Stonemeister Skrevet 16. mai 2007 Del Skrevet 16. mai 2007 Ok, har satt som mål å klare Jordan på Expert, har kommet til femti prosent, men da er det slutt, ekstrem solo... Trenger å sanke full SP også bruke den i det riktige øyeblikket så kommer jeg nok gjennom. Må også lære soloen litt bedre... Lenke til kommentar
hmz Skrevet 16. mai 2007 Del Skrevet 16. mai 2007 Beklager dersom dette er helt feil topic å poste dette spm i, men følte ikke det var vits å lage en helt ny topic bare for å spørre om dette. Er det bare jeg som sliter med å få til Coustom songs? Har prøvt å lese igjennom flere topicer på engelsk, på scorehero.com sida, men fatter helst ingenting.. Ingen som har en guide på norsk/gidder å forklare meg sånn ca hvordan man gjør det? På forhånd takk. Lenke til kommentar
Mathias_93 Skrevet 23. mai 2007 Del Skrevet 23. mai 2007 Noen fler enn meg som sliter med texas flood på expert på GH1?? Den e faens meg umulig! =S Lenke til kommentar
Pebble Skrevet 23. mai 2007 Del Skrevet 23. mai 2007 Beklager dersom dette er helt feil topic å poste dette spm i, men følte ikke det var vits å lage en helt ny topic bare for å spørre om dette. Er det bare jeg som sliter med å få til Coustom songs? Har prøvt å lese igjennom flere topicer på engelsk, på scorehero.com sida, men fatter helst ingenting.. Ingen som har en guide på norsk/gidder å forklare meg sånn ca hvordan man gjør det? På forhånd takk. 8625689[/snapback] Jeg kan prøve å forklare litt.. ligger syk så har ikke så mye å finne på.. Først det du trenger: GH2 DVD Guitar Hero Explorer (GHex) og Custom sang og en mp3 fil av sangen.. CD-DVD-ROM generator Apache Du finner linker til dette, bortsett fra DVD'n såklart.. Start med å lage en mappe, hvor du drar alt innholdet på Guitar Hero 2 DVD'n inn i.. Etterpå åpner du dette i GHex.. da får du opp noen mapper, og her er du interessert i songs mappa.. åpne en sang, så ser du at de inneholder litt forskjellige filer.. De eneste du trenger å tenke på er den som det står .mid bak og den .vgs fila.. Høyre klikk på .mid fila og trykk import.. finn custom sangen som du har lastet ned.. så på det som tar lengst tid.. nemlig å få synkronisert mp3 fila di og sangen du har lasta ned.. høyre klikk på .vgs fila og import.. add file så finner du den.. Sannsynligvis må du sette offsett.. det gjør du ved å høyre klikke på sangen, og skrive inn ett tall.. som regel står det hva du skal skrive, og det passer som regel.. dersom det ikke gjør det.. kan du enten bruke lang tid på å finne ut hva det skal være, eller gi opp.. Når du har lagt inn så mange sanger du vil.. åpner du CD-DVD rom generatoren og legger inn filene fra den mappa du laget tildligere.. viktig at filene er i denne rekkefølgen: GEN IOP VIDEOS SLUS_214.47 System Merk deg det tallet bak SLUS_214.47 fila.. det er ikke sikkert det er likt.. etter det, trykker du på VOLUME knappen, der skriver du inn SLUS 21447 (eller det tallet du har..) under disc name Produceren er PLAYSTATION og sonen setter du vel til Europa.. så trykker du fil og export IML file.. Såå skal du åpne IML fila di i Apache for å gjøre den til en ISO fil.. det er bare å åpne IML fila og så ta Build ISO.. dette tar ganske lang tid.. Når du er ferdig med dette kan du brenne ut ISO'en din.. og rocke i vei! Veldig utfyllende guide på engelsk her om det var noe jeg glemte, eller om du ikke forsto.. Lenke til kommentar
Kjeksmestern Skrevet 23. mai 2007 Del Skrevet 23. mai 2007 Prøver å få fem stjerner på alle sangene på medium, mangler kun Carry Me Home! Hater den sangen så grønnjævlig! Argh! Ble et par fustrasjonsutbrudd når jeg spilte her istad, håper ikke naboene hørte meg Lenke til kommentar
chelatoth Skrevet 23. mai 2007 Del Skrevet 23. mai 2007 Beklager dersom dette er helt feil topic å poste dette spm i, men følte ikke det var vits å lage en helt ny topic bare for å spørre om dette. Er det bare jeg som sliter med å få til Coustom songs? Har prøvt å lese igjennom flere topicer på engelsk, på scorehero.com sida, men fatter helst ingenting.. Ingen som har en guide på norsk/gidder å forklare meg sånn ca hvordan man gjør det? På forhånd takk. 8625689[/snapback] Håper dette hjelper Lenke til kommentar
Plomma2 Skrevet 29. mai 2007 Del Skrevet 29. mai 2007 Gi meg Dire Straits! Jeg må vel i det hele tatt kanskje kjøpe meg GH II først. Jeg suger så hemningsløst mye i det at det er ikke gøy, så jeg får kjøpe det for å komme meg på nivå med vennene mine som spiller det. Jeg klarer ikke sangene på easy. Jeg ble slått av lillesøstra til en kamerat av meg, så nå må gå hard til verks. Bare lære meg å flytte på fingrene så fort. Lenke til kommentar
LarryDik Skrevet 30. mai 2007 Del Skrevet 30. mai 2007 Prøver å få fem stjerner på alle sangene på medium, mangler kun Carry Me Home! Hater den sangen så grønnjævlig! Argh! Ble et par fustrasjonsutbrudd når jeg spilte her istad, håper ikke naboene hørte meg 8684816[/snapback] Carry Me Home mener jeg er den vanskligste standardlåta i spillet. Det er alltid den låte jeg jeg blir sittende igjen med med tanke på å få 5 stjerner på et nivå, og nå sist den siste låte jeg sleit noe inne i hel*** med på Hard. Føkker man opp introen i låta kommer man ikke lenger enn til 6%. Lenke til kommentar
xstian Skrevet 30. mai 2007 Del Skrevet 30. mai 2007 Er det noen som har klart å snuse opp om det kommer noen fler låter å laste ned på 360-versjonen? Føler at det er på tide med noe nytt! Lenke til kommentar
LarryDik Skrevet 30. mai 2007 Del Skrevet 30. mai 2007 Er det noen som har klart å snuse opp om det kommer noen fler låter å laste ned på 360-versjonen?Føler at det er på tide med noe nytt! 8738210[/snapback] Sitter med et håp om at 80's-versjonen skal bli tilgjenglig som downloads. Det blir i hvertfall spekulert i det. Ellers så er jo GH III satt til å komme ut til høsten, men litt kjipt å kjøpe et helt nytt spill.... Lenke til kommentar
arnizzz Skrevet 31. mai 2007 Del Skrevet 31. mai 2007 Er det noen som har klart å snuse opp om det kommer noen fler låter å laste ned på 360-versjonen?Føler at det er på tide med noe nytt! 8738210[/snapback] Sitter med et håp om at 80's-versjonen skal bli tilgjenglig som downloads. Det blir i hvertfall spekulert i det. Ellers så er jo GH III satt til å komme ut til høsten, men litt kjipt å kjøpe et helt nytt spill.... 8739589[/snapback] Med tanke på hva disse downloadsene koster så er det bedre å kjøpe et nytt spill. Pluss at man får achievements Lenke til kommentar
Tjohei Skrevet 31. mai 2007 Del Skrevet 31. mai 2007 Enig i det. Det som er litt kjipt med de sangene man kan kjøpe idag, er at de på en måte ikke faller inn sammen med resten av spillet. De er ikke en del av career, og da er det liksom ikke noen grunn til å spille dem, annet enn hvis du liker sangen. Da er det bedre å få en hel pakke, med nytt career modus og nye achievements. Lenke til kommentar
