Jakoozie Skrevet 12. juni 2007 Del Skrevet 12. juni 2007 Hoho, kommet meg gjennom på Expert og fått fem stjerner på alle Hard-sangene siden sist. Har fem stjerner på alle sangene fram til Freya på Expert. Sliter litt med den, og spesielt Psychobilly Freakout. 8843365[/snapback] Oi! Det var litt av en accomplishment må jeg si Lenke til kommentar
Stonemeister Skrevet 12. juni 2007 Del Skrevet 12. juni 2007 Oi! Det var litt av en accomplishment må jeg si 8847413[/snapback] Øksa er dritkul, og den man får for 5 stjerner på alle på Hard er ikke så ille den heller. Er det noen som har greid Six på Expert? Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor Jeg har Lenke til kommentar
Grønning Skrevet 13. juni 2007 Del Skrevet 13. juni 2007 Jeg har klart six på expert.. Lenke til kommentar
Pebble Skrevet 14. juni 2007 Del Skrevet 14. juni 2007 Jeg også.. Men, spiller den aldri, for byttet den ut... Lenke til kommentar
Gastaa Skrevet 14. juni 2007 Del Skrevet 14. juni 2007 Noen som har tips å komme med? Klarer ikke den forbanna lange soloen på slutten av Free Bird på Hard.. Mangler bare en sang for å få achievmenten Lenke til kommentar
Pastor Lorentzen Skrevet 15. juni 2007 Del Skrevet 15. juni 2007 Spill mer. Og sett på Hyperspeed-mode, da blir det bittelitt lettere. Lenke til kommentar
Jakoozie Skrevet 15. juni 2007 Del Skrevet 15. juni 2007 Noen som har tips å komme med? Klarer ikke den forbanna lange soloen på slutten av Free Bird på Hard.. Mangler bare en sang for å få achievmenten 8861848[/snapback] Practice, practice and practice. Finn ut hva du sliter mest med å gå inn i practice mode. Free bird er en ganske enkel solo å lære, for så og si hvert eneste lick blir gjentatt mange ganger. ALtså, du tjener mye på å naile ett eneste lick. Lenke til kommentar
NikkaYoichi Skrevet 15. juni 2007 Del Skrevet 15. juni 2007 Jeg er en fersk og oppadstigende guitar hero, men jeg trenger noen tips. Vet at dette er litt OT, men fant ikke noe bedre plass å poste dette. Hvordan holder dere fingrene på hard? på easy og medium er det jo enkelt, da har man jo en finger for hver knapp, mens på hard så må man flytte hånda. Hvordan gjør dere det? Varierer det fra sang til sang? For å stille spørsmålet litt anderledes, flytter dere pekefingeren, lillefingeren eller hele hånda? Jeg er enda ikke ferdig med medium, har ikke spilt så mye, men har liksom litt teken, klarer å gjennomføre alle sangene på medium med 4+ stjerner, har enda ikke gått inn for å få 5 stjerner, men føler at hard ligger langt forran meg enda, så et godt tips til håndplasseringen hadde vært veldig velkommen. Lenke til kommentar
Tjohei Skrevet 15. juni 2007 Del Skrevet 15. juni 2007 Jeg bruker pekefingern på rød og grønn, langfingern på gul, ringfingern på blå og lillefingern på oransje. Det blir litt jobbing med pekefingern, men det er bedre enn å overlate to kanpper til lillefingern. Når jeg kommer til grep med to eller tre fingre, så flytter jeg hånda, men ellers prøver jeg å være så strikt som mulig på plasseringa. Selvom det kommer et langt parti med bare grønne, røde og gule noter, så holder jeg langfingern på gul og bruker pekefingern på grønn og rød. Lenke til kommentar
NikkaYoichi Skrevet 15. juni 2007 Del Skrevet 15. juni 2007 Jeg bruker pekefingern på rød og grønn, langfingern på gul, ringfingern på blå og lillefingern på oransje. Det blir litt jobbing med pekefingern, men det er bedre enn å overlate to kanpper til lillefingern. Når jeg kommer til grep med to eller tre fingre, så flytter jeg hånda, men ellers prøver jeg å være så strikt som mulig på plasseringa. Selvom det kommer et langt parti med bare grønne, røde og gule noter, så holder jeg langfingern på gul og bruker pekefingern på grønn og rød. 8866589[/snapback] Det er dette jeg er kommet frem til også, jeg må vel bare finne meg i at jeg må trene mer på medium for så å komme meg over på hard når medium blir like kjedelig enkelt som easy Lenke til kommentar
Plomma2 Skrevet 15. juni 2007 Del Skrevet 15. juni 2007 Heh, jeg har begynt på hard og har tatt en 5-6-7 sanger der. Jeg klarer ikke å flytte hånda eller å la en finger ha kontroll på mer enn én knapp, så jeg skipper bare oransj så langt det lar seg gjøre. : - O Må vel bare øve mer. Lenke til kommentar
Jakoozie Skrevet 15. juni 2007 Del Skrevet 15. juni 2007 Jeg er en fersk og oppadstigende guitar hero, men jeg trenger noen tips. Vet at dette er litt OT, men fant ikke noe bedre plass å poste dette. Hvordan holder dere fingrene på hard? på easy og medium er det jo enkelt, da har man jo en finger for hver knapp, mens på hard så må man flytte hånda. Hvordan gjør dere det? Varierer det fra sang til sang? For å stille spørsmålet litt anderledes, flytter dere pekefingeren, lillefingeren eller hele hånda? Jeg er enda ikke ferdig med medium, har ikke spilt så mye, men har liksom litt teken, klarer å gjennomføre alle sangene på medium med 4+ stjerner, har enda ikke gått inn for å få 5 stjerner, men føler at hard ligger langt forran meg enda, så et godt tips til håndplasseringen hadde vært veldig velkommen. 8866354[/snapback] Det kommer litt an på. Hvis det er flere noter etter hverandre med alle farger unntatt grønn, så flytter jeg gjerne pekefingeren til rød i stedet. Altså skifter posisjon. Men hvis jeg spiller på grønn, gul osv og det plutselig dukker opp en oransje, så flytter jeg enten hele ånden bort og tilbake igjen, eller så strekker jeg bare lillefingern. Lenke til kommentar
Hyvva Skrevet 15. juni 2007 Del Skrevet 15. juni 2007 Whiskey In The Jar GH2 Hazel eyes Advent: One Winged Angel GH2 ++++ Har alle disse og flere på min custom GH2- plate. Noen av disse kan vel komme i en framtidlig utgave av GH, men jeg tviler. Ellers er vel favoritten på GH2 "Jordan" og "bark at the moon" på GH1. 8487682[/snapback] Hei! jeg sliter litt med å legge inn custom sanger til ps2'en min. Selve prosessen med å bytte om sangene tror jeg at jeg har fått til, MEN, når jeg skal brenne ISO filen går det galt. Jeg får opp en feilmelding som sier: There is not enough space available to burn the image. Free space is 1992 MB. Size of image file is 3040 MB. jaja.. Jeg er ikke noe teknisk geni, så jeg trenger nok litt hjelp. Så hvis noen har tips, så blir jeg glad Lenke til kommentar
Backspace_89 Skrevet 14. juli 2007 Del Skrevet 14. juli 2007 (endret) har ikke spilt guitar hero 2 på lenge nå, har spilt Frets on Fire til pc isteden med x-ploreren. her om dagen kom det en ny sang-pakke til nedlastning over Live, så jeg kjøpte den og børstet støv av GH2. etter å ha prøvd sangene merket jeg at alt gikk mye lettere enn jeg hadde husket, og prøvde noen andre sanger. Frets on Fire er mye mer HO/PO -basert, så jeg har faktisk blitt mye raskere in fingrene etter ca en måneds spilling med FoF fikk FC'et Sweet child of mine på expert, så klarte jeg for første gang Misirlou, Hangar 18, Beast and the Harlot og Free bird på expert så da fikk jeg Expert tour champ-achievementen. brukte ca 2 forsøk på hver. så fikk jeg Yngwie Malmsteen-achievementen (1000 noter på rad uten å bomme) ved å klare nesten hele Free bird på medium uten å bomme:) (liten bump, og vise at trening faktisk gjør "mester" ) Endret 14. juli 2007 av vetle89 Lenke til kommentar
fluff Skrevet 19. juli 2007 Del Skrevet 19. juli 2007 A Whiter Shade of Pale av Procol Harum Det åpningsriffet hadde vært sykt digg på guitar hero. I tillegg har de aller, aller fleste hørt sangen mange ganger, bare at de ikke helt vet hva den heter. Kanskje de får seg en overraskelse. Lenke til kommentar
Tjohei Skrevet 19. juli 2007 Del Skrevet 19. juli 2007 Bare jeg som spiller som en skeiv pølsemaker på Psychobilly Freakout? Sliter så sinnsykt med den sangen. Kommer ikke igjennom på Expert, og får aldri mer enn tre stjerner på Hard... Lenke til kommentar
Stonemeister Skrevet 23. juli 2007 Del Skrevet 23. juli 2007 Bare jeg som spiller som en skeiv pølsemaker på Psychobilly Freakout? Sliter så sinnsykt med den sangen. Kommer ikke igjennom på Expert, og får aldri mer enn tre stjerner på Hard... 9104826[/snapback] Har greid fem stjerner paa Hard og tre paa Expert. Ovelse er det eneste som funker, har spilt sangen paa Hard utallige ganger. Lenke til kommentar
Grønning Skrevet 23. juli 2007 Del Skrevet 23. juli 2007 (endret) EDIT: Feil tråd. Endret 23. juli 2007 av Grønning Lenke til kommentar
Pebble Skrevet 24. juli 2007 Del Skrevet 24. juli 2007 Psychobilly freakout er en plage da.. hater den sangen.. Den første sangen jeg bytta ut på custom plata... Lenke til kommentar
arnizzz Skrevet 24. juli 2007 Del Skrevet 24. juli 2007 Psychobilly freakout er en plage da.. hater den sangen.. Den første sangen jeg bytta ut på custom plata... 9131298[/snapback] Digger den jeg. er drit kul på expert. Blir så crazy "shredding" Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå