Gå til innhold

Vil dette oppsettet funke fint sammen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Funker som gull!

grattis med nytt system ;)

Et par små ting:

Må bare påpeke at du får 8800gtx til 4K hos masterit.no, og mange mener at X-FI XtremeMusic er et like godt lydkort til en billigere penge. En rimeligere core 2 duo cpu vil kunne klokkes lett forbi hastigheten til en E6700 (hvis OC er aktuelt)

Endret av fflex
Lenke til kommentar

Takker for svar fflex og rulator, leste at E6700 kunne være en flaskehals for 8800GTX, så jeg tenkte at jeg ikke kan gå no lavere enn det : P

Det kan godt hende at den informasjonen jeg leste var feil, men uansett har jeg tenkt til å overclocke E6700 til 3,2ghz. Vil den bli en flaskehals da?

Tror jeg kanskje skal vente med å kjøpe pc'n til R600 og de nye AMD cpu'ene kommer ut.. Har en mistanke om at både E6700 og 8800GTX vil droppe i pris da.. ;D

Tror du det oppsette jeg har valgt nå vil kunne dra spill som crysis md 1600x1200 oppløsning med 16xAA og 16xAF med 60 fps?

Og et spørsmål til, holder strømforsyningen til SLI?

Endret av Geisner
Lenke til kommentar
tipper det skal holde, men ser ingen grunn til å kjøpe et nytt på lang tid.

hvis du ikke drivere med noe som er jævlig grafikk krevende da:)

8495396[/snapback]

Poenget er vel at selv om det kortet er det råeste som er å få i dag kan det komme en dag når det ikke holder helt mål lenger. Da kan det være fint å kunne sette inn et kort til for å få en god ytelsesøkning.

Endret av ptta
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...