Mr Burns Skrevet 27. april 2007 Del Skrevet 27. april 2007 I dag ble jammen United Devices sin grid.org ferdig med kreftforskningen. I hvertfall den delen vi kunne bidra med... Jeg ble med i ca. 2001 når jeg gikk på forkurs, og har bidratt med 7 års CPU-tid, og fikk nesten en million poeng. Hva nå? PCen min står og idler, og får ikke brukt CPU-tiden til noe fornuftig... Jeg har nettop begynt å jobbe, og kan sikkert installere klienter på flere maskiner ;-) Lenke til kommentar
GeirNord Skrevet 1. mai 2007 Del Skrevet 1. mai 2007 folding@home er et prosjekt som er bra, samt at resultatene tilfaller offentligheten, ikke et privat firma. Merk bare at klienten må konfigureres spesielt for å utnytte flerkjerne CPUer...beskrivelse står på sidene til prosjektet. Lenke til kommentar
Mr Burns Skrevet 2. mai 2007 Forfatter Del Skrevet 2. mai 2007 (endret) folding@home er et prosjekt som er bra, samt at resultatene tilfaller offentligheten, ikke et privat firma. Merk bare at klienten må konfigureres spesielt for å utnytte flerkjerne CPUer...beskrivelse står på sidene til prosjektet. 8512158[/snapback] OK, ser bra ut! Har installert klienten på to maskiner, men det ser ut til at de jobber med samme saken, p3040_supervillin-03 GROMACS core. Kan det være rett? Endret 2. mai 2007 av Mr Burns Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå