oleunder Skrevet 25. desember 2001 Del Skrevet 25. desember 2001 Jeg eier en data som har den fornøyelse av å klikke. Den klikker ALDRI i windowsprogrammer (Word, Excel Winamp osv.), men i spill vil den bare ikke virke. Det som er litt rart er at den bare klikker i noen spill (feks Hitman, The Sims, Counter-Strike, Tony Hawk), mens den bare enkelte ganger klikker i (Fifa 2002, Delta Force 3, Commandos 2). Det er fryktelig irriterende fordi hele marskinen henger seg og jeg må bruke strøm-knppen for å få den på igjen. Noen tips til å få det bort? MSI K7T-TURBO VIA 133 UDMA 100 AMD DURON 800 MHZ 200BUS 256 MB RAM PC133 AGP ATI RADEON 64 MB VIVO QUANTUM FIREBALL 40GB 7200RPM PIONEER DVVD 16X/40X SOUNDBLASTER LIVE 1024 Jeg kjører Win 98SE norskt Lenke til kommentar
pine Skrevet 25. desember 2001 Del Skrevet 25. desember 2001 Som regel er det driver problemer vi sliter med. Jeg holder meg alltid oppdatert på den siden der og har aldri problemet med spill. Kommer an på operativsystem også. Broren min bruker ME og det klikker hele tiden. Bruker win2k selv og det klikker aldri. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå