Bobbylove Skrevet 4. november 2012 Del Skrevet 4. november 2012 Georgia virker veldig spennende, fortell gjerne om hvordan det var når du kommer tilbake, robert! Hvor lenge skal du være der? Hvor mye kostet flybilletten? Lenke til kommentar
Iceman22 Skrevet 4. november 2012 Del Skrevet 4. november 2012 Jeg skal til California neste år, være der minst 1mnd. Leie eget hus/bil, og utforske L.A, san fransisco, san diego, las vegas osv.. Har bare ikke bestemt om jeg skal dra i April eller Mai, med tanke på om badetemperaturen på stranden er for lav i april ? Vil at det skal være minst 22 grader i vannet Lenke til kommentar
koots Skrevet 4. november 2012 Del Skrevet 4. november 2012 Var rett nord for San Diego i juni/juli i år og det var nok ikke mange gradene over 20 i havet. Average sea temperature of San Diego Lenke til kommentar
Iceman22 Skrevet 4. november 2012 Del Skrevet 4. november 2012 (endret) Ahh det var kaldere enn forventet, august ser ut som det er grei temperatur i vannet, men da blir det for varmt i selve luften. Får vel bare leie hus med oppvarmet basseng da... Hvordan synes du ute temperaturen var i juni-juli ? Endret 4. november 2012 av Iceman22 Lenke til kommentar
koots Skrevet 4. november 2012 Del Skrevet 4. november 2012 Utetemperaturene var ikke noe å klage på i det hele tatt, mener opp til øvre del av20-tallet Lenke til kommentar
Lami Skrevet 6. november 2012 Del Skrevet 6. november 2012 Min neste ferie, blir vel enten til London nå i begynnelsen av året/rett etter jul, og til Florida i påsken. Har veldig lyst til California (Los Angeles) men usikker på prisene der borte på hotell/leilighet? Lenke til kommentar
Iceman22 Skrevet 6. november 2012 Del Skrevet 6. november 2012 (endret) Jeg var i Florida i påske i år, fantastisk vær og generelt veldig billig. Prisene i California er dessvere endel høyere kontra Florida, når det gjelder leilighet og hus, hotell har jeg ikke sjekket men jeg går utifra den er høyere den også. Endret 6. november 2012 av Iceman22 Lenke til kommentar
Atmosphere Skrevet 6. november 2012 Del Skrevet 6. november 2012 Miami er ganske dyrt da, spesielt hvis du havner på klubber i South Beach. Brenner fort noen tusenlapper i baren på en kveld … Lenke til kommentar
Bobbylove Skrevet 7. november 2012 Del Skrevet 7. november 2012 Drar til Thailand den 1. januar. Vi bestilte bare fly til bangkok å tar det derfra, skal være der i 2 uker. Er Pattaya som man ser for seg? Det frister ihvertfall lite, hvilke andre steder i nærheten av Bangkok er fint? Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 8. november 2012 Del Skrevet 8. november 2012 Jeg hadde ikke dratt til Pattaya om jeg fikk betalt for å dra dit. Lenke til kommentar
robertaas Skrevet 8. november 2012 Del Skrevet 8. november 2012 Ko Khram? Cha Am? Hua Hin? Har ikke vært der selv, men søk litt på disse. Lenke til kommentar
BirgerCaC Skrevet 16. november 2012 Del Skrevet 16. november 2012 Turen går sikkert til USA eller Canada, men jeg har veldig lyst til å reise til Australia Lenke til kommentar
Rundtiverden Skrevet 19. november 2012 Del Skrevet 19. november 2012 Er i Florida Blir i Florida Ferie kanskje til Guadeloupe Kanskje flytte dit i Januar/Februar Lenke til kommentar
robertaas Skrevet 19. november 2012 Del Skrevet 19. november 2012 Er i FloridaBlir i Florida Ferie kanskje til Guadeloupe Kanskje flytte dit i Januar/Februar Flytte til Guadeloupe uten å ha vært der før?Ev veldig vanlig problem for lyshudede i Guadeloupe er rasisme og du bør uansett være god i fransk.. Lenke til kommentar
thethirstytraveler Skrevet 19. november 2012 Del Skrevet 19. november 2012 Det er mye en kan tenke seg, å mye kanskje, men er vel greit å holde en lav profil til noe faktisk skjer, eller står med billetten i handa? Har sett så mange skriver om ting de har lyst til, steder de vil dra, ting de vil gjøre, men det blir ofte med tanken. Har hundrevis av eksempler på sånt vas, med han som skulle sykle til Singapore eller hvor det var over en periode på 2 år eller noe, men ville begynne å trene isteden? Lenke til kommentar
robertaas Skrevet 19. november 2012 Del Skrevet 19. november 2012 Det er mye en kan tenke seg, å mye kanskje, men er vel greit å holde en lav profil til noe faktisk skjer, eller står med billetten i handa? Har sett så mange skriver om ting de har lyst til, steder de vil dra, ting de vil gjøre, men det blir ofte med tanken. Har hundrevis av eksempler på sånt vas, med han som skulle sykle til Singapore eller hvor det var over en periode på 2 år eller noe, men ville begynne å trene isteden? Synes det mest naturlige er å si ifra her når man er ferdig med prosessen å velge destinasjon og har løst de fleste praktiske utfordringer. Da kan man være til inspirasjon for andre og kan hjelpe andre som også vil dit. Lenke til kommentar
Rundtiverden Skrevet 20. november 2012 Del Skrevet 20. november 2012 Flytte til Guadeloupe uten å ha vært der før? Ev veldig vanlig problem for lyshudede i Guadeloupe er rasisme og du bør uansett være god i fransk.. Skokrem og se alle 'Rosa Panter' filmene om igjen ;-) Slæpp åff, dette har jeg styr på ;-) Lenke til kommentar
Chocolate-Monster Skrevet 21. november 2012 Del Skrevet 21. november 2012 Jeg tenker kanskje til Tyskland rundt jul. Eller England om noen venner joiner Får se, skal si ifra når jeg vet hva. Lenke til kommentar
-Jørgen- Skrevet 22. november 2012 Del Skrevet 22. november 2012 Det som er booket til nå er Paris i mai '13 og Krakow i juli '13. Dog litt lenge å vente, så må prøve å få til noe i januar og mars óg Lenke til kommentar
Coffey Skrevet 23. november 2012 Del Skrevet 23. november 2012 Jeg skal reise til Milano i januar for å bo der i seks måneder. Jeg har vært der to ganger før, men hvis noen her har noen god tips om ting man må se eller gjøre i Milano og nærområdet som kanskje ikke er så godt kjent, så vil jeg mer enn gjerne høre om det! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå