sim Skrevet 23. desember 2002 Del Skrevet 23. desember 2002 Takk for at du registerte deg som medlem, Medlemskapet dit er aktivert. Du kan logge deg på med brukernavnet og passordet ditt. Tenkte bare jeg skulle si ifra selv om det ikke er store feilen.. Lenke til kommentar
kilogram Skrevet 23. desember 2002 Del Skrevet 23. desember 2002 Tenkte bare jeg skulle si ifra selv om det ikke er store feilen.. Takk for at du ga beskjed, og me ønskjer deg ei god jul og eit godt nyttår. Amund ser heilt sikkert på dette i næraste framtid... Lenke til kommentar
JohndoeMAKT Skrevet 23. desember 2002 Del Skrevet 23. desember 2002 For en koselig førjulshistorie dette var, med litt Disney over seg. Alle ble venner og glade. GOD JUL ALLE SAMMEN. Lenke til kommentar
amund Skrevet 24. desember 2002 Del Skrevet 24. desember 2002 Takk for at du registerte deg som medlem, Medlemskapet dit er aktivert. Du kan logge deg på med brukernavnet og passordet ditt. Tenkte bare jeg skulle si ifra selv om det ikke er store feilen.. Takk for tipset! Fikset. Mvh, Amund Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå