøen nå) Kona er der på full tid, få eller ingen problem med det, folk er hjelpsomme og hyggelige og vi har allerede fått et lite lokalt nettverk. Nå nærmer høysesongen seg, så da dukker det vel opp en og annen vi kjenner ;-) Opplever sålangt at dette er i mindre grad en ferieøy som Canariholmene. Derfor lite tilrettelagt for utflukter og sånt, men er vel turer til museer, Mt Pele og til destilleriene som det er mest av. Ikke noe mas på restaurantene, ingen innpåslitne Lolex-selgere osv. Stilt og fredelig, enkelt og greit :-) Fort-de-France og Lamentine er mer 'masete'. Skal prøve-bo der en periode før vi evt vurderer kjøp. Gleder meg iallefall mye til å dra ned dit igjen :-) Lenke til kommentar
robertaas Skrevet 2. desember 2013 Del Skrevet 2. desember 2013 (endret) Denne måneden går turen til Bangladesh og til Las Vegas med Grand Canyon. Etter dette er 7 andre turer booket. Endret 2. desember 2013 av robertaas Lenke til kommentar
Madridista1212 Skrevet 2. desember 2013 Del Skrevet 2. desember 2013 Island! Yaaaay! Gleder meg! Må ha eksamen først da Seriøst, ta å bytt bilde!!!!!!!!!Island! Yaaaay! Gleder meg! Må ha eksamen først da Seriøst, ta å bytt bilde!!!!!!!!! Lenke til kommentar
Tkse Skrevet 3. desember 2013 Del Skrevet 3. desember 2013 Blir en aldri så liten tur til Oslo snart! Lenke til kommentar
wailer Skrevet 4. desember 2013 Del Skrevet 4. desember 2013 Denne måneden går turen til Bangladesh og til Las Vegas med Grand Canyon. Etter dette er 7 andre turer booket. Hvor i bangladesh or hvor lenge? Lenke til kommentar
robertaas Skrevet 4. desember 2013 Del Skrevet 4. desember 2013 Hvor i bangladesh or hvor lenge? Skal ha Dhaka som basecamp og blir der over en uke. Det er ikke jeg som står for de lokale planene for reise, men ser St. MArtin's Island som mer interessant enn Cox's Bazar. Tips om Dhaka og resten av landet mottas med takk. Lenke til kommentar
Hakataramea Skrevet 6. desember 2013 Del Skrevet 6. desember 2013 Nylig hjemme fra to måneder i det sørlige Afrika. I morgen går turen til Colombia, som er blant mine favorittland å reise i. Deretter blir det en snartur til den Dominikanske Republikk og Florida (samme reise). Fant flybilletter Oslo-Fort Lauderdale-Oslo til 1.750 kroner. Så da går det fint at jeg ikke booket med United under datafeilen. Lenke til kommentar
Euklid Skrevet 12. desember 2013 Del Skrevet 12. desember 2013 De neste ukene: SVG-AMS-YYZ-YOW-YAM-YYZ-YOW-YYZ-AMS-FRA-ADD-JUB-ADD-LHR-SVG. (Litt mer enn forrige talers 1750kr, dessverre ...) 1 Lenke til kommentar
Akselev Skrevet 16. desember 2013 Del Skrevet 16. desember 2013 Bestilte billett til Tel Aviv i februar tidligere i dag. Noe dere anbefaler å se i Israel / på Vestbredden? Lenke til kommentar
robertaas Skrevet 16. desember 2013 Del Skrevet 16. desember 2013 Bestilte billett til Tel Aviv i februar tidligere i dag. Noe dere anbefaler å se i Israel / på Vestbredden? Jerusalem og Betlehem er et must og da får du en tur gjennom muren. Lenke til kommentar
Akselev Skrevet 16. desember 2013 Del Skrevet 16. desember 2013 Jerusalem og Betlehem er et must og da får du en tur gjennom muren. Ja, det er planlagt allerede! Har fått nyss om busstilbud fra Tel Aviv til Golanhøyden også. Må få kommet meg opp dit også. Oppleve noe annet en Gaustadtoppen. Lenke til kommentar
robertaas Skrevet 16. desember 2013 Del Skrevet 16. desember 2013 En dukk i Dødehavet er verdt å få med seg om du enda ikke har gjort det. Ellers er det flere historisk interessante byer nordover kysten opp mot Libanon hvor du kan se norske FN-styrker ved grensen. Lenke til kommentar
Samara Skrevet 16. desember 2013 Del Skrevet 16. desember 2013 Første tur nå går heim til jul Ellers blir det en tur til London i februar, før jeg drar til Israel. Litt spesiell tur, men skal i alle fall innom Jerusalem, og bading i Dødehavet blir det absolutt. Skal også på en Englandstur til om noen måneder, men den er ikke helt klar enda. Akselev: Masada, Ein Gedi (med Davidsfossen), Qumran og andre historiske steder kan være verdt å vurdere. Lenke til kommentar
hkon_InnleggNO Skrevet 17. desember 2013 Del Skrevet 17. desember 2013 Skal en tur til Cambridge neste helg. Har fremdeles ikke gjort noe som helst research om destinasjonen, så jeg er veldig åpen til tips. Lenke til kommentar
Star Fox Skrevet 17. desember 2013 Del Skrevet 17. desember 2013 Reiser til Zürich den 30. desember. Lenke til kommentar
Laughing Madcap Skrevet 17. desember 2013 Del Skrevet 17. desember 2013 Hva er deres erfaringer av Libanon? Bryr meg ikke så mye om hva UD sier. Lenke til kommentar
robertaas Skrevet 17. desember 2013 Del Skrevet 17. desember 2013 Skal en tur til Cambridge neste helg. Har fremdeles ikke gjort noe som helst research om destinasjonen, så jeg er veldig åpen til tips. Det er vel litt feil sesong å reise dit. "Punting" er jo det store der. Ellers koselig å gå rundt i sentrum. Det er et kirketårn med fin utsikt som man bør få med seg og en stor kirke med mange monsterfigurer som man bør få med seg. Du finner sikkert lett hva de heter. https://picasaweb.google.com/robertaas/CambridgeJune2013 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå