Gå til innhold
Spørsmål om helse? Still spørsmål anonymt her ×
Husk at de som svarer ikke nødvendigvis er helsefaglig personell. Ta kontakt med fastlege ved bekymringer!

Tråden om operasjon av trang forhud


Gjest Gjest :)

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Guest_lueløs!
Hvem skal jeg ta kontakt med, fastlege, helsestasjon for ungdom eller hva? Vil være så annonym som mulig og vil ikke at foreldrene mine skal vite det :ermm: er under 18.

 

ville kontakte fastlege ja så sender han deg videre til de som har greie på sakene. Er nok rimelig sikker på at du og kan gjøre det hos helsestasjon for ungdom og da og sykesøster på skolen hvis du har sånt..

 

Tok selv omskjæring for litt under en uke siden og hvis du ønsker og holde slikt hemmelig skal du være rimelig god. går veeeldig sagte og hjulbeint som en gammel cowboy :D

Lenke til kommentar
Gjest Guest_Jokiz_*

Er litt irritert akkurat nå.

Var hos legen og opererte tidliger idag, fikk narkose så jeg fikk ikke oppleve noe av operasjonen. Men jeg er absolutt ikke fornøyd med resultatet. Legen spurte før operasjonen om jeg ville ta full omskjæring eller ta et lite snitt i forhuden. Jeg gikk for snittet, men sa at det bare var å fjerne hele greia om det var nødvendig. Etter operasjonen kommer legen inn igjen og sier de gikk for snittet, men at han tviler på at det kommer til å funke... Jeg mener nå at penisen ser helt forferdelig ut. Hele greia virker skjeiv og det ser ut som en del av forhuden har mutert :S Absolutt ikke fornøyd og angrer SKIKKELIG på at jeg ikke bare ba han fjerne hele greia... :(

Lenke til kommentar
Er litt irritert akkurat nå.

Var hos legen og opererte tidliger idag, fikk narkose så jeg fikk ikke oppleve noe av operasjonen. Men jeg er absolutt ikke fornøyd med resultatet. Legen spurte før operasjonen om jeg ville ta full omskjæring eller ta et lite snitt i forhuden. Jeg gikk for snittet, men sa at det bare var å fjerne hele greia om det var nødvendig. Etter operasjonen kommer legen inn igjen og sier de gikk for snittet, men at han tviler på at det kommer til å funke... Jeg mener nå at penisen ser helt forferdelig ut. Hele greia virker skjeiv og det ser ut som en del av forhuden har mutert :S Absolutt ikke fornøyd og angrer SKIKKELIG på at jeg ikke bare ba han fjerne hele greia... :(

 

På torsdag er det 3 uker siden jeg tok det snittet. Hvis du tenker på strengen under penishodet.

Det så makabert ut den første dagen. Men etter 1-2 uker begynner det ligne normalt :)

 

Har forresten litt problemer selv, men er mulig det er min egen feil :S

Lenke til kommentar
Gjest Guest_Jokiz_*

Hoven og hoven. Vet ikke hva den er egentli, litt rart farget og ser ut som huden har slått knute på seg eller noe xD

Penisen min ser ut som en j*vla flycrash xD Får håpe det roer seg ned. Men hvordan er det med dusjing? SKulle jeg ikke dusje de 2 første dagene? :S

Lenke til kommentar
Hoven og hoven. Vet ikke hva den er egentli, litt rart farget og ser ut som huden har slått knute på seg eller noe xD

Penisen min ser ut som en j*vla flycrash xD Får håpe det roer seg ned. Men hvordan er det med dusjing? SKulle jeg ikke dusje de 2 første dagene? :S

 

 

Jepp, sånn så min ut og. Men det forsvinner, jeg dusja samme dagen.

Lenke til kommentar
Gjest Guest_Jokiz_*

Er bare så utrolig kjedelig at jeg går på Norges Toppidretts Gymnas og trener derfor 2 gange om dagen...skal bli morsomt og fortelle gutta om dette når de skjer "monsteret" i dusjen...

Lenke til kommentar
Gjest Guest_Guest_lueløs!
Er litt irritert akkurat nå.

Var hos legen og opererte tidliger idag, fikk narkose så jeg fikk ikke oppleve noe av operasjonen. Men jeg er absolutt ikke fornøyd med resultatet. Legen spurte før operasjonen om jeg ville ta full omskjæring eller ta et lite snitt i forhuden. Jeg gikk for snittet, men sa at det bare var å fjerne hele greia om det var nødvendig. Etter operasjonen kommer legen inn igjen og sier de gikk for snittet, men at han tviler på at det kommer til å funke... Jeg mener nå at penisen ser helt forferdelig ut. Hele greia virker skjeiv og det ser ut som en del av forhuden har mutert :S Absolutt ikke fornøyd og angrer SKIKKELIG på at jeg ikke bare ba han fjerne hele greia... :(

 

vet ikke helt åssen det er når man bare snitter. Men tviler på at du kan dømme resultatet så fort. en uke etter min omskjæring og minstemann ser fortsatt ikke helt ut som jeg hadde håpet, ser helt forjævlig ut stor og hoven full av strekkmerker og det som værre er..

 

hadde jeg vist hvor ille det ble så vet jeg ikke om jeg hadde gjort det igjen, ihvertfall ikke så tett optil jul. men får se når tider er kommet for og lufte dyret igjen! :whistle:

Lenke til kommentar
Er bare så utrolig kjedelig at jeg går på Norges Toppidretts Gymnas og trener derfor 2 gange om dagen...skal bli morsomt og fortelle gutta om dette når de skjer "monsteret" i dusjen...

Du skal vel ikke trene noe særlig i starten? Er jo et sår som henger der og dingler :) Så du trenger sikkert ikke vise den i dusjen de første dagene..

Lenke til kommentar

Jeg ble omskjært for ca 1 år siden.

Alt har vært mye bedre etter det :)

Jeg husker at i begynnelsen var det ekstremt overfølsomt med penishodet som gikk å slepte i bokseren hele tiden (Jeg har hatt trang forhud siden jeg ble født, og hadde ikke hodet ute av skinnet før jeg ble omskjært!) Tenk dere så sensitivt det var :p

Gikk over etter 2-3 uker.

 

Anywayz..

ca en uke etter operasjonen begynte jeg å blø, da det fortsatt var hovent, og vanskelig å se hvor blodet kom fra..

Det blødde noe sinnsykt også :\

Var nok bare et sting eller noe som hadde gått opp for tidlig.. Fikk aldri noe forklaring av legen.

 

Nå er det grodd helt fint, og har ikke hatt noe problemer ^^

Det var et rask og greit inngrep.

 

Det er heller ikke sant at folk som er omskjært ikke har følelse under samleie :p

Kanskje etter et par år at man har litt mindre følsomhet, men ikke så lite at man ikke kan ha nytelse.

Lenke til kommentar
Gjest Guest_lueløs!
Jeg ble omskjært for ca 1 år siden.

Alt har vært mye bedre etter det :)

Jeg husker at i begynnelsen var det ekstremt overfølsomt med penishodet som gikk å slepte i bokseren hele tiden (Jeg har hatt trang forhud siden jeg ble født, og hadde ikke hodet ute av skinnet før jeg ble omskjært!) Tenk dere så sensitivt det var :p

Gikk over etter 2-3 uker.

 

Anywayz..

ca en uke etter operasjonen begynte jeg å blø, da det fortsatt var hovent, og vanskelig å se hvor blodet kom fra..

Det blødde noe sinnsykt også :\

Var nok bare et sting eller noe som hadde gått opp for tidlig.. Fikk aldri noe forklaring av legen.

 

Nå er det grodd helt fint, og har ikke hatt noe problemer ^^

Det var et rask og greit inngrep.

 

Det er heller ikke sant at folk som er omskjært ikke har følelse under samleie :p

Kanskje etter et par år at man har litt mindre følsomhet, men ikke så lite at man ikke kan ha nytelse.

 

dro du til legen når det blødde? er en uke siden selv og blør til tider ganske heftig. forøvrig veeldig godt og høre at noe av overfølsomheten går bort etter bare noen uker for det er jo et sant helvete og prøve og gå som folk :p

Lenke til kommentar
Gjest Guest_Jokiz_*

Jeg har dessverre fått full panikk folkens.. Penisen ser ikke ut i tåka og jeg skjønner virkelig ikke hva de egentlig har gjort der nede. Hele greia ser heilt ødelagt ut, jeg får vondt når jeg tisser og tørr nesten ikke å gå på do! Jeg stoler på legene men skjønner helt ærlig ikke hva de har gjort der nede og ser ikke hvordan dette kan gro og se "normalt" ut!

Lenke til kommentar
Gjest Guest_Jokiz_*

Altså, det ser ut som jeg har en penis INNE i penisen. Å akkurat denne delen er svært sensitiv :S Ellers prøver jeg å dra forhuden litt tilbake og jeg får øye på noe svarte greier :S Klarer smertene og slikt, kjenner det nesten ikke, men er virkleig bekymret over hvordan den ser ut! :O

Lenke til kommentar
Altså, det ser ut som jeg har en penis INNE i penisen. Å akkurat denne delen er svært sensitiv :S Ellers prøver jeg å dra forhuden litt tilbake og jeg får øye på noe svarte greier :S Klarer smertene og slikt, kjenner det nesten ikke, men er virkleig bekymret over hvordan den ser ut! :O

 

Det du gjør da er bare å ringe legen/sykehuset. Enkelt og greit, de svarer på alt av spørsmål.

Høres det ikke normalt ut får du en time.

 

Men du skal nok se det blir bedre

Lenke til kommentar
Gjest Guest_Jokiz_*

Jeg ser nå noe jeg tror er en del av stingene stikke ut fra tuppen :S Akkurat den delen som "stikker ut" er utrolig følsom og irriterende, men dette er vel noe som går vekk av seg selv, eller?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...