LarryDik Skrevet 31. mai 2007 Del Skrevet 31. mai 2007 Enig i det. Det som er litt kjipt med de sangene man kan kjøpe idag, er at de på en måte ikke faller inn sammen med resten av spillet. De er ikke en del av career, og da er det liksom ikke noen grunn til å spille dem, annet enn hvis du liker sangen. Da er det bedre å få en hel pakke, med nytt career modus og nye achievements. 8748794[/snapback] Tja...litt uenig. Er enig i at det beste er hvis de er med i Career, men du har jo leaderboards for hver enkelt sang og sammenlagt. Det er ihvertfall motivasjonen min for å prøve å spille disse låtene. En ide hadde kanskje vært å få tjent litt penger hvis man klarer 100% på disse låtene. For slik det er nå tror jeg ikke at det kommer til å bli så mye mer penger på meg etter spillejobber. Har vel egentlig møtt veggen på Expert nå. Lenke til kommentar
arnizzz Skrevet 31. mai 2007 Del Skrevet 31. mai 2007 Synes det er på tide at de lager litt Quest for Fame -aktig single player story. Me wants. Lenke til kommentar
Gastaa Skrevet 31. mai 2007 Del Skrevet 31. mai 2007 Hva er dette for en achievment? Og hvordan får man den? 31. Saturday Morning AwardBeat Trogdor and Thunder Horse. Lenke til kommentar
Kjeksmestern Skrevet 31. mai 2007 Del Skrevet 31. mai 2007 Hva er dette for en achievment? Og hvordan får man den? 31. Saturday Morning AwardBeat Trogdor and Thunder Horse. 8750869[/snapback] Det er to sanger du må kjøpe i butikken og spille i career modus, bruk det samme bandet hele tiden om du skulle ha flere. Lenke til kommentar
Tjohei Skrevet 31. mai 2007 Del Skrevet 31. mai 2007 Tja...litt uenig. Er enig i at det beste er hvis de er med i Career, men du har jo leaderboards for hver enkelt sang og sammenlagt. Det er ihvertfall motivasjonen min for å prøve å spille disse låtene. 8748979[/snapback] Syns egentlig det er litt feil å sammenlikne seg med basis i at jeg muligens bare har brukt mere penger. Det er litt tåpelig at jeg kan få en like høy score som en som er bedre enn meg bare fordi jeg har brukt mer tid på unlockable songs og sanger jeg har kjøpt med virkelige penger. Virker litt billig å kunne kjøpe seg oppover leaderboard'et med penger. Derfor sammenlikner jeg bare med career only. Hva er dette for en achievment? Og hvordan får man den? 31. Saturday Morning AwardBeat Trogdor and Thunder Horse. 8750869[/snapback] Du må "kjøpe" (med ingame cash) disse to sangene i butikken (under songs), og så komme gjennom dem på valgfri vanskelighetsgrad. Ikke så vanskelig, egentlig. Lenke til kommentar
Pebble Skrevet 2. juni 2007 Del Skrevet 2. juni 2007 Gi meg Dire Straits! Jeg må vel i det hele tatt kanskje kjøpe meg GH II først. Jeg suger så hemningsløst mye i det at det er ikke gøy, så jeg får kjøpe det for å komme meg på nivå med vennene mine som spiller det. Jeg klarer ikke sangene på easy. Jeg ble slått av lillesøstra til en kamerat av meg, så nå må gå hard til verks. Bare lære meg å flytte på fingrene så fort. 8736469[/snapback] Er "Money for nothing" og "Sultans of Swing" bra nok? Isåfall er det bare og komme seg opp på ett expert nivå.. (dersom du har en chippa ps2 da..) Lenke til kommentar
Naramar Skrevet 4. juni 2007 Del Skrevet 4. juni 2007 Strutter expert, War Pigs expert og cant you hear me knocking expert er nok de sangene jeg kan best på GHII, men.... 1 Rock And Roll All Nite (as made famous by Kiss) + LES PAUL! = Day one purchase Lenke til kommentar
Stonemeister Skrevet 12. juni 2007 Del Skrevet 12. juni 2007 Hoho, kommet meg gjennom på Expert og fått fem stjerner på alle Hard-sangene siden sist. Har fem stjerner på alle sangene fram til Freya på Expert. Sliter litt med den, og spesielt Psychobilly Freakout. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå