Peanut Skrevet 25. desember 2024 Del Skrevet 25. desember 2024 3 hours ago, Maskinfører said: Ja det er bra eller opprette den nå ?😀 Jeg tenkte å opprette den litt nærmere reisetid ☺️ 1 Lenke til kommentar
robertaas Skrevet 26. desember 2024 Del Skrevet 26. desember 2024 (endret) Maskinfører skrev (På 25.12.2024 den 17.32): Singapore ja er ikke det ett dårlig land ? 😀 "Singapore is a fine city" stemmer i alle betydninger av det setningen. Rent, ordentlig og mye å se, selv offentlige toaletter kan være severdige. Det er også varmt og klamt året rundt, det oppleves som om man er innendørs hele tiden. 2 uker går kanskje, men er man i Singapore i en lengere periode trenger man komme seg bort for å få litt frisk luft. Med verdens beste flyplass kommer man seg lett til andre spennende steder. Endret 26. desember 2024 av robertaas 1 Lenke til kommentar
Maskinfører Skrevet 26. desember 2024 Del Skrevet 26. desember 2024 robertaas skrev (3 timer siden): "Singapore is a fine city" stemmer i alle betydninger av det setningen. Rent, ordentlig og mye å se, selv offentlige toaletter kan være severdige. Det er også varmt og klamt året rundt, det oppleves som om man er innendørs hele tiden. 2 uker går kanskje, men er man i Singapore i en lengere periode trenger man komme seg bort for å få litt frisk luft. Med verdens beste flyplass sommer man seg lett til andre spennende steder. Ja høres ut som ett fint land man får ta seg en tur dit en gang ☺️👍 Lenke til kommentar
Maskinfører Skrevet 26. desember 2024 Del Skrevet 26. desember 2024 Peanut skrev (5 timer siden): Jeg tenkte å opprette den litt nærmere reisetid ☺️ Det er bra ☺️👍🤗 1 Lenke til kommentar
paatur Skrevet 26. desember 2024 Del Skrevet 26. desember 2024 Var i Kina forrige uke, og tar en tur til Vietnam neste uke, unnslippe det triste været vi har her til lands for tiden Lenke til kommentar
robertaas Skrevet 26. desember 2024 Del Skrevet 26. desember 2024 (endret) paatur skrev (6 timer siden): Var i Kina forrige uke, og tar en tur til Vietnam neste uke, unnslippe det triste været vi har her til lands for tiden I nord er det fint vær for sightseeing, men for kjølig for bading. I sør er det nå varmt, regn og klamt. Så ikke optimalt om du skal reise rundt og se noe. Om du ikke har vært i Vietnam før kan den største opplevelsen rett og slett være å gå over en bygate. Du må gå gjennom en konstant strøm av scootere som mange blir skremt av. Få øyekontakt med kjørerne og beveg deg sakte fremover. Blir du skremt og tar et skritt bakover så vil du bli påljørt. Endret 26. desember 2024 av robertaas Lenke til kommentar
ilpostino Skrevet 27. desember 2024 Del Skrevet 27. desember 2024 Jeg synes Singapore var skikkelig oppskrytt da jeg var der. Tror jeg var der 4 netter før jeg dro videre til KL. En fetter av meg bodde der i 3 måneder på grunn av jobb og elsket byen, og mente jeg ikke var der lenge nok. Lenke til kommentar
koots Skrevet 2. januar Del Skrevet 2. januar Vinterferie til svigers i Nord-Tyskland i februar med bil. Sandefjord-Strømstad med buffet, så Gøteborg - Kiel i dyreste suiten begge veier. Dette var mange tusenlapper billigere enn Color Line Oslo-Kiel i billigste, innvendige lugar. Lenke til kommentar
paatur Skrevet 2. januar Del Skrevet 2. januar On 12/27/2024 at 1:03 AM, robertaas said: I nord er det fint vær for sightseeing, men for kjølig for bading. I sør er det nå varmt, regn og klamt. Så ikke optimalt om du skal reise rundt og se noe. Om du ikke har vært i Vietnam før kan den største opplevelsen rett og slett være å gå over en bygate. Du må gå gjennom en konstant strøm av scootere som mange blir skremt av. Få øyekontakt med kjørerne og beveg deg sakte fremover. Blir du skremt og tar et skritt bakover så vil du bli påljørt. Er min 6 tur til Vietnam, så godt kjent:) syns faktisk ikke det er noe problem og krysse veiene i Vietnam i forhold til andre land Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå