Gjest Slettet-EIV2CS Skrevet 27. april 2007 Del Skrevet 27. april 2007 (endret) Hei. Har sett att folk har lasta ned Kill Buljo. Men er dette lovleg? Evt. Kvar kan eg lasta ned denna filmen? *Kommentarer om at filmen ikkje blir lagt ut gratis vil bli sletta. Lar denne tråden få leve så lenge det er verken bekrefta eller avkrefta at dette faktisk stemmer. Oppfordring til piratkopiering er ikkje akseptert. Dette er KUN for lovleg, gratis nedlasting, om det finnes.* Endret 27. april 2007 av Slettet-EIV2CS Lenke til kommentar
frohmage Skrevet 27. april 2007 Del Skrevet 27. april 2007 Det er nok ikke noen lovlig kilde for nedlasting av denne filmen nå. Derimot mener jeg å huske fra et intervju med filmskaperne på Otto Jespersen at filmen ville bli lagt ut gratis på nett. Det er mulig at jeg husker feil da... Lenke til kommentar
Bakke Skrevet 27. april 2007 Del Skrevet 27. april 2007 Er ikke reglene slik at det er lovlig å laste ned, og ulovlig å dele? Mener hele ansvaret skal ligge på den som deler filmen Lenke til kommentar
jonanders102 Skrevet 27. april 2007 Del Skrevet 27. april 2007 Kill Buljo 1 og 2 er trailere til fimer som aldri kommer ut. Det er disse trailerene som er så mye lastet ned. Kill Buljo-The movie kommer derimot ikke ut gratis. (slippes ut på DVD til høsten) Lenke til kommentar
Timur Skrevet 28. april 2007 Del Skrevet 28. april 2007 Er ikke reglene slik at det er lovlig å laste ned, og ulovlig å dele? Mener hele ansvaret skal ligge på den som deler filmen 8488229[/snapback] Det var slik før, men loven er blitt endret på det punktet. Lenke til kommentar
m0zzdart Skrevet 28. april 2007 Del Skrevet 28. april 2007 jeg venter i spenning på at en moderator stenger tråden (A) Lenke til kommentar
Bakke Skrevet 28. april 2007 Del Skrevet 28. april 2007 Kan ikke helt se hvordan denne tråden oppfordrer til piratkopiering eller lignende (tror det var det du mente) Dette er mer en diskusjon angående reglene. Lenke til kommentar
PerB Skrevet 28. april 2007 Del Skrevet 28. april 2007 Trådstarter spør om "Kvar kan eg lasta ned denna filmen?". Dette kan han ikke lovlig. Dermed spørsmål som bryter med forumreglene. Lenke til kommentar
Bakke Skrevet 28. april 2007 Del Skrevet 28. april 2007 (endret) Rettere sagt spør trådstarter om det går an å laste ned filmen lovlig. Får vel bli opp til en moderator å bestemme om tråden er lovlig eller ikke... Edit: "Laste ned Kill Buljo gratis og lovleg?" er navnet på tråden Endret 28. april 2007 av mhbakke Lenke til kommentar
Heilage Skrevet 28. april 2007 Del Skrevet 28. april 2007 Dette bryter nok ikke med forumreglementet så lenge det ikke oppfordres og/eller linkes til piratkopiert materiale. Lenke til kommentar
m0zzdart Skrevet 28. april 2007 Del Skrevet 28. april 2007 Dette bryter nok ikke med forumreglementet så lenge det ikke oppfordres og/eller linkes til piratkopiert materiale. 8491115[/snapback] det var synd (A) Lenke til kommentar
Bakke Skrevet 29. april 2007 Del Skrevet 29. april 2007 http://en.wikipedia.org/wiki/IPRED2 Lenke til kommentar
m0zzdart Skrevet 29. april 2007 Del Skrevet 29. april 2007 http://en.wikipedia.org/wiki/IPRED2 8496017[/snapback] :!: Lenke til kommentar
:---{D Skrevet 29. april 2007 Del Skrevet 29. april 2007 Det er nok ikke noen lovlig kilde for nedlasting av denne filmen nå. Derimot mener jeg å huske fra et intervju med filmskaperne på Otto Jespersen at filmen ville bli lagt ut gratis på nett. Det er mulig at jeg husker feil da... 8488176[/snapback] Det er bare regissøren som sa at han likte at den ble delt på nettet, selv om det er ulovlig, noe produsenten ble sinna for. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå