Olum Skrevet 27. april 2007 Del Skrevet 27. april 2007 Som tittelen sier. Hvor er det du skal på ferie? Fortell også hva du skal gjøre der så dette ikke blir en kjedelig telletråd. Neste stedet jeg skal er: Italia/Frankrike i sommer. Jeg skal være der i 3 uker. Skal besøke slekt, være på steder jeg aldri har vært før og besøke steder jeg har vært og vil dra til igjen f.eks. Venezia. Skal også prøve å komme meg på en AC Milan kamp/trening. 5 Lenke til kommentar
-Tommy Skrevet 27. april 2007 Del Skrevet 27. april 2007 Neste ferien min går til Spania, som vanlig. Har hus der så blir ofte mye det samme. Kommer vel til å gjøre det jeg pleier å gjøre. Bade, gå i butikker og selvfølgelig kjøre vannscooter og gokart. Skal være der i 3 uker 1 Lenke til kommentar
travelbug Skrevet 3. mai 2007 Del Skrevet 3. mai 2007 Neste ferie håper jeg går til usa hvor jeg satser på å kjøre fra kyst til kyst for første gang. Har ellers bare kjørt i utvalgte områder. Ikke kommet ordentlig igang med planleggingen enda, men regner med å legge ruta endel nord, siden vi har sett mye av sørlige usa. Lenke til kommentar
Pantera Skrevet 5. mai 2007 Del Skrevet 5. mai 2007 Hadde tenkt til å dra til Thailand med noen kompiser, men det ser ikke ut til å skje akkurat i den nærmeste framtid, så til høsten, eller tidlig vinter, så blir det vel en tur tilbake til Las Vegas. En rein poker-ferie Men innen den tid, så blir det vel en storby-weekend i Europa et eller annet sted... Pantera Lenke til kommentar
tiboine Skrevet 6. mai 2007 Del Skrevet 6. mai 2007 Interrail blir vel den store slageren for meg i år Ingen konkrete planer om hvor vi skal dra. Men blir en 3-ukers tur. Blir spennende 1 Lenke til kommentar
Olum Skrevet 6. mai 2007 Forfatter Del Skrevet 6. mai 2007 Hadde tenkt til å dra til Thailand med noen kompiser, men det ser ikke ut til å skje akkurat i den nærmeste framtid, så til høsten, eller tidlig vinter, så blir det vel en tur tilbake til Las Vegas. En rein poker-ferie Men innen den tid, så blir det vel en storby-weekend i Europa et eller annet sted... Pantera 8541146[/snapback] Høres ut som tur til Las Vegas bare er en nødløsning. Det ville vært en super ferie for meg. Poker er det morsomste som finnes. Lenke til kommentar
Pantera Skrevet 7. mai 2007 Del Skrevet 7. mai 2007 Hadde tenkt til å dra til Thailand med noen kompiser, men det ser ikke ut til å skje akkurat i den nærmeste framtid, så til høsten, eller tidlig vinter, så blir det vel en tur tilbake til Las Vegas. En rein poker-ferie Men innen den tid, så blir det vel en storby-weekend i Europa et eller annet sted... Pantera 8541146[/snapback] Høres ut som tur til Las Vegas bare er en nødløsning. Det ville vært en super ferie for meg. Poker er det morsomste som finnes. 8550285[/snapback] Hehe....nødløsning er det ikke. Kom nettopp tilbake fra en 10-dagers tur i Vegas, men det var mest jobb (IT-messe), men kommer nok til å dra dit bare for å spille poker. Poker er gøy! KimFL Lenke til kommentar
theoriginalAidskake Skrevet 11. mai 2007 Del Skrevet 11. mai 2007 Etter Roskilde skal jeg 3 uker til Orlando i Florida. Det blir deilig. Vi har leid svæært hus med pool, biljardbord og hele pakka. Jeg får til og med rom med PS2. Vi har vært der før, men det blir sikkert tur til Disney World og Universal igjen, i tillegg til dagsturer hit og dit. Gleder meg veldig. Lenke til kommentar
Tunky Skrevet 14. mai 2007 Del Skrevet 14. mai 2007 Skal til Bergamo (Italia) i sommer. Blir sikkert en dagstur til Gardaland! Gleder meg. Lenke til kommentar
Olum Skrevet 14. mai 2007 Forfatter Del Skrevet 14. mai 2007 Skal til Bergamo (Italia) i sommer. Blir sikkert en dagstur til Gardaland! Gleder meg. 8611826[/snapback] Var med korpset i Garda for noen år siden. Vi fikk ikke besøkt Gardaland, noe som vi skulle Er det bra der? Lenke til kommentar
Clerion Skrevet 16. mai 2007 Del Skrevet 16. mai 2007 Skal til Hellas med kjæresten Til Skala på øya Kefalonia. Gleder meg villt<3 Lenke til kommentar
Scotty Skrevet 16. mai 2007 Del Skrevet 16. mai 2007 ferie og ferie.. skal til england i bryllup den 26. ellers blir det en tur til leiligheten i spania i sommer også Lenke til kommentar
OddZen Skrevet 16. mai 2007 Del Skrevet 16. mai 2007 Skal for første gang utenfor skandinavia:P Alanya i Tyrkia, skal bli kos:D Lenke til kommentar
Hyperio Skrevet 16. mai 2007 Del Skrevet 16. mai 2007 Jeg skal også til Tyrkia. Er det noen spesielle ting jeg burde huske på? Er det for eksempel samme type strøm der, 220 volt? Lenke til kommentar
Pañolada Skrevet 16. mai 2007 Del Skrevet 16. mai 2007 Skal til madrid 15juni å se på Real Madrid kamp 3 Lenke til kommentar
OddZen Skrevet 16. mai 2007 Del Skrevet 16. mai 2007 Japp du trenger ikke adapter, så bare ta det med ro. Husk å smør deg godt inn, med solkrem! Hvor skal du i Tyrkia? 1 Lenke til kommentar
Hyperio Skrevet 16. mai 2007 Del Skrevet 16. mai 2007 Byen heter Side, det er på sørkysten. Vi lander i Antalya og kjører 70 km mot øst. Lenke til kommentar
sierratec Skrevet 16. mai 2007 Del Skrevet 16. mai 2007 kansje til mo i rana, en svær by med 0.02millioner innbyggere Lenke til kommentar
Thunderhead Skrevet 16. mai 2007 Del Skrevet 16. mai 2007 Min neste ferie utenlands blir en tomåneders tur til Brasil til høsten. Lenke til kommentar
OddZen Skrevet 17. mai 2007 Del Skrevet 17. mai 2007 Byen heter Side, det er på sørkysten. Vi lander i Antalya og kjører 70 km mot øst. 8626527[/snapback] Ok, er ikke så langt ifra der jeg skal , har noen kjenninger som har vært i Side, og det skal være bra der. Veldig billig å handle vistnokk. så bare prut! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå