Gå til innhold
Trenger du hjelp med PCen? Still spørsmål her! ×

Jeg får ikke opp Mic volumet

Anbefalte innlegg

Hei.

Når jeg skal skru opp mic lyden på pcen. Så er det HELT BLANKT liskom. Det står på lydinnstillingene: Mikrofon: også er det helt blankt, jeg kan ikke justere. Men på hovedvolumet feks. så går det ann å velge med pilen..

Hva er problemet?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

den du får opp alle lyd alternativer så kan du markere en "V" i dem alle.

kontrol panel, osv på lyd instillinger er det noe aktivierings info samt noe anngående mikrofon.

annen ting, et program med netstillet volum kan ha effekt. boost input noe sånt annet ord kansje se om du finner noe sånt, minner om det bf greiene.

Lenke til kommentar

Micen fungerer liksom. Men jeg må helt nærme. Så derfor kjøpte jeg en ny mic. Det er det helt det samma med den. Jeg skal bare prøve å skru opp lyden. Men det går ikke. Det går ikke ann å krysse av en "V" der engang.

Dårlig :(

Lenke til kommentar

Kan du slå på Mic Boost eller lignende? Jeg må aktivere "Microphone +20dB Boost" for å få volumet opp på et akseptabelt nivå. Det gjør jeg i lydinstillinger, huker av for Options->Advanced, velger Advanced på mikrofonen og huker av for boost.

Lenke til kommentar

"Microfone Boost" finner du vanligvis i lydinstillingene.

Kontrollpanel->Lydinstillinger(eller noe sånt)->Avansert(under volum) så får du opp riktig vindu. Så må du velge Innstillinger (Options)->Egenskaper (Properties) Velg "Justèr volum for:" "Opptak" pass på at mikrofon er huka av på lista under, trykk "OK". Så huker du av for "Avansert" under Innstillinger, da burde det stå en knapp under mikrofon-instillingene som heter "Avansert", gå inn på denne å huk av for "+20dB Boost" under "Andre".

Er ikke helt sikker på alle oversettingene (jeg har Windows på engelsk), men du skjønner gangen...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...