Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Dirtytalk ....kom med forslag jenter!

Gjest Gjest_gunnarr_*

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest_gunnarr_*

Hei, jeg trenger noen gode tips her.

Kjæresten min vil så gjerne at jeg skal komme med litt dirtytalk når vi har sex. Og det er jeg skikkelig dårlig til. ...

Jenter, gi meg noen tips hva dere aller helst vil at kjæresten skal si til dere. Jeg tror nesten hun synes at jo mer dirty det er jo bedre er det. KOM MED TIPS Smile

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Gjest_GUNNARR_*

----"Who is your daddy?" ;)

FInt det, men jeg må ha noe på norsk. Og jeg oppfprdrer JENTER til å svare det DE vil høre... :)

Lenke til kommentar

Vel, noen liker det ene, andre liker det andre...Bare å akseptere egentlig, så lenge man ikke skader noen på noen måte.

Er selv en av disse jentene som faktisk liker dirtytalk, og helst på norsk. Engelsk blir bare påtatt og teit.

I den forbindelse liker jeg selvfølgelig også at selve sexen er litt voldsom, og at mannen tar mye kontroll, så pratingen blir ekstra opphissende om han holder meg fast, lugger meg litt osv osv.

Skal se om jeg klarer å hoste opp noen forslag...Vet ikke helt hvordan reglene for bruk av "stygge ord" er her, men hvis det er uttrykk her som ikke passer så send meg gjerne PM, så redigerer jeg det.

"Har du lyst på kuk/pikk/det som måtte passe?" Selvfølgelig før penetrering, han ber meg "be" om det. Kanskje med påfølgende "Få høre deg be om det da?". Passer kanskje ikke så bra hvis jenta er veldig sjenert.

"Bare vent til etterpå. Jeg skal rive av deg klærne, kaste deg på senga og ta deg/knulle deg så hardt at du knapt kan gå etterpå." F.eks når vi er på en fest eller ett annet sted sammen med andre, hvor vi ikke kan ha sex. Gir forventninger om hva som skal skje. Dette må selvfølgelig følges opp. Gjerne med mer prat utover kvelden, men det viktigste: i det øyeblikket døra lukkes bak dere hjemme. Sleng henne opp mot veggen, kyss henne bestemt, riv av klærne osv osv.

Også småting som "din lille tøs"og sånt.

Vanskelig å komme med konkrete forslag.

Men en ting er viktig: jeg tror ikke alle er helt født til å være dirty-talkere. Hos noen ligger det veldig naturlig, og de bare lirer av seg setning etter setning, mens andre klarer kanskje aldri å lære seg det. Men hvis man er usikker og syns det hele er unaturlig så vil jenta merke det, og det er faktisk mer turn off enn det meste. Det viktigste er ikke nødvendigvis at du sier noe veldig "fancy" eller at du prater mye, men mer måten du sier det på og timingen.

Øvelse gjør selvfølgelig mester, men syns du det blir veldig unaturlig tror jeg heller du skal droppe det.

Lenke til kommentar
å herregud sessan, kom å ta meg  :dremel:

8488989[/snapback]

Jeg liker stilen din. ;)

Nok personlig fra min side.  :innocent:

8489022[/snapback]

Kan ikke disse karene som liker tankegangen min fortelle litt hva de sier da? Så kan vi jentene(meg,foreløpig)si hva vi syns? :):yes: Jaaaa! Bra forslag, Sessan.

Lenke til kommentar

Hm..

Dama mi vil også noen ganger at jeg skal si slike ting, men jeg er fryktelig dårlig til slikt, det er liksom ingenting som faller seg naturlig for meg som person å si, og da blir det bare mer teit og ikke særlig opphissende og presse ut slike fraser.

Det jeg pleier å si er:

"Vil du ha mer?"

"HA, ikke tro at vi er ferdige enda, vi er så vidt begynnt" *smack*

"Liker du å få den langt inni deg?"

"UUÆÆÆ"

Huff, dette ble teit, sånn som den forrige posten min i denne tråden også ble. Kommer til å angre når jeg trykker på "Legg til svar".

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...