ilpostino Skrevet 4. desember 2024 Del Skrevet 4. desember 2024 Har nettop kommet hjem fra en omfattende rundtur i Tyskland hvor vi var innom ~25 byer. Brukte en del tid i Baden-Wurtenberg så har vært nærme der du skal. 2 Lenke til kommentar
robertaas Skrevet 4. desember 2024 Del Skrevet 4. desember 2024 (endret) ilpostino skrev (8 timer siden): Har nettop kommet hjem fra en omfattende rundtur i Tyskland hvor vi var innom ~25 byer. Brukte en del tid i Baden-Wurtenberg så har vært nærme der du skal. Har vært innom delstaten flere ganger før og har mye igjen å oppdage. Likte spesielt området ved Bodensjøen, men har enda ikke klart få med meg Mainau. Prøver å få det til uten å gjenta Konstanz, Meersburg, Friedrichshafen eller Lindau. Endret 4. desember 2024 av robertaas Lenke til kommentar
Peanut Skrevet 25. desember 2024 Del Skrevet 25. desember 2024 Singapore To uker i januar. Har vært der to ganger før ^^, 1 Lenke til kommentar
Maskinfører Skrevet 25. desember 2024 Del Skrevet 25. desember 2024 Peanut skrev (3 minutter siden): Singapore To uker i januar. Har vært der to ganger før ^^, Singapore ja er ikke det ett dårlig land ? 😀 Lenke til kommentar
Peanut Skrevet 25. desember 2024 Del Skrevet 25. desember 2024 4 minutes ago, Maskinfører said: Singapore ja er ikke det ett dårlig land ? 😀 Elsker Singapore jeg 1 Lenke til kommentar
Boing_80 Skrevet 25. desember 2024 Del Skrevet 25. desember 2024 robertaas skrev (På 4.12.2024 den 19.04): Har vært innom delstaten flere ganger før og har mye igjen å oppdage. Likte spesielt området ved Bodensjøen, men har enda ikke klart få med meg Mainau. Prøver å få det til uten å gjenta Konstanz, Meersburg, Friedrichshafen eller Lindau. Steike! Som tatt ut av Microsoft flight simulator. Flott bilde. Lenke til kommentar
Salvesen. Skrevet 25. desember 2024 Del Skrevet 25. desember 2024 Maskinfører skrev (7 minutter siden): Singapore ja er ikke det ett dårlig land ? 😀 Singapore er helt topp! Fra mat sightseeing på Hawker center til Michelin restauranter på hvert hjørne. Her er det noe for alle😅 Synes også folket er ekstremt hyggelige 1 Lenke til kommentar
Maskinfører Skrevet 25. desember 2024 Del Skrevet 25. desember 2024 Salvesen. skrev (8 minutter siden): Singapore er helt topp! Fra mat sightseeing på Hawker center til Michelin restauranter på hvert hjørne. Her er det noe for alle😅 Synes også folket er ekstremt hyggelige Det er det ja har hørt de er veldig strenge der og sånn ? Jaja får bli med noen dit en gang da siden det er så fint der sånn 😀 Lenke til kommentar
Maskinfører Skrevet 25. desember 2024 Del Skrevet 25. desember 2024 Peanut skrev (14 minutter siden): Elsker Singapore jeg Det er bra bare hørt det er så strenge regler der sånn ? 😉 Lenke til kommentar
Salvesen. Skrevet 25. desember 2024 Del Skrevet 25. desember 2024 Maskinfører skrev (1 minutt siden): Det er det ja har hørt de er veldig strenge der og sånn ? Jaja får bli med noen dit en gang da siden det er så fint der sånn 😀 Tja de har noen strenge lover, men kan ikke si det er noe en merker til dagligdags. Oppfører en seg går det helt fint! 2 Lenke til kommentar
Peanut Skrevet 25. desember 2024 Del Skrevet 25. desember 2024 Just now, Maskinfører said: Det er bra bare hørt det er så strenge regler der sånn ? 😉 Det er det, men det er bare å forholde seg til dem så går det greit ^^, 1 Lenke til kommentar
Maskinfører Skrevet 25. desember 2024 Del Skrevet 25. desember 2024 Salvesen. skrev (16 minutter siden): Tja de har noen strenge lover, men kan ikke si det er noe en merker til dagligdags. Oppfører en seg går det helt fint! Det gjør det ja men da er det jo ett land verdt og besøke 😀 Lenke til kommentar
Maskinfører Skrevet 25. desember 2024 Del Skrevet 25. desember 2024 Peanut skrev (16 minutter siden): Det er det, men det er bare å forholde seg til dem så går det greit ^^, Ja sant nok det 😀 håper du får en fin tur 😀 1 Lenke til kommentar
Salvesen. Skrevet 25. desember 2024 Del Skrevet 25. desember 2024 Maskinfører skrev (Akkurat nå): Det gjør det ja men da er det jo ett land verdt og besøke 😀 Absolutt! Har vært der en del på jobb og alltid kost meg, anbefales absolutt! 1 Lenke til kommentar
Maskinfører Skrevet 25. desember 2024 Del Skrevet 25. desember 2024 Salvesen. skrev (4 minutter siden): Absolutt! Har vært der en del på jobb og alltid kost meg, anbefales absolutt! Du har vært det en del med jobben du ja så heldig kjører Gravemaskin jeg så det må bli en privat tur 😀 Lenke til kommentar
Peanut Skrevet 25. desember 2024 Del Skrevet 25. desember 2024 17 minutes ago, Maskinfører said: Ja sant nok det 😀 håper du får en fin tur 😀 Vurderer å lage en type reisetråd her inne og ^^, for da kan jeg legge ved bilder ^_^ 1 Lenke til kommentar
Maskinfører Skrevet 25. desember 2024 Del Skrevet 25. desember 2024 Peanut skrev (28 minutter siden): Vurderer å lage en type reisetråd her inne og ^^, for da kan jeg legge ved bilder ^_^ Ja det må du navnet var jo Peanuts Travel 😀 Lenke til kommentar
Maskinfører Skrevet 25. desember 2024 Del Skrevet 25. desember 2024 Peanut skrev (30 minutter siden): Vurderer å lage en type reisetråd her inne og ^^, for da kan jeg legge ved bilder ^_^ Peanut’s Travels & Whereabouts ^^, til Peanut’s Travels, som er en reisebrevtråd ^^, 2 Lenke til kommentar
Peanut Skrevet 25. desember 2024 Del Skrevet 25. desember 2024 16 minutes ago, Maskinfører said: Peanut’s Travels & Whereabouts ^^, til Peanut’s Travels, som er en reisebrevtråd ^^, Jeg kommer nok til å opprette nærmere avreise ^^, 2 Lenke til kommentar
Maskinfører Skrevet 25. desember 2024 Del Skrevet 25. desember 2024 Peanut skrev (1 minutt siden): Jeg kommer nok til å opprette nærmere avreise ^^, Ja det er bra eller opprette den nå ?😀 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå