koots Skrevet 13. februar 2013 Del Skrevet 13. februar 2013 Blir Thailand og Hong Kong, Singapore eller Vietnam med familien i begynnelsen av august. Litt mindre konkret går en kamerat og jeg rundt med tanker om Japan. En annen kamerat og jeg går med tanker om Sør-Afrika, Zambia (med tre dagers rafting på Zambezi), Zimbabwe og Botswana. Lenke til kommentar
Henrik C Skrevet 13. februar 2013 Del Skrevet 13. februar 2013 Reiser til Irland på mandag. Ellers har jeg noen bonuspoeng som må brukes opp før sommeren, så funderer litt på enten Russland, Belgia eller Sveits, men det er bare i planleggingsfasen inntil videre. Lenke til kommentar
Barista Bob Skrevet 14. februar 2013 Del Skrevet 14. februar 2013 Kommer litt an på. Italia er veldig flott som vintersport-destinasjon. Har selv vært i Champoluc, Courmayeur og Cervinia. Rent skimessig er Cervinia best av disse tre. Alle tre har fine byer, med gode restauranter og fin gågate. Kan si at Courmayeur og Cervinia er best av byene. Courmayeur har noe mer begrenset skikjøring da. Må bare si tusen takk for bra tips! Pappa og jeg bodde i Aosta-by tre netter og hadde to herlige dager i Pila-anlegget, men var en dag i Cervinia/Zermatt og vi er begge enige om at det er noe av det sykeste vi har gjort. Fantastisk kjøring og det mest velorganiserte anlegget jeg har vært borte i. Lenke til kommentar
robertaas Skrevet 15. februar 2013 Del Skrevet 15. februar 2013 (endret) *sorry feilpostet* Endret 15. februar 2013 av robertaas Lenke til kommentar
Grusomme Ola Skrevet 15. februar 2013 Del Skrevet 15. februar 2013 Ivory er vel det første man får som FlyingBlue-medlem? Grei grunn til å melde seg inn da, i så fall! Lenke til kommentar
Bonna86 Skrevet 18. februar 2013 Del Skrevet 18. februar 2013 London om fire dager. Gleder meg veldig, for første gang skal jeg se en musikal mens jeg er der, har kun vært på teater. Lenke til kommentar
Samara Skrevet 18. februar 2013 Del Skrevet 18. februar 2013 London om fire dager. Gleder meg veldig, for første gang skal jeg se en musikal mens jeg er der, har kun vært på teater. Musikal er kult! Har blitt en tradisjon for oss med musikal i London, og jeg gleder meg til neste. Hvilken skal du på? Lenke til kommentar
Bonna86 Skrevet 18. februar 2013 Del Skrevet 18. februar 2013 (endret) Musikal er kult! Har blitt en tradisjon for oss med musikal i London, og jeg gleder meg til neste. Hvilken skal du på? Jau, jeg har vært i London så mange ganger nå at jeg følte det var på tide. Reiser alene, men jeg koser meg nok allikevel. Fikk en deal med både billett og 2-retters middag. Skal på Viva Forever. Endret 18. februar 2013 av yvonne2 Lenke til kommentar
eflatjan Skrevet 18. februar 2013 Del Skrevet 18. februar 2013 4 uker Indokina i oktober/november. Kjøpt flybilletter t/r Bangkok. Hvor jeg drar derfra er fremdeles åpent men Myanmar er et hett tips. 1 Lenke til kommentar
Xiriz Skrevet 18. februar 2013 Del Skrevet 18. februar 2013 (endret) Jeg og 4 venner skal reise til Bulgaria (Golden Sands) men vet ikke når den beste "fest" tiden er, noen sier mellom starten på juli til slutten på august og noen sier midt i mai til midten av juni :S trenger hjelp til å få dette avklart :S Endret 18. februar 2013 av Xiriz Lenke til kommentar
robertaas Skrevet 18. februar 2013 Del Skrevet 18. februar 2013 4 uker Indokina i oktober/november. Kjøpt flybilletter t/r Bangkok. Hvor jeg drar derfra er fremdeles åpent men Myanmar er et hett tips.Har vurdert langhelger til både Laos og Myanmar, men Laos krever visa fra Stockholm og Myanmar visa fra London. Lenke til kommentar
Euklid Skrevet 18. februar 2013 Del Skrevet 18. februar 2013 Det er vel ganske kurante visum å skaffe begge to, selv om postgang og prosessering nødvendigvis tar litt tid. Fordel med to pass om en reiser mye. Lenke til kommentar
koots Skrevet 18. februar 2013 Del Skrevet 18. februar 2013 Befinner man seg i Bangkok så skal man kunne få visa til Myanmar på en dag, altså søke dag 1, få på dag 2. Lenke til kommentar
Uncle Scrooge Skrevet 18. februar 2013 Del Skrevet 18. februar 2013 Får man ikke visa on arrival i Laos ved ankomst på flyplass? Lenke til kommentar
robertaas Skrevet 18. februar 2013 Del Skrevet 18. februar 2013 Får man ikke visa on arrival i Laos ved ankomst på flyplass?Det er uklart når man leser denne siden.http://www.laosembassystockholm.egnaverk.se/About-Visa Lenke til kommentar
wailer Skrevet 19. februar 2013 Del Skrevet 19. februar 2013 Var i myanmar i november. Et av beste stedene jeg har hvert noen gang. Er i mexico nå. Drar ikke lengre sør som planlagt. Flyr til NYC om 10 dager etter 5uker i mexico. 1 uke i nyc. Flyr til armenia derifra (via moskva) Var i myanmar i november. Et av beste stedene jeg har hvert noen gang. Er i mexico nå. Drar ikke lengre sør som planlagt. Flyr til NYC om 10 dager etter 5uker i mexico. 1 uke i nyc. Flyr til armenia derifra (via moskva) Lenke til kommentar
robertaas Skrevet 19. februar 2013 Del Skrevet 19. februar 2013 Flyr til armenia derifra (via moskva) Hørere gjerne litt mere om erfaringene fra Yerevan. Kunne tenkt meg en helgetur dit. Lenke til kommentar
Bob Sacamano Skrevet 19. februar 2013 Del Skrevet 19. februar 2013 Da var første ferie for sommeren klar. Flyr til Bangkok i begynnelsen av juni, med retur fra Saigon 16 dager senere! Har vel ikke ekstremt god tid på oss, men var det jeg hadde tid til. Blir muligens en tur til Paris før dette. Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 19. februar 2013 Del Skrevet 19. februar 2013 Må bare si tusen takk for bra tips! Pappa og jeg bodde i Aosta-by tre netter og hadde to herlige dager i Pila-anlegget, men var en dag i Cervinia/Zermatt og vi er begge enige om at det er noe av det sykeste vi har gjort. Fantastisk kjøring og det mest velorganiserte anlegget jeg har vært borte i. Hyggelig tilbakemelding! Ja Cervino/Zermatt-anlegget er vel blant Europas aller beste. Var dere nede i Zermatt sentrum? Kul by. Ingen bensin eller dieselbiler får lov til å kjøre der. Drar til Vallè d'Aosta i morgen ettermiddag selv. Drøya 2mnd. siden jeg var der sist...ehe... Lenke til kommentar
robertaas Skrevet 19. februar 2013 Del Skrevet 19. februar 2013 Da var første ferie for sommeren klar. Flyr til Bangkok i begynnelsen av juni, med retur fra Saigon 16 dager senere! Har vel ikke ekstremt god tid på oss, men var det jeg hadde tid til. Blir muligens en tur til Paris før dette.Du vet at det er veldig dårlig timing å reise i dette området om sommeren? Høy temperatur, fuktighet og masse regn. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå