Dingy Skrevet 27. april 2007 Del Skrevet 27. april 2007 Har ett HP iPAQ Blueooth Keyboard (HID) http://h18000.www1.hp.com/products/quicksp...a/12146_na.HTML som jeg veldig gjerne skulle hatt til å fungere på PC'en (Carputer). Har bluetooth dongle, men er ikke sikker på hvordan jeg skal få koblet den til. Noen som vet om det er mulig å bruke denne på PC? Den er egentlig til iPAQ håndholdt, men tenkte at siden det er bluetooth så kanskje jeg kunne få den til å fungere på PC også? Lenke til kommentar
Dingy Skrevet 27. april 2007 Forfatter Del Skrevet 27. april 2007 Har fått koblet den til PC'en, og den installerte 2 com port drivere "Standard Serial over Bluetooth Link" (henholdsvis Com 3 & 4). men hva videre? hvordan får jeg den fra å være com 3 og 4 til å bli keybord input'en? Lenke til kommentar
Dingy Skrevet 1. mai 2007 Forfatter Del Skrevet 1. mai 2007 står på stedet hvil... ingen som har vært borti lignende? Lenke til kommentar
Dingy Skrevet 5. mai 2007 Forfatter Del Skrevet 5. mai 2007 *bump* virkelig ingen som har noen tips å gi? Lenke til kommentar
Dingy Skrevet 4. september 2007 Forfatter Del Skrevet 4. september 2007 triste saker, for tastaturet er egentlig perfekt størrelse, men jeg er ikke kar om å få det til å funke Lenke til kommentar
carwash Skrevet 4. september 2007 Del Skrevet 4. september 2007 triste saker, for tastaturet er egentlig perfekt størrelse, men jeg er ikke kar om å få det til å funke 9429230[/snapback] Aner ikke hvordan dette fungerer i windows, men i linux er det ganske rett fram å koble til så lenge tastaturet støtter bluetooth HID. Det står helt sikkert i manualen til tastaturet hvordan du setter det i parringsmodus. Gjør det, så søk det opp fra pcen. Burde så bare funke. Mvh Simen (som kun har prøvd i linux, men med litt diverse tastaturer og mus) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå