Gjest kunder1 Skrevet 20. september 2010 Del Skrevet 20. september 2010 Hei! Jeg er en gutt på 20 som tok operasjonen for noen uker siden.. Nå er såret leget og forhuden kan trekkes enkelt bak. Det som udrer meg litt er at den indre delen av forhuden ennå sitter litt fast i "bak hode". Når jeg var hos legen var han veldig fornøyd me resultatet, men klarer ikke helt å bestemme om jeg er det... noen andre som har opplevd dette? Kan det muligens funke me kortisonkrem her? opererte selv for en måned siden, kan ikke trekke fohuden helt tilbake under ereksjon, hos meg sitter også forhuden fast i bakhodet, og ettersom jeg ikke har kunnet vasket meg skikkelig så har jeg utrolig mye "kukost" bak penishodet, noe jeg tror forårsaker at det blir vanskeligere for meg å trekke tilbake forhud. Lenke til kommentar
Gjest Fornøyd Skrevet 24. september 2010 Del Skrevet 24. september 2010 Jeg var inne for en slik operasjon idag. Full narkose og hele pakka. Jeg synes det gikk veldig greit. Var jævlig vondt den timen jeg lå å ventet på at jeg kunne få gå hjem. Deretter ble det bedre og bedre de neste timene. Nå merker jeg nesten ingen ting til smertene. Det som er verdt å merke seg er hvor viktig det er å hele tiden trekke forhuden tilbake. Jeg gjorde ikke dette godt nok de første timene, og da jeg nå prøvde å trekke den tilbake så merket jeg at det allerede var blitt trangere. Det var ikke verre enn at jeg kunne strekke åpningen opp igjen, men jeg mistenker at jeg burde fortsette å strekke på denne måten veldig regelmessig. Jeg fikk bare med meg to kompressorer. Har allerede sluttet å bruke de. Skifter bokser jevnlig, og vasker meg alltid på hendene før jeg roter og smører på krem der nede. Og herregud så mye jeg blødde i starten! Har to boksere her som ser ut som de har vært i Nam! Lenke til kommentar
Gjest andy guest Skrevet 24. september 2010 Del Skrevet 24. september 2010 hvorfor ikke bare ta full omskjæring så er man ferdig med problemet:) 2 Lenke til kommentar
Gjest Navn Skrevet 28. september 2010 Del Skrevet 28. september 2010 Skulle vel gjort det. To dager etter operasjonen begynte forhuden å bli trangere igjen. Nå er det omtrent like trangt som det var før, og det gjør sinnssykt vondt i stingene når jeg prøver å dra huden tilbake. Noen andre som opplevde dette? Jeg har også en ganske stor penis, så hver gang jeg tar et skritt så gnikker jeg penishodet mot låret, noe som ikke akkurat er særlig digg med tanke på stingene. Lenke til kommentar
Gjest Guesttt Skrevet 3. oktober 2010 Del Skrevet 3. oktober 2010 Hei! Jeg hadde denne operasjonen på tirsdag som var. Det vil si at jeg fikk ett langt kutt øverst på penis. Det var ganske sårt de første dagene, men nå er det mye bedre. Stingene har enda ikke gått ut. Bør jeg vente med å trekke den over til smertene er over eller prøve? Har prøvd såvidt og det er ganske smertefullt om jeg prøver å trekke den bakover. Noen som har noen tanker eller erfaring med dette? Lenke til kommentar
Gjest Navn Skrevet 3. oktober 2010 Del Skrevet 3. oktober 2010 Trekk forhuden tilbake så ofte du kan, men gjør det for vondt så er det jo ikke noe du kan gjøre med det. Det er nå ni dager siden jeg var inne til operasjon. Det gjør ganske vondt når jeg tisser, og noen minutter etterpå. Til tider så ser penishode ganske stort ut (klarer ikke trekke forhuden tilbake lenger på grunn av smerte som jeg nevnte over). Det kommer også fortsatt vondt lukt derifra, og jeg ser at bokserne mine har små illeluktene flekker. Kan det ha oppstått en betennelse eller infeksjon? Lenke til kommentar
Gjest Guesttt Skrevet 4. oktober 2010 Del Skrevet 4. oktober 2010 Hei igjen! Ett spørsmål til. Forhuden begynner å bli veldig bra nå. Men - idag tidlig når jeg våknet hadde jeg startet å blø litt igjen og det så ut som en gul-aktig væske hadde begynt å komme ut. Rett ved enden av kuttet litt over (1 millimeter "over") har det nå blitt en bitteliten kul under huden som stikker når man tar på den. Kan sammenlignes med ett myggstikk, men er bare myyye mindre. Kan dette bare være på grunn av at stingene nå er på vei ut og alt begynner å gro? Takker for svar! Lenke til kommentar
Gjest Navn Skrevet 5. oktober 2010 Del Skrevet 5. oktober 2010 Nå ser det ut til at stingene er på vei ut, det kommer mindre og mindre illeluktende væske og smerter utover ømfintlig hud mot bokseren er nærmest ikke-eksisterende. Svir fortsatt endel når jeg tisser, men det er blitt bedre. To spørsmål: Er det normalt at man tisser mye hardere enn før? Klarer ikke treffe doskåla når jeg står lenger, så pleier å gå ut på verandaen. Er ganske fasinerende hvor langt jeg kan tisse nå! Når kan jeg begynne å runke igjen? Er det fire uker det også? Jeg blir snart gal! Lenke til kommentar
Gjest Gutt20 :) Skrevet 5. oktober 2010 Del Skrevet 5. oktober 2010 Hei, jeg er en gutt på 20. Har hatt sex flere ganger, men ikke regelmessig. Får trekt forhuden bak penishodet i erigert tilstand, men da strammer den seg bak penishodet. Sex funker vel greit nok, forhuden forblir bare bak penishodet, men lurte på om det var en enkel operasjon for å forlenge strengen under penis (hvis dere skjønner). Ettersom jeg leser her virker det som flere har hatt "større" operasjoner for å få forhuden bak penishodet, men i mitt tilfelle er den bare "litt" for stramm. Håper noen har samme problem Lenke til kommentar
Gjest infeksjon Skrevet 7. oktober 2010 Del Skrevet 7. oktober 2010 Hei! Hadde denne operasjonen for litt over en uke siden. Jeg klarer å trekke tilbake forhuden, men det stikker litt. Stingene har begynt å falle ut nå. Det stikker litt på undersiden av forhuden på oversiden. Ser også det er rødt der (akkurat som om det er blodig, bare at når jeg tar på det så er det ikke blod, men glatt). Er dette en liten infeksjon? Og hvis det er; hvordan behandle lettest? Eller går det over av seg selv? Ka dokk tru? Lenke til kommentar
Gjest Anonym Skrevet 22. oktober 2010 Del Skrevet 22. oktober 2010 Jeg har samme problem med trang forhud. Har aldri kunnet trekke forhud over penishode. Jeg er 30 år. Min kjæreste og jeg planlegger å få barn. For meg gjør det ikke vondt å ha sex, men det som jeg er litt bekymret for at sæd cellene skal bli skadet når de gjør ut gjennom penis hodet (det er trangt i penis åpning, på grunn av forhuden). Setter pris på om noen kunne gi tilbakemelding om det er grunn til bekymring. Lenke til kommentar
Gjest gutt20 Skrevet 22. oktober 2010 Del Skrevet 22. oktober 2010 Hei Jeg er en gutt på 20 år og har trang forhud. Forhuden går aldri over "hodet". Lest litt i tråden nå. Og holder på med en dame. Så bestemt meg for å kontakte lege på mandag! Selvsagt litt flau for å blottlegge lemmet, og svært redd for sprøyter/smerter etc i penis. Men det må til! Lenke til kommentar
Gjest Berlingo81 Skrevet 23. oktober 2010 Del Skrevet 23. oktober 2010 [quote name=Gjest ' date='27. april 2007 - 20:53' timestamp='1177703587' post='8487523] Hei, jeg fant ikke noe om hvordan en Trang Forhud operasjon fungerer her, men fant en tråd om penis, men velger å lage en ny som handler om operasjon og avskrekking av å få "fikset" det Siden der er så mange gutter her på forumet, så er det sikker noen her som har det, men som kvier seg for å operere eller snakke om det Jeg har hatt problemet i ca 6 år er 22 år nå, har aldri brydd meg om det, men har hatt sex, og det fungerte greit, men svei av og til vist dama ikke var våt nok. så det hemmer jo litt. så fant ut for 4 måneders siden at jeg skulle få fiksa meg, dro til Fastlegen min, satt meg i en stol og fortalte om problemet, han gikk da inn å bestilte en dagoperasjon til meg på sykehuset, han sjekka ikke meg eller noe, bare snakka. Fikk brev for 1 uke siden at jeg skulle fredag den 27.04 inn på dagen for en operasjon, kom på sykehuset, fikk en seng på ett rom, skifta til pasient skjorte, litt venting, legen kom inn så på penisen og sa hva han skulle gjøre, Bare lage ett snitt i den og sy om, etter en stund kom det 2 sykepleier inn med beroligende middel, drakk det, kom tilbake litt seinere for å hente meg til operasjonen, der fikk jeg full narkose, sovna som en stein våkna opp ca 30 min seinere, ferdig, kjente ikke en dritt når jeg lå å slappa av, var der kl 12.30 var ute av sykehuset kl 16.00, er litt øm og sår, kan leve igjen på mandag skal strekke huden over i morra Levestandar økt betraktelig Lenke til kommentar
Gjest Berlingo81 Skrevet 23. oktober 2010 Del Skrevet 23. oktober 2010 Hei! Har akkurat vært gjennom samme greia. Har slitt med trang forhud i 5-6 år, å som med mange andre, så har den lange tida vært et resultat av at jeg har grudd meg for å dra til legen med problemet. Er jo litt flaut da.. Men når jeg kom dit, så var det den mest naturlige ting å slippe junior ut å la fagfolka se på'n. Når jeg lå på operasjonsbordet, var det det bare godt å kunne tenke at om en liten stund så var mine problemer ute av verden! fikk ikke ereksjon selv om hu som assisterte kirurgen var dritfin;) Dette var på torsdag, og i dag skal bandasjen av og jeg skal endelig få tatt meg en dusj. Må innrømme at jeg gruer meg litt til å ta den av, å se åssen det ser ut der nede.. men har ikke hatt ett sekund med smerte eller ubehag etter operasjonen. selv vannlating har vært problemfritt. Har vært befriende å endelig kunne STÅ å tisse igjen etter alle disse årene. Så til dere som fortsatt sliter med dette, å som gruer dere til å gjøre noe med det: Ikke drøy det no mer, bare hopp i det å få livskvaliteten tilbake:) Jeg kom på sykehuset 7.30 å kjørte selv hjem kl. 10.00. Jeg gleder meg som en unge til det har gått 14 dager, så jeg endelig kan nyte samleie igjen:) Lenke til kommentar
Gjest crap Skrevet 31. oktober 2010 Del Skrevet 31. oktober 2010 I morgen tidlig skjer det. Er mildt sagt spent. Lenke til kommentar
Gjest UFF Skrevet 31. oktober 2010 Del Skrevet 31. oktober 2010 Huff, jeg burde gjøre noe med det. Min forhud er verdens trangeste. Selve hullet i enden er ca samme diameter som min lillefinger, på en penis som er minst gjennomsnittlig stor. Er 18 år og jomfru så vet ikke helt hvordan det ville ha gått. Lenke til kommentar
Gjest crap Skrevet 1. november 2010 Del Skrevet 1. november 2010 Kan fortelle litt om hvordan det hele var. Må sies at jeg får høy puls bare av å høre ordet lege, sykehus og alt som har med det å gjøre. Så jeg gruet meg til hele opplevelsen. Regner med noen er som meg så her er ca. det dere kan forvente. Kommer inn på sykehuset og må selvfølgelig vente ei stund. Så blir jeg tatt med til et sted for å vente ennå mer. Så kommer en lege og henter meg for å vurdere situasjonen. Jeg fikk to valg, ta hele forhuden eller lage et snitt. Jeg åpnet buksa og han så på "saken" og han trodde det ville holde med et snitt. Da valgte jeg jo selvsagt det. Så fikk jeg valget mellom lokalbedøvelse eller narkose. Og det er vel ganske lett. Det ble narkose. Så måtte jeg ut og vente ei kort stund til. Så kommer en sykepleier og tar meg med til ei seng jeg kan ligge i. Jeg kler av meg og får ei hot looking sykehusskjorte. Jeg veies, og det måles blodtrykk. I tillegg får jeg smertestillende "bare for å være klar for det som skal skje" i følge sykepleieren. Og så må jeg vente. Og det er nå jeg begynner å grue meg. Så jeg ligger og vrir meg ei god stund før jeg blir trillet mot operasjonsavdelinga. Der er det mange grønnkledde folk med munnbind og hetter. Ei slik hette får jeg også tredd over mens jeg forstår at det er no way back. Inne på operasjonsrommet får jeg en klemmesak på fingeren for å måle noe, noen ledninger på brystet, og ikke minst den ledninga som går inn i høyre hånd. (Husker ikke hva den heter). Den svir litt og er generelt ekkel, men det går greit. Så kommer det beste, narkosen. Jeg får ei maske over munnen som jeg må puste dypt inn i og så hører jeg "nå skal du snart merke noe" og jeg er borte momentant. Jeg våkner eller blir vekket, husker ikke, og merker at jeg er ruset på en måte. Minnes vagt at jeg sa "det er den beste rusen jeg har prøvd" . Har bare prøvd alkohol da. Så sovner jeg igjen. Senere våkner jeg og det går ei god stund med slumring til jeg er såpass våken at jeg kan spise. Måtte jo faste siden midnatt så det smakte godt. Deretter kler jeg på meg mine egne klær igjen og får beskjed om at jeg må gå å tisse. Det ble jo en opplevelse i seg selv og ganske ubehagelig for å være ærlig. Men det går. Det virker veldig uvant, men man kan jo liksom ikke gjøre så mye. Når det var unnagjort skulle jeg til legen for å prate. Det var visst viktig at de vet at man får til å tisse. Og det gikk jo. Så sa han at det er naturlig å få ereksjon under narkose og på den måten fikk de testet at snittet var bra nok. Så sa han noe jeg ikke helt liker og det er det at det tar et år før det har grodd slik det skal være. Og kanskje to år før det er helt perfekt. Ikke noe å gjøre med det heller. Fikk også vite at man ikke kan dusje på to dager. Stingene (7 stk.) skulle løse seg opp selv etter ca. 14 dager. Jeg fikk med meg en bedøvelseskrem og noe bandasje pluss Paracet. Og så var jeg ute. Det som er ubehagelig i ettertid er at bandasjen setter seg fast i såret. Og den må man jo få løs. Og bytte av og til. Det gjør heldigvis ikke vondt noe sted foreløpig i hvert fall. Kun "ubehag". Forresten tror jeg det kan være lurt å fjerne litt kjønnshår før operasjonen siden de også faktisk satte seg fast i såret og plaget seg litt. Mer er det vel ikke å si. Annet enn at jeg gruer meg til neste dobesøk. Må forresten si at alle sykepleierne og legene var veldig hyggelige og gjorde alt for at jeg skulle føle meg trygg. Det var i grunn ikke så ille som jeg hadde trodd. Det som gjenstår nå er at det gror ordentlig og at jeg blir vant til den nye "saken" min. 2 Lenke til kommentar
Gjest Løkka-Gutt Skrevet 8. november 2010 Del Skrevet 8. november 2010 Hei folkens.. Har lest litt i dette forumet nå, og er mange som har mange gode råd. Så tenkte jeg skulle høre med dere om mitt problem. I det siste har jeg fått noen små rifter på tuppen av forhuden, ikke ved strengen men på oversiden. Hadde en liten på kanskje 2mm for ett par uker siden, denne ble borte. Nå har jeg fått en på kanksje 5mm, og jeg får ikke dratt forhuden over penishodet i slapp eller erigert tilstand. Jeg tenkte jeg skulle prøve å bare smøre den med hudkrem for å se om den bare trengte mer fuktighet, så prøver dette noen dager nå. Jeg er en relativt "aktiv onanist", så har tenkt at jeg kanksje burde trappa litt ned på dette Men blir ofte sånn når kjæresten er borte noen uker :s Kan det ha noe å si, at man onanerer for ofte? Har god hygiene, vasker jr ofte. Er 28 år, forresten, om dette har noe å si Lenke til kommentar
Gjest Gutt19 Skrevet 8. november 2010 Del Skrevet 8. november 2010 Jeg er 19 år, og har alltid hatt trang forhud. Får ikke trukket den tilbake i verken slapp eller erigert tilstand, og føler meg først nå klar for å foreta en slik operasjon. Tror jeg vil ta full omskjæring etter å ha lest alle som har vært nødt til å opereres på nytt etter andre metoder. Er dette noe man får velge helt fritt, eller må det foreligge visse omstendigheter for å få lov til å ta omskjæring? Jeg bor fremdeles hjemme, og har ikke så lyst til å snakke med mine foresatte om dette. Er det noen mulighet for å holde dette skjult? Jeg skjønner at legene har taushetsplikt, men man får vel ulike brev i posten osv? Da skjønner jo familien min at det er noe som foregår. Leser også at man blir nødt til å gå på en spesiell måte etter operasjonen, er dette såpass ille at det er umulig å holde det skjult for de man bor sammen med? Blir lett skeptisk når jeg leser hvor mye blod det er i bildet i etterkant av operasjonen. Er det snakk om veldig mye blod eller er det bare litt som siver ut og lignende? Har aldri vært spesielt begeistret for blod, og har lett for å bli svimmel av å se store mengder blod. Kanskje spesielt på et slikt intimt sted. Er det noe annet sted man kan henvende seg enn fastlegen? Noe senter for ungdom? Håper noen kan ta seg tid til å svare på disse spørsmålene! Lenke til kommentar
Gjest Anonym_Gutt Skrevet 10. november 2010 Del Skrevet 10. november 2010 Hei. Har lest litt i denne tråden nå, men finner ikke noen som har helt det samme problemet som meg. Jeg klarer å få forhuden over hodet enkelt i slapp tilstand, men når den er erigert er det veldig smertefullt å få forhuden over. Når jeg har sex, derimot, går det over av seg selv og uten at det gjør noe spesielt vondt. Da har jeg derimot et problem med at hodet blir veldig følsomt, og at hele sexen blir veldig vond som en følge av dette. Noen som har tips? Tror dere det hjelper å smøre med kortison salve? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå