Dorothy Skrevet 11. mars 2008 Del Skrevet 11. mars 2008 Trykkleif, ja.. Skal dit nå snart, så det burde ikke være særlig varmt. Noen skjulte skatter? Lenke til kommentar
PatSharpX Skrevet 13. mars 2008 Del Skrevet 13. mars 2008 Jeg og en kompis skal besøke en vennine i Roma uken etter påske Altså fra 24-31. Gleder meg masse, var i Roma i hørstferien også, super by. Hvis du lurer på hvor du skal tilbringe din neste ferie ville jeg satt pengene mine på Roma. Hvertfall hvis du ikke har vært der før! Lenke til kommentar
John-Abruzzi Skrevet 13. mars 2008 Del Skrevet 13. mars 2008 Jeg reiser til Grønland på lørdag. gleder meg mye, skal ta hundeslede tur og en båt tur, skal bli kjekt det Lenke til kommentar
Noteknekk Skrevet 14. mars 2008 Del Skrevet 14. mars 2008 Reiser til Malaysia i morgen! Lenke til kommentar
osse-mon waits for alice Skrevet 14. mars 2008 Del Skrevet 14. mars 2008 Skal av gårde til Liverpool noen dager siste helgen i mars. I oktober blir det bryllupsreise til Hawaii Lenke til kommentar
DrThomas Skrevet 14. mars 2008 Del Skrevet 14. mars 2008 Reise til TG på tirsdag om det teller Ellers reiser jeg til Tokyo, Japan 3. juli i år. Skal bli der i 3 uker med noen kompiser. Lenke til kommentar
M-Gard Skrevet 15. mars 2008 Del Skrevet 15. mars 2008 Jeg skulle til alpene i Sveits i går, men vi rakk ikke flyet fra København, så vi ble strandet på et hotel i Danmark for natten. Nå sitter vi på gull loungen på København flyplass og venter på flyet vårt til Versailles. Gleder meg til å stå på brett i morgen! Lenke til kommentar
wailer Skrevet 16. mars 2008 Del Skrevet 16. mars 2008 Neste reise går til india i september. gått ha neste reise allerede klar når jeg kom hjem fra 6 uker i kina på fredag Lenke til kommentar
Tunky Skrevet 16. mars 2008 Del Skrevet 16. mars 2008 Vet ikke om det regnes som ferie, men skal en svipptur til Sverige i morra. Lenke til kommentar
SurfingElite Skrevet 17. mars 2008 Del Skrevet 17. mars 2008 I oktober blir det bryllupsreise til Hawaii Hvor i Hawaii? Du kommer til å få det supert, mange nydelige steder der. Lenke til kommentar
robertaas Skrevet 17. mars 2008 Del Skrevet 17. mars 2008 Neste reise går til india i september. Hvor? Er det planlagt reise rundt i India? Og september er vel fremdeles litt varmt der.. Lenke til kommentar
osse-mon waits for alice Skrevet 17. mars 2008 Del Skrevet 17. mars 2008 I oktober blir det bryllupsreise til Hawaii Hvor i Hawaii? Du kommer til å få det supert, mange nydelige steder der. Kauai blir øya. Ikke like turistpreget som de andre øyene, har jeg fått inntrykk av - Gleder meg veldig! Lenke til kommentar
SurfingElite Skrevet 18. mars 2008 Del Skrevet 18. mars 2008 I oktober blir det bryllupsreise til Hawaii Hvor i Hawaii? Du kommer til å få det supert, mange nydelige steder der. Kauai blir øya. Ikke like turistpreget som de andre øyene, har jeg fått inntrykk av - Gleder meg veldig! Hørt at det er mindre turister der ja, du får ha en nydelig tur! Lenke til kommentar
osse-mon waits for alice Skrevet 18. mars 2008 Del Skrevet 18. mars 2008 Hørt at det er mindre turister der ja, du får ha en nydelig tur! Takker og bukker. Gleder meg stort til den turen Lenke til kommentar
Iverfar Skrevet 20. mars 2008 Del Skrevet 20. mars 2008 Honolulu er bra, men for mange turister, og Waikiki er oppskrytt, men Hawaii er sinnsykt deilig:D Lenke til kommentar
Leffsa Skrevet 21. mars 2008 Del Skrevet 21. mars 2008 (endret) Hawaii virker fantastisk. Det er et av de stedene jeg har lyst å dra til en gang! Jeg skal til Spania den 4. april, en kort liten skoletur Endret 21. mars 2008 av Leffsa Lenke til kommentar
robertaas Skrevet 21. mars 2008 Del Skrevet 21. mars 2008 Anbefaler å prøve Hawaii. Det er ett av få steder som er like bra året rundt. I forhold til andre øyer i Stillehavet er det spesielt at man har infrastrukturen fra USA kombinert med fantastisk natur og klima. Lenke til kommentar
Joddleif Skrevet 21. mars 2008 Del Skrevet 21. mars 2008 Nettopp kommet hjem fra to-ukers ferie i Singapore nå i mars. Neste ferie blir en langhelg i Warszawa i mai Lenke til kommentar
M-Gard Skrevet 21. mars 2008 Del Skrevet 21. mars 2008 (endret) Min neste reise nå, er til England 9 mai tror jeg. (Har foresten bursdag 11.mai, så dette blir min förste bursdag borte fra heimen ) Endret 21. mars 2008 av M-Gard Lenke til kommentar
Noteknekk Skrevet 23. mars 2008 Del Skrevet 23. mars 2008 Reiser til Australia neste uke! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå