backup Skrevet 3. mai 2007 Del Skrevet 3. mai 2007 Så med sfc /scannow får du meldingen "... feil CD..." Hvis du bruker korrekt cd-rom (for eksempel winXP sp2, cd-rom med sp2) , prøv dette: 1. Kjør sfc /scannow, men ikke sett cd'en inn først 2. Hvis pc'en ber om cd'en, sett den inn, men ikke klikk ok 3. Nå kan det hende at sfc fortsetter som den skal 4. Hvis dette ikke funker, kjør cmd og i dos-boksen som kommer opp, gjenta punktene 1 - 3. Lenke til kommentar
Rajcapone Skrevet 3. mai 2007 Forfatter Del Skrevet 3. mai 2007 Så med sfc /scannow får du meldingen "... feil CD..." Hvis du bruker korrekt cd-rom (for eksempel winXP sp2, cd-rom med sp2) , prøv dette: 1. Kjør sfc /scannow, men ikke sett cd'en inn først 2. Hvis pc'en ber om cd'en, sett den inn, men ikke klikk ok 3. Nå kan det hende at sfc fortsetter som den skal 4. Hvis dette ikke funker, kjør cmd og i dos-boksen som kommer opp, gjenta punktene 1 - 3. 8525670[/snapback] Prøvde slik du sa og starte sfc /scannow uten XP cd`n i . Da spurte sfc /scannow etter plata, som jeg da satt i. sfc /scannow kjørete så vidre, men etter en liten stund spurte programmet etter XP cd`n som fortsatt sto i.... Samme skjedde i DOS boksn. Når det er sakt; Så har jeg gitt opp heile møkka å akkurat bestilt meg Vista Home Premium, og satser på mindre krøll i fremtiden. Lenke til kommentar
Rajcapone Skrevet 3. mai 2007 Forfatter Del Skrevet 3. mai 2007 Har gått kratig lei av å ikke kunne bruke maskin på ett orntlig vis nå, så jeg gikk til innkjøp av Vista. Satser på at alt vil gå i orden med en fresh install snart Vil si takk til dem (spessielt Norbat) som tok seg tid til å prøve å finne ei løsning på problemet mitt. Toppers Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå