Lami Skrevet 12. mars 2013 Del Skrevet 12. mars 2013 (endret) Ser nok ut til det blir London i påsken Håpte på Florida meeeeen... Endret 12. mars 2013 av Lami 1 Lenke til kommentar
hurdava Skrevet 12. mars 2013 Del Skrevet 12. mars 2013 (endret) London er ikke ille det da! Men ser den med Florida... Endret 12. mars 2013 av Havardu Lenke til kommentar
Lami Skrevet 13. mars 2013 Del Skrevet 13. mars 2013 Haha, uff, trodde vi skulle til London, men det skulle vi ikke! Var visst København vi skulle til, hehe. Skal bo på et ganske fint hotell(leilighet) som heter Stay Copenhagen. Må si at det ser veldig luksuriøst ut! Men ja, Florida. Vi pleier å reise der i påsken annen/hvert år, men ikke i år. Suger å ikke få litt varme og sol. Men København. Vet dere om noen fine butikker? Har lest at Gucci er der en plass blant annet men. Ellers noe annet jeg (vi) burde se når vi er der? Vært der før men stund siden! Lenke til kommentar
Extraterrestrial Skrevet 14. mars 2013 Del Skrevet 14. mars 2013 USA. Road trip igjennom Oregon og California! Lenke til kommentar
Grønnsaksuppe Skrevet 14. mars 2013 Del Skrevet 14. mars 2013 stalker thread 2013 Lenke til kommentar
Macklemore Skrevet 24. mars 2013 Del Skrevet 24. mars 2013 Paris en uke til sommern! Lenke til kommentar
eflatjan Skrevet 6. april 2013 Del Skrevet 6. april 2013 Har vurdert langhelger til både Laos og Myanmar, men Laos krever visa fra Stockholm og Myanmar visa fra London. Når det gjelder Burma (har slutta å kalle landet "Myanmar" etter å ha lest meg opp litt) skal det være enkelt og relativt raskt å ordne visumet i Bangkok. Men jeg har god tid så jeg kommer nok til å gjøre det via London. Evt bruke et visumbyrå? Synd å bruke tid på sånt når man er på tur... Lenke til kommentar
Woods Skrevet 7. april 2013 Del Skrevet 7. april 2013 Skal kjøre fra Denver, gjennom Rocky Mountain, Grand Canyon, Vegas, Death Valley, Napa Valley, SF og ned til LA i sommer! Blir fett! Lenke til kommentar
wailer Skrevet 10. april 2013 Del Skrevet 10. april 2013 Azerbaijan på søndag. Hvert i Georgia i 16dager nå, fantastisk land. Anbefales Lenke til kommentar
robertaas Skrevet 10. april 2013 Del Skrevet 10. april 2013 Azerbaijan på søndag. Hvert i Georgia i 16dager nå, fantastisk land. Anbefales Hvordan var det å skaffe visum til Azerbaidjan. Visum via ambassaden i Stockholm høres veldig upraktisk ut. Skrev en rapport for en kort helgetur til Georgia. Absolutt et spennende reisemål og hadde ikke hatt noe mot å ha hatt flere dager der for å reise lengere vest i landet.. https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=1472130 Lenke til kommentar
wailer Skrevet 11. april 2013 Del Skrevet 11. april 2013 Fikk visumet til azerbaijan på 30min i Batumi. Eneste stedet man ikke trengr invitasjon. Hyggligste person jeg noen gang har møtt på et konslulat der Lenke til kommentar
robertaas Skrevet 11. april 2013 Del Skrevet 11. april 2013 Fikk visumet til azerbaijan på 30min i Batumi. Eneste stedet man ikke trengr invitasjon. Skal vi se om jeg har forstått deg riktig: Om man skal til Azerbaidjan er Batumi det eneste stedet man få få visumet uten invitasjon? Lenke til kommentar
wailer Skrevet 11. april 2013 Del Skrevet 11. april 2013 Det stemmer. Hvertfall the han på konsulatet forklarte Lenke til kommentar
robertaas Skrevet 11. april 2013 Del Skrevet 11. april 2013 Denne måneden går turen til Haugesund, Utsira og videre til Oxford. Etter dette er 12 andre reiser allerede booket. 1 Lenke til kommentar
iniestagram Skrevet 12. april 2013 Del Skrevet 12. april 2013 (endret) Hei! Jeg og en kamerat havna på Gardermoen i natt etter å ha tatt feil tog hjem etter en bytur. Vi tenker nå å kaste oss på et fly til et varmt sted. Prisen bør være maks 3500 T/R. Har sjekka en del byer, uten å finne noe særlig annet passende enn Alicante. Noen som har noen andre tips? Finnes det en side hvor man kan søke: Fra Oslo til "random", også finner den billigste avgang til et hvilket som helst sted i hele verden? Håper på kjapt svar! OBS: Må være innen Schengen (?) da vi ikke har pass. Kan evt. kjøpe nødpass, da det bare koster 450,-, men helst ikke. Endret 12. april 2013 av jonastra Lenke til kommentar
robertaas Skrevet 12. april 2013 Del Skrevet 12. april 2013 Finnes det en side hvor man kan søke: Fra Oslo til "random", også finner den billigste avgang til et hvilket som helst sted i hele verden? Håper på kjapt svar! http://flybilligst.com/index.php?cc=1#.UWeksEomvCo 2 Lenke til kommentar
madammim Skrevet 12. april 2013 Del Skrevet 12. april 2013 Det med pass blir vel fort en show stopper? Selv om du ikke trenger pass så trenger du jo gyldig legitimasjon, og da er det vel stort sett bare pass som gjelder, eller er jeg helt på bærtur? Lenke til kommentar
robertaas Skrevet 12. april 2013 Del Skrevet 12. april 2013 Det med pass blir vel fort en show stopper? Selv om du ikke trenger pass så trenger du jo gyldig legitimasjon, og da er det vel stort sett bare pass som gjelder, eller er jeg helt på bærtur? Innen Norden kan man bruke førerkort eller bankkort med bilde, innen resten av Schengen-området er pass eneste godkjente legitimasjon. Lenke til kommentar
iniestagram Skrevet 12. april 2013 Del Skrevet 12. april 2013 http://flybilligst.com/index.php?cc=1#.UWeksEomvCo Tusen hjertelig for den linken. Nå blir det enkelt å planlegge turer fremover. Fantastisk side! Forresten så dro vi ingen steder i dag tidlig, da vi rett og slett feiga ut, men takk for raskt svar. Lenke til kommentar
wailer Skrevet 19. april 2013 Del Skrevet 19. april 2013 Natt tog til Yerevan og Armenia i natt (fra tblisi)) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå