Gå til innhold

Prisantyding på gammel Beatles-singel?

d'espresso

Anbefalte innlegg

Jeg bestemte meg for å ta frem den gamle LP-spilleren for å høre på Abbey Road på sitt originale format igjen. Jeg raidet så huset i jakt på LP-plater, og fant et par hundre LP'er i en skuff, og begynte å bla igjennom.. Perlene hang på snor her. Fant blant annet The Beatles (The White Album), Abbey Road, Dark Side of the Moon, mye av Rolling Stones, Queen, ekstremt mye solo av McCartney, litt av Harrison, og Ringo Starr.. Fant også mye annet som jeg liker. Helt utrolig genialt, med andre ord.. :):D (Og det er minst like mange på loftet! :dribble:

Men over til poenget:

Jeg fant en Beatles-singel (7")-format, i singelhaugen.. Den er ikke like noen av de singlene jeg har sett før med Act Naturally og Yesterday. Singelen er altså med Act Naturally på A-siden, og Yesterday på B-siden. Coverbildet er et bilde av The Beatles (noen er på sykler, andre står ved siden av).. Bakpå coveret (er vel heller et papir"sleeve"..) er det en "10 topper" (altså, topp 10 på den tiden) tror jeg det het, med "Help" på første plass. Er også Little Ritchard på listen + mange fler).

Jeg fant en del lignende på Ebay, men ingen av denne utgaven (for de fleste Ebay ser ut til å ha Yesterday på A-siden, pluss at det er annerledes plate, pluss cover.. I det hele tatt, annerledes).. DVS, fant ingen like på Ebay.. :p

Beklager for at det ble langt.. Men er denne verdt noe? :)

Endret av Haakon*
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jepp, det er den ;)

Er sikkert ikke verdt stort, men det er jo litt kult i og med at den er såpass gammel, og med den "topp 10"-saken osv..

Spillte akkurat av platen, nå.. Act Naturally spiller helt feilfritt (nesten som en CD), men YEsterday knitrer en del..

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...