Madridista1212 Skrevet 10. juli 2013 Del Skrevet 10. juli 2013 må vel å sjekke utelivet ja, hva heter de plassene du var på da ? er det noen gode 18års plasser ? eller kommer du inn overalt ? Lenke til kommentar
Hugo_Hardnuts Skrevet 10. juli 2013 Del Skrevet 10. juli 2013 (endret) Husker nok ikke navnene gitt, begynner som sagt å bli noen år siden. Jeg var også over 20 når jeg var der, så hvordan det er med aldersgrenser vet jeg ikke. Jeg husker dog at et av stedene vi var en del på lå nede ved stranda, i nærheten av Hotel Barcelona, ikke så langt fra Las Ramblas. Måtte over en gangbro som gikk over havnebassenget. Utestedet lå inne i et slags kjøpesenter. Forholdsvis godt gjemt plass. Forresten er det metrobane i Barcelona som funker fjell Edit: Litt trøbbel med Firefox her... Endret 10. juli 2013 av Hugo_Hardnuts Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 10. juli 2013 Del Skrevet 10. juli 2013 (endret) må vel å sjekke utelivet ja, hva heter de plassene du var på da ? er det noen gode 18års plasser ? eller kommer du inn overalt ? Det er stor krise i Spania, så så lenge du ikke ser ut som en 12åring og er villig til å bruke litt pesetas inne på utestedet kaster ingen deg ut. Endret 10. juli 2013 av Mchansern Lenke til kommentar
Madridista1212 Skrevet 11. juli 2013 Del Skrevet 11. juli 2013 så bra er det verdt å dra en liten tur til benidorm å se ? Lenke til kommentar
Atmosphere Skrevet 11. juli 2013 Del Skrevet 11. juli 2013 Det er også en bar i Barcelona som bare har shots stort sett---flere hundre typer shots! Heter vel chupitos eller noe i den duren. Kult sted. Lenke til kommentar
robertaas Skrevet 11. juli 2013 Del Skrevet 11. juli 2013 så bra er det verdt å dra en liten tur til benidorm å se ? Fra Barcelona? Nei Lenke til kommentar
Madridista1212 Skrevet 11. juli 2013 Del Skrevet 11. juli 2013 fra alicante, skal først være i alicante så dra en dagstur til valencia. så tenke vi å dra innom benidorm når vi drar til valencia. skal være noen dager i alicante så drar vi til barcelona å blir der noen dager, så ta fly derifra til norge Lenke til kommentar
Hugo_Hardnuts Skrevet 11. juli 2013 Del Skrevet 11. juli 2013 I stedet for Benidorm ville jeg forsøkt å lagt turen til Altea, i hvert fall hvis du ikke skal gjøre annet enn å se - det er en liten perle av en by. Styr dog unna under siestaen ettersom ALT er stengt da. Lenke til kommentar
Samara Skrevet 16. juli 2013 Del Skrevet 16. juli 2013 (endret) Har hatt skikkelig Norden-sommer (+Tyskland), foruten Finland. Vurderer å stikke en tur til Vantaa/Helsinki i august. Neste tur går til nordvestlandet, men venter til jazzen har stillna gitt. Endret 18. juli 2013 av Samara Lenke til kommentar
Linaria1 Skrevet 16. juli 2013 Del Skrevet 16. juli 2013 Nettopp hjemme fra Island. Neste tur går til Polen, til et sted utenfor Krakow. En polakk på jobben til typen har ordna et sted vi kan være. Lenke til kommentar
Madridista1212 Skrevet 18. juli 2013 Del Skrevet 18. juli 2013 Nettopp hjemme fra Island. Neste tur går til Polen, til et sted utenfor Krakow. En polakk på jobben til typen har ordna et sted vi kan være. seriøst, fjern bildet ditt !!! :@ får frysninger her Lenke til kommentar
Hugo_Hardnuts Skrevet 19. juli 2013 Del Skrevet 19. juli 2013 Den er da så søt atte On-topic: Dere som har som mål å besøke alle land i verden: Hva er motivasjonen? Jeg forstår jo et ønske om å se mest mulig av verden, men: a) å krysse av et land på lista betyr jo ikke nødvendigvis at man har sett så mye (det kan være enorme variasjoner innad i et enkelt land), og b) enkelte land er ikke spesielt severdige (ja, Kosovo, jeg ser på deg). Lenke til kommentar
foorex Skrevet 19. juli 2013 Del Skrevet 19. juli 2013 Min neste ferie er tilbake i Norge, det skal bli godt å komme hjem i 2 uker nå som vi har så fint vær hører jeg! Lenke til kommentar
crazylazyboy Skrevet 21. juli 2013 Del Skrevet 21. juli 2013 Min neste ferie er biltur i Benelux + Frankrike. Vi kommer til å reise i rundt 1 uke og kjøre rundt 4000km Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 24. juli 2013 Del Skrevet 24. juli 2013 Drar til Krakow om et par dager. Tips mottas med takk. Krakow var kanon forøvrig. Likte Polen veldig! Neste tur blir til samme land - denne gangen byen Szczecin. Skal kjøre ned med en kompis som har studert der i et par år om to ukers tid. Kikke litt på byen og utelivet regner jeg med. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 24. juli 2013 Del Skrevet 24. juli 2013 Neste ferie går til Amsterdam i august. Lenke til kommentar
crazylazyboy Skrevet 24. juli 2013 Del Skrevet 24. juli 2013 Neste ferie går til Amsterdam i august. Jeg kommer til å være i Amsterdam antakelig fra 7-9. august Lenke til kommentar
Mythos Skrevet 26. juli 2013 Del Skrevet 26. juli 2013 Skal til Mallorca i morgen. Har aldri vært på denne eldste charterdestinasjon før. Cala d'or nærmere bestemt. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 26. juli 2013 Del Skrevet 26. juli 2013 Jeg kommer til å være i Amsterdam antakelig fra 7-9. august Ach so. Jeg drar uka etter. Lenke til kommentar
Freidig Skrevet 30. juli 2013 Del Skrevet 30. juli 2013 Motherwell i Skottland. Blir dagstur til Edinburgh og Glasgow herfra. 4-9 September Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå