KongRudi Skrevet 27. april 2007 Del Skrevet 27. april 2007 (endret) Som emnet sier. Tipset om det fordi det er feilplassert på PS-storen, så Sudoku står fremdeles under Latest 819 MB, 4 karakterer. Endret 27. april 2007 av KongRudi Lenke til kommentar
IMG_123 Skrevet 2. mai 2007 Del Skrevet 2. mai 2007 (endret) Som emnet sier.Tipset om det fordi det er feilplassert på PS-storen, så Sudoku står fremdeles under Latest 819 MB, 4 karakterer. 8487906[/snapback] Så den skal ikke være der? :!: Godt jeg har lastet den ned! Veldig gøy btw. Endret 2. mai 2007 av Firetrucken Lenke til kommentar
_KroSjefen_ Skrevet 2. mai 2007 Del Skrevet 2. mai 2007 eg likte faktisk dette spillet...tennis faktisk.... egentlig ganske artigt.. Lenke til kommentar
Lil-H Skrevet 2. mai 2007 Del Skrevet 2. mai 2007 Spillet var greit nok, men ufattelig enkelt! Når jeg laster ned bortimot 1gb så hadde det vært greit med multiplayer (!) Lenke til kommentar
Tharos. Skrevet 2. mai 2007 Del Skrevet 2. mai 2007 Jeg savner de verste brølene/stønnene til Sharapova. Lenke til kommentar
Pebble Skrevet 2. mai 2007 Del Skrevet 2. mai 2007 jaa.. de burde være litt høyere, det er sant.. Prøvde dette (eneste PS3 spill jeg har prøvd forresten..) hos en kammerat, og siden jeg er tennis frelst falt det i smak.. Lenke til kommentar
KongRudi Skrevet 3. mai 2007 Forfatter Del Skrevet 3. mai 2007 regner med at det fulle spillet er litt vanskligere enn demoen siden du kan trene dine egne spillere opp fra bunnen, istedenfor aa bruke stjerner som Sjaparova og Williams Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå