datageek Skrevet 27. april 2007 Del Skrevet 27. april 2007 hei, Jeg har nettop fått meg ny pc. Men problemet er at jeg får den ikke opp nettverket mitt. Den klarer å koble seg til alle andre untatt mitt eget! Jeg har skrevet inn passord riktig osv. Det står at den er tilkoblet med alikevell funkerer ikke internett! Noen forslag? takk hvis dere svarer så fort som mulig! Lenke til kommentar
Gjest Slettet+8745264 Skrevet 27. april 2007 Del Skrevet 27. april 2007 Gi litt mer info om hva du har gjort for å sette det opp, hva slags nettverk det er snakk om (WLAN, kablet), og gjerne litt om utstyret du bruker.. Ellers blir det litt vanskelig å svare.. Lenke til kommentar
Big_JT Skrevet 27. april 2007 Del Skrevet 27. april 2007 (endret) Lit usikker på hva du mener. Er det trådløst nettverk det er snakk om? Får du opp nettverket på listen over nettverk? Om trådløst, hvilken kanal sendes det på? Får du kontakt med kabel? Om ikke trådløst, hvem er ISP? EDIT: Opps, noen var lit raskere enn meg.... Endret 27. april 2007 av Big_JJ Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